Hop til indhold

THE QUEEN FREDERIKSBERG

Featured Replies

Skrevet

sidder og mærker jeg er møg tændt.. kunne godt bruge noget mere leg... hvorfor den skrøne af glædespiger ikke bliver tændt af deres arbejde

jeg syntes faktisk det er rigtig øv hvor meget fokus det er i medierne på de piger det er gået skævt for...

Jeg elsker mit job, elsker at kunne være et legene væsen, hvor jeg bestemmer hvad jeg har lyst til den dag...

og jo jeg afviser kunder hvis der hverken er kemi i telefonen eller når vi ses... men det sker sjældent at der ikke er kemi...

jeg er en voksen kvinde der nyder min lyst, hvorfor skulle jeg ikke udleve den, nårjeg tænder på gamet... bare lidt tanker fra The Queen :-)

Skrevet

Dejligt med en kvinde med lyst til livet, sex og leg. Og våger være ved det og gør faktisk gør

Elsker alle ludere som er det af lyst

Knus og tak

Skrevet
Herskerinden matronen skrev, 1 time siden:

sidder og mærker jeg er møg tændt.. kunne godt bruge noget mere leg... hvorfor den skrøne af glædespiger ikke bliver tændt af deres arbejde

jeg syntes faktisk det er rigtig øv hvor meget fokus det er i medierne på de piger det er gået skævt for...

Jeg elsker mit job, elsker at kunne være et legene væsen, hvor jeg bestemmer hvad jeg har lyst til den dag...

og jo jeg afviser kunder hvis der hverken er kemi i telefonen eller når vi ses... men det sker sjældent at der ikke er kemi...

jeg er en voksen kvinde der nyder min lyst, hvorfor skulle jeg ikke udleve den, nårjeg tænder på gamet... bare lidt tanker fra The Queen :-)

Lækkert at høre.....jeg må hellere besøge dig så ,tror jeg.... ;-)

Skrevet

Du skal bare fyre den af!

Kom for år tilbage til en herskerinde der var en anelse større end jeg havde ventet.
Jeg var ved at gå da hun gav mig budet om at blive, se om hun kunne tænde mig og hvis ikke kunne jeg gå "free of charge"

Det blev nok den bedste leg jeg nogensinde har betalt for!
Hun tændte nemlig på legen, på at gøre mig sindssyg af lyst efter hende.

Tro mig jeg fik tigget om lov til at komme, lov til at slikke hende (noget jeg ellers ALDRIG ville gjort i den situation)
Kommer jeg en dag til København kunne jeg SAGTENS finde på at spørge efter en aftale :)

Skrevet
Herskerinden matronen skrev, for 2 timer siden:

Der  er  ikke  noget  bedre  end  folk  som  dig  der  leger  af  lyst  og  ikke  bare  er  en  kold  og  kynisk  pengemaskine. 

Håber  du  får  mange  gode  og  frække  oplevelser 

Skrevet

Jeg har ikke været i branchen så længe, men jeg forstår heller ikke hvorfor mange tror vi spiller skuespil? Når jeg ved jeg skal på "arbejde", så er jeg tændt flere dage i forvejen, men jeg lader være med at lege med mig selv, så jeg ved jeg er ekstra liderlig på dagen. Har jeg ikke lysten med mig, så vil jeg hellere blive hjemme, for så bliver det ikke sjovt for nogle af os. 

Skrevet
pdrhan skrev, 1 time siden:

Lækkert at høre.....jeg må hellere besøge dig så ,tror jeg.... ;-)

du skal være velkommen :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.