Hop til indhold
Guest Trinetease

Annoncelight

Recommended Posts

Guest Trinetease

Jeg er klar over at det ikke er et litteraturværk - men netop derfor burde det havde været så meget nemmere st finde på sin egen tekst.

Jeg lavede egentligt opslaget for at høre fra EG/AL support/moderatorer. Det troede jeg at feedback om Eroguide forum var til. Annoncen har jeg indrapporteret. 

Jeg kender ikke damen, hun har været min Teledame en gang eller to. Det gør os hverken venner eller bekendte. 

Men det kunne være cool een gang for alle at få slået fast fra Ledelsen herinde: Må man kopiere tekster eller ej....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 2 timer siden:

Enig? Nej slet ikke :)

Hvis "Trine" vil hyre og betale en advokat for det, så Good luck. Er hun momsregistreret kan det trækkes fra :)

Det må være dummeste forslag i denne tråd. Det lyder let, men er pisse bøvlet og ikke mindst dyrt. 

Nu drejer det sig jo ikke om et større litteraturværk, men en salgstekst, godt fyldt med tillægsord, der ikke kræver raketviden at lave 

 

Jeg var enig i at lade den ligge, som var dit forslag, men siden du vælger at køre den videre, så fine by me :)

Hun behøver absolut ikke tage en advokat med, som jeg også skrev ;) - men føler hun behov for det, ligger muligheden der.
En småsag er ikke dyr at køre. Det koster, så vidt jeg ved, stadigvæk 500 kr. i retsafgift, og det er det. Parterne mødes i retten, og beviser fremlægges. Herefter afsiges der en dom.
Det er enkelt, og absolut ingen besværgelig procedure, og slet ikke dyrt, som du påstår, det er.

Det er fuldkommen ligegyldigt, om det er en udgivet bog, en artikel fra en avis, en tekst på en hjemmeside eller en annoncetekst på fx annonceligt. Vælger jeg at tage teksten, som jeg ikke har ophavsret til, og lægge den online, så kan jeg dømmes, hvis sagen tages for retten.

Hvis du mener, jeg tager fejl, må du gerne nævne den paragraf, du mener, der støtter dit udsagn. Du har jo allerede fået linket til ophavsretsloven på retsinformation.dk, og ikke copyright, som du kaldte det ;)

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Men det kunne være cool een gang for alle at få slået fast fra Ledelsen herinde: Må man kopiere tekster eller ej....

 

Jeg kan af gode grunde ikke svare på, hvad AL/EGs ledelse tillader, men loven er klar; det er ikke tilladt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er klar over at det ikke er et litteraturværk - men netop derfor burde det havde været så meget nemmere st finde på sin egen tekst.

Jeg lavede egentligt opslaget for at høre fra EG/AL support/moderatorer. Det troede jeg at feedback om Eroguide forum var til. Annoncen har jeg indrapporteret. 

Jeg kender ikke damen, hun har været min Teledame en gang eller to. Det gør os hverken venner eller bekendte. 

Men det kunne være cool een gang for alle at få slået fast fra Ledelsen herinde: Må man kopiere tekster eller ej....

Her er en god lille side, du kan læse igennem (den indeholder flere råd): https://kopieret-tekst.dk/

Læg mærke til, at et 'værk' ikke betyder, at teksten skal være udgivet igennem et forlag. Det er der mange, der tager fejl af, som fx her i tråden.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om det gør en forskel ved jeg ikke, men nu har jeg indrapportere Kaya's  annonce og forklaret problemstillingen  Jeg har ligeledes gjort opmærksom på denne tråd, hvor jeg også opfordre dem til at give et svar. 

Hvis der ikke sker noget i sagen, kunne andre gøre det samme, hvis det pludselig vælter ind med klager på hendes annonce, kunne jeg godt forestille mig, at hendes gratis annonce på et tidspunkt slettes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Nå..... det ser ikke ud til at min henvendelse havde nogen effekt. 

Havde du forventet andet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det mærkelige er at der ikke er nogen forklaring. AL forholder sig tavse. 

Men hvis jeg skrev på min annonce at jeg krævede forudbetaling, så skulle i bare se løjer :wacko:

Måske jeg bare skulle skrive på min annonce at der er mig - og så er der de dårlige kopier :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Det mærkelige er at der ikke er nogen forklaring. AL forholder sig tavse. 

Men hvis jeg skrev på min annonce at jeg krævede forudbetaling, så skulle i bare se løjer :wacko:

Måske jeg bare skulle skrive på min annonce at der er mig - og så er der de dårlige kopier :D

 

Man (gen)kender altid den ægte vare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Det mærkelige er at der ikke er nogen forklaring. AL forholder sig tavse. 

Men hvis jeg skrev på min annonce at jeg krævede forudbetaling, så skulle i bare se løjer :wacko:

Prøv det. Jeg vil gerne prøve at være prøveklud for at se, om det kan lade sig gøre. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nå - så kom der svar fra Annoncelight. 

Det er ikke umiddelbart ulovligt at stjæle tekster. 

Edit: Efter yderligere mail korrespondance, bliver der reageret♥️

Så TAK til Al Support!

 

Redigeret af Trinetease
Ændring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Trinetease skrev, for 41 minutter siden:

Nå - så kom der svar fra Annoncelight. 

Det er ikke umiddelbart ulovligt at stjæle tekster. 

Edit: Efter yderligere mail korrespondance, bliver der reageret♥️

Så TAK til Al Support!

 

Det er godt de reagerer. <3 Det er lige så frustrerende at få stjålet ens gode tekst, som det er at få stjålet ens billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...