Hop til indhold
jan j

betale med sex

Recommended Posts

Varmemester skrev, for 9 timer siden:

Men jeg glemmer da aldrig et a de første varmecentrals service jeg kørte på Frederiksberg. Jeg kommer ud til kunden og ringer hende op da vi ikke har nøgle til den ejendom. Hun b'er mig om at ringe på hos hende og komme op i lejligheden for så at ta bagtrappen ned i kælderen. Da jeg kommer op i hendes lejlighed banker jeg på den halv åbne dør og går stille ind imens jeg siger "Det er blikkenslageren.". Jeg kan så se da jeg kommer ind i gangen, hende stå ude på badeværelset og tage en MEGET KORT kimino op. Jeg får lige et glimt af hendes ene bryst i spejlet. 

Nå men vi går ned i varmecentralen og snakker om hvordan og hvorledes og hvor lang tid. Hun" taber" sine nøgler på gulvet. Da hun skal samle dem op vender hos sig om så kiminoen glider op da hun bukker sig. Der kommer en YDERST perfekt vel formet røv til syne og en anelse mørkt hår. For hun stiller sig mærkeligt nok med let spredte ben. 

Vi får snakket færdig og jeg kan gå igang med mit arbejde. Men inden hun går op siger hun da lige til mig "Hvis du vil se mere til det her (hun løfter hurtigt op i kimunoen så jeg lige får set et dejlig trimmet venusbjerg), så kom op og fortæl mig når du er færdig." 

Så sagt, så gjort.............. 

Så resten må i selv tænke jer til. ;)

Må hellere tilføje at firmaet sendte STADIG en regning.. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 12 timer siden:

De gange jeg har gjort det, har det været GP som jeg kendte fra flere besøg, der skal være både kemi og tillid ellers går det ikke og man skal huske sine roller også når det bliver hverdag igen.

De forespørgsler, som jeg har fået, var før jeg startede som GP. Måske er det meget normalt for håndværkere at spørge, om man vil lægge det af. Men jeg må indrømme, jeg blev noget mundlam. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 minutter siden:

De forespørgsler, som jeg har fået, var før jeg startede som GP. Måske er det meget normalt for håndværkere at spørge, om man vil lægge det af. Men jeg må indrømme, jeg blev noget mundlam. 

Nope... Du kan IKKE blive mundlam.. :lol: KUN med en dillerdaller i munden.. :lol: Og sikke et syn.. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som IT mand Er der i tidernes løb blevet tilbudt meget og *smiler* taget imod meget.

Men igennem de sidste 5 år er der ligesom sket et skred i dette.

IT arbejde er ikke rigtigt arbejde fordi der ofte foregår bag et tastatur.

Sidst jeg blev budt og sagde nej var ved en lynskade Harddisk brændt sammen og der lå billeder af familie og børn.

Det er en opgave der tager en uge plus da diske skal skilles af identiske komponenter fremskaffes / samles og data skal derefter genopbygges.

Betaling kunne max være et HJ i køkkenrulle :-) 

Sagde pænt nej tak.

Så er det bedre at tage "normalt" Sort arbejde og betale en GP fuld pris i de penge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...