jan j 209 Skrevet 16. September, 2019 er der nogle kvinder der vil beskrive hvad de har betalt med sex og hvordan jeg tænker håndværker regninger tabte væddemål taxa og andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 16. September, 2019 Jeg er godt nok ikke kvinde, men havde engang en veninde jeg spillede mange spil sammen med. Vi spillede om alt muligt - dildo til hende, bj til mig og hvad ved jeg. Det endte til sidst ud med at hun måtte betale en tur på horehos til mig da hun havde fået en kæreste og derfor ikke ville/kunne betale hvad hun skyldte i bj.... 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 16. September, 2019 jan j skrev, for 14 minutter siden: er der nogle kvinder der vil beskrive hvad de har betalt med sex og hvordan jeg tænker håndværker regninger tabte væddemål taxa og andet Jeg har en gang givet en kammerats ven en blow med slug som en del af et tabt væddemål. Hvis jeg tabte skulle jeg give et blow. Hvis han tabte skulle jeg have 500 Vi væddede om han kunne løfte et antal golfbolde op fra bordet med én hånd. Det kunne han så med lethed og jeg tabte "desværre" væddemålet En tidligere veninde fik engang en låsesmed ud en lørdag nat/søndag morgen da hun havde mistet nøglen. Hun gav han et handjob som tak for hjælpen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 209 Skrevet 16. September, 2019 22 cm and thick skrev, for 12 minutter siden: Jeg er godt nok ikke kvinde, men havde engang en veninde jeg spillede mange spil sammen med. Vi spillede om alt muligt - dildo til hende, bj til mig og hvad ved jeg. Det endte til sidst ud med at hun måtte betale en tur på horehos til mig da hun havde fået en kæreste og derfor ikke ville/kunne betale hvad hun skyldte i bj.... lyder frækt kan du beskrive hendes krop og hvad hun blev udsat for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 16. September, 2019 Jeg søgte en murer på et opslag. Det må man så åbenbart ikke?? Opslaget er væk.. og får ingen forklaring... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 16. September, 2019 Snuskepigen skrev, for 2 minutter siden: Jeg søgte en murer på et opslag. Det må man så åbenbart ikke?? Opslaget er væk.. og får ingen forklaring... Tja, der står vel ét eller andet sted, at det må man ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 209 Skrevet 16. September, 2019 Snuskepigen skrev, for 3 minutter siden: Jeg søgte en murer på et opslag. Det må man så åbenbart ikke?? Opslaget er væk.. og får ingen forklaring... jeg er murer hvad skal du have lavet og hvad vil du give i bytte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 16. September, 2019 WhoKnowsWhat skrev, for 2 minutter siden: Tja, der står vel ét eller andet sted, at det må man ikke... Kan sgu ikke se hvor der står noget om det henne... men pyt... jeg får vel en forklaring og løftet finger af en de grønne på et tidspunkt... men jeg vil gerne bytte murer arbejde for sex.., Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 209 Skrevet 16. September, 2019 Snuskepigen skrev, for 5 minutter siden: Kan sgu ikke se hvor der står noget om det henne... men pyt... jeg får vel en forklaring og løftet finger af en de grønne på et tidspunkt... men jeg vil gerne bytte murer arbejde for sex.., hvormeget er det du skal have lavet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest rebellen Skrevet 16. September, 2019 Snuskepigen skrev, for 22 minutter siden: Jeg søgte en murer på et opslag. Det må man så åbenbart ikke?? Opslaget er væk.. og får ingen forklaring... det må være lækkert med sex efter endt arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7148 Skrevet 16. September, 2019 jan j skrev, for 31 minutter siden: jeg er murer hvad skal du have lavet og hvad vil du give i bytte - det forlyder at den gamle fuge skal fræses ud i min. 10mm dybde (eller var det 100mm ) og forvandes og fuges på ny og derefter skal der fisses - nå nej det hedder filses 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 16. September, 2019 I min ungdom, hvor jeg tog en håndværksuddannelse, har jeg flere gange modtaget betalingen for arbejdslønnen i naturalier. En enkelt gang også, hvor jeg fik betalingen ude i garagen, mens manden passede ungerne indenfor i huset. Men efter jeg skiftede erhverv og branche og er blevet selvstændig, har jeg aldrig fået denne form for betalinger. Men har da et par gange, responderet på annoncer fra piger, som efterlyste hjælp indenfor mit gamle fag, hvor betalingen på forhånd, har været aftalt skulle foregå i neturalier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. September, 2019 (edited) jan j skrev, for 3 timer siden: er der nogle kvinder der vil beskrive hvad de har betalt med sex og hvordan jeg tænker håndværker regninger tabte væddemål taxa og andet Der ligger en ret gammel tråd med overskriften "bytte bytte købmand". Her er mange gode ideer at hente. Redigeret 16. September, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 16. September, 2019 jan j skrev, for 4 timer siden: lyder frækt kan du beskrive hendes krop og hvad hun blev udsat for Hun var buttet og blev udsat for mig... Med andre ord fyldt godt ud i begge ender. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 17. September, 2019 Er der fugt i fugen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 18. September, 2019 Pik sprøjt skrev, for 15 timer siden: Er der fugt i fugen ? Nej der er oversvømmelse i kælderetagen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3310 Skrevet 18. September, 2019 Har aldrig direkte planlagt, at skulle havde sex som betaling for håndværkerarbejde. Men det er alligevel sket nogle gange efterhånden, som regel altid i forbindelse med smalltalk efter et besøg hvor pigen har givet udtryk for, at hun manglede en der kunne fikset et eller andet. Så jeg har i tidens løb hængt både lamper og hylder op, lavet ekstra stikkontakter i en lejlighed, skiftet glas i et vindue, lavet overfaldsalarm, sat ekstra låse på en dør, repareret en seng på en klinik, der var braset sammen under aktiviteten med den forrige kunde. Alt sammen afregnet med sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 209 Skrevet 18. September, 2019 Pite skrev, for 6 minutter siden: Har aldrig direkte planlagt, at skulle havde sex som betaling for håndværkerarbejde. Men det er alligevel sket nogle gange efterhånden, som regel altid i forbindelse med smalltalk efter et besøg hvor pigen har givet udtryk for, at hun manglede en der kunne fikset et eller andet. Så jeg har i tidens løb hængt både lamper og hylder op, lavet ekstra stikkontakter i en lejlighed, skiftet glas i et vindue, lavet overfaldsalarm, sat ekstra låse på en dør, repareret en seng på en klinik, der var braset sammen under aktiviteten med den forrige kunde. Alt sammen afregnet med sex. kan du beskrive den bedste oplevelse og hvordan du blev afregnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3310 Skrevet 18. September, 2019 jan j skrev, for 34 minutter siden: kan du beskrive den bedste oplevelse og hvordan du blev afregnet Det var en svær en Sætte engang et køkken op for en GP i det midtjyske, var ude ved hende en 5-6 gange og arbejde, mest efter fyraften og en enkel lørdag. Hvor vi havde sex hver gang, blev færdig hos hende en fredag eftermiddag, havde dog ikke set meget til hende, da hun var bombet efter en lang vagt om torsdagen på Sjælland. Da jeg begyndte at bære værktøj ned i bilen, kom der lidt liv i hende, hun kom ud i køkkenet kiggede rundt mens hun prøvede emhætte, komfur, lys af og så kiggede hun på mig og sagde "er du allerede færdig ? " hvilket jeg bekræftede, så kiggede hun sig i spejlet i entreen og udbrød "jeg ligner sku en godt gennemkneppet luder, det kan jeg ikke byde dig, hvad skal du i weekenden?" Fortalte hende, at lige skulle hente noget derhjemme og så i sommerhus "må jeg komme med" spurgte hun hvilket jeg sagde okay til Aftalen blev, at jeg skulle hente hende om et par timer, og aftensmaden skulle være pizza. Da jeg kom igen ligne hun en million, hun havde pakket en stor kuffert, jeg tænkte det er da kun 2 dage, når jeg fik den bakset ned i bilen og afsted det gik, huset var dejligt varmt, da jeg havde brugt fjernbetjeningen og sat varme på ved middags tid, vi var ikke meget mere end ankommet da pizza manden kom, øjne var lige ved, at falde ud af hovedet på ham da han så hende, fik ham betalt og lempet ud igen. Mens vi spiste tænkte jeg lidt over hvad hun entelig havde forstille sig, men vi talte bare om vejr og vind. Mens jeg rydde op gik hun ind i soveværelset, lukkede døren bag sig. Da jeg var færdig gik jeg over og bankede på og hun råbte "giv mig lige 5 min" gik på badeværelset og gjorde mig klar, hun råbte "nu må du godt komme" det første jeg lade mærke til var, at der var kommet silkelagen og betræk på sengen, der var tændt levede lys, en flaske Bobbelvand og et par høje glas og så en stak kondomer . Ret prof gav hun mig besked på, at gå på badeværelset og lægge mit tøj og så lægge mig midt på sengen, hun kom ind og lavede en perfekt striptease nummer inden hun kravlede op til mig, det blev til den weekend ever hvor jeg fik mest sex, flest orgasmer, vi havde sex på køkkenbordet, spisebordet, i SPAen, i sofaen, på bænken i skoven og sengen naturligvis. Og så var der afregnet! En anden gang besøgte jeg en GP i Horsens, havde mødt hende tidligere andre steder, da vi skulle til at gå igang slukkede hun lyset, så det var helt mørkt, jeg brokede lidt, men hun sagde at der kun var muligt med fuld lys eller mørke, da jeg efterlyste lidt lummer belysning, vi tog akten i hvidt lys, da jeg var på vej ud af døren spurgte hun om jeg havde forstand på, at lave lys og hænge lamper op, fortalte at jeg havde et svendebrev som elektriker, så det ville jeg mene. Kommer du til nogenside til Odense var næste spørgsmål. det sagde jeg ja til og sagde jeg skulle derover om torsdagen i den næste uge, det passede hende fint, vi udvekslede telefon nummer, dagen kom, jeg havde fået hendes adresse på SMS dagen før og kunne se det var noget sådan alm. kedeligt betonbyggeri, så jeg pakkede min slagboremaskine med i bilen næste morgen, så der var ingen problemer med, at hænge lamper op, hverken i stue eller soveværelse, men hun ville gerne have at lyset i soveværelse kunne dæmpers og måske skifte farve, viste at man kunne få nogle pære i Biltema der kunne det, så det var afsted ud i den anden ende af byen, på vejen derud begynder hun også, at tale om lys under sengen, det var også på hylderne ved Biltema. Pærerne var nemme, de skulle bare skiftets, mens det under sengen jo krævede, at jeg måtte ned på ryggen, ikke nemt de små skruer, mens en stillethæl leger med bulen i mine bukser, med det lykkes og soveværelset kunne oplyses i alle regnbuens farver. Da jeg var færdig kom hun lige i tanke om, at hun havde en lampe i stuen der ikke kunne lyse, om jeg ikke lige ville kigge på den også. fandt hurtig ud af, at det var ledningen der lige skulle kortes et par cm op, så lyste den igen og jeg pakkede mit værktøj, da jeg kom ud i entreen stod hun foran døren i sort lakdress og lange støvler og spurgte om hvor jeg skulle hen, da jeg svarede hjem, sagde hun nej, ikke før du har givet mig mindst tre orgasmer med din frække tunge, det blev sent den aften *SF* 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 901 Skrevet 18. September, 2019 Jeg er flere gange blevet spurgt af diverse håndværkere, om jeg var interesseret i at afregne i naturalier. men hvor intet vover, intet vinder 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3310 Skrevet 18. September, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 50 minutter siden: Jeg er flere gange blevet spurgt af diverse håndværkere, om jeg var interesseret i at afregne i naturalier. men hvor intet vover, intet vinder De gange jeg har gjort det, har det været GP som jeg kendte fra flere besøg, der skal være både kemi og tillid ellers går det ikke og man skal huske sine roller også når det bliver hverdag igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 18. September, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 3 timer siden: Jeg er flere gange blevet spurgt af diverse håndværkere, om jeg var interesseret i at afregne i naturalier. men hvor intet vover, intet vinder Eller selv tilbudt det.. Og SÅ siger jeg ikke mere.. Den kommer du til at fortælle.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 18. September, 2019 Men jeg glemmer da aldrig et a de første varmecentrals service jeg kørte på Frederiksberg. Jeg kommer ud til kunden og ringer hende op da vi ikke har nøgle til den ejendom. Hun b'er mig om at ringe på hos hende og komme op i lejligheden for så at ta bagtrappen ned i kælderen. Da jeg kommer op i hendes lejlighed banker jeg på den halv åbne dør og går stille ind imens jeg siger "Det er blikkenslageren.". Jeg kan så se da jeg kommer ind i gangen, hende stå ude på badeværelset og tage en MEGET KORT kimino op. Jeg får lige et glimt af hendes ene bryst i spejlet. Nå men vi går ned i varmecentralen og snakker om hvordan og hvorledes og hvor lang tid. Hun" taber" sine nøgler på gulvet. Da hun skal samle dem op vender hos sig om så kiminoen glider op da hun bukker sig. Der kommer en YDERST perfekt vel formet røv til syne og en anelse mørkt hår. For hun stiller sig mærkeligt nok med let spredte ben. Vi får snakket færdig og jeg kan gå igang med mit arbejde. Men inden hun går op siger hun da lige til mig "Hvis du vil se mere til det her (hun løfter hurtigt op i kimunoen så jeg lige får set et dejlig trimmet venusbjerg), så kom op og fortæl mig når du er færdig." Så sagt, så gjort.............. Så resten må i selv tænke jer til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 19. September, 2019 Hvis der er oplevelser som @Varmemester beskriver, så er går jeg da ikke i vejen for at hjælpe smukke møer i nød , har MASSER af tid i denne tid når man nu er blevet fritstillet fra sit job pga. nedskæringer . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg