Hop til indhold
Sjovleg1

Mathina Horsens/Skanderborg

Recommended Posts

Jeg vil lige komme med en anmeldelse her

Link.

 

https://annoncelight.dk/showad/281946

Jeg fik kontakt via sms, høflig at skrive med, aftalte at jeg skulle ringe onsdag morgen ved 8 tiden, vi havde aftalt at mødes kl 9.

 Da jeg ringer fortæller hun at hendes pillefyr er gået i stykker om natten, så hun venter på en der skal komme og reparerer fyret, vi aftaler at jeg skal ringe omkring kl 8.45 så ved hun hvornår han kommer. Da jeg så ringer kan jeg ikke  komme i kontakt med hende, så tænker mit, det lykkedes at komme igennem kl 9, og hun fortæller at han er ved at være færdig, vi aftaler så at jeg skal køre til Gedved til kl 10 og derfra ringe til hende, som sagt så gjort, får adressen og en vejledning, så jeg ikke kører ind til naboen :-).

Stedet ligger meget diskret, langt ude på landet, sidste hus på en lille skovvej, hun stod i vinduet og ventede, billederne er ægte nok, og hun er ifølge min mening rigtig pæn.

Jeg blev budt indenfor, i stuen, hvor det hele foregik, og vi talte om mine ønsker, jeg havde besluttet mig for at lade hende give en gang blid dominans, pengene skiftede hænder.

 Jeg blev herefter bedt om at rejse mig og stille mig midt på gulvet, hun begyndte nu at kæle for mig mens hun langsomt pillede tøjet af mig, samtidig med hun gned sin dejlige krop op og ned af mig, hun var selv klædt i en lækker sort stram kjolelignende ting med lynlås foran, som var lynet et godt stykke ned :-) , jeg blev nu beordret til at sætte mig på spisebordet, og hun gav mig en dejlig sutter rigtigt langsomt og forsigtigt, jeg måtte dog sige stop for ikke at kommer for hurtigt, en lille udfordring jeg har tilbøjelighed til, jeg fik nu lov til at pakke hende ud, hendes bryster er ægte og dejlige at kramme, og mens jeg stod og krammede hende bryster gned hun røven op og ned af min totalt stive pik, det blev for meget for lillemanden så jeg sprøjtede ud over hendes røv, hvilket hun tog som et kompliment :-) jeg fik herefter tørret os begge af og nu ville hun slikkes, hun lagde sig på spisebordet og jeg skulle ned på knæ og slikke hendes dejlige fisse, som er helt naturlig, læs behåret, efter lidt tid var hun ved at komme så jeg blev sendt over på sengen, som står i stuen, her fik jeg endnu en fantastisk sutter, langsomt og afvækslende, og meget dybt, så ud og sidde på kanten af sengen på med gummiet og hun satte sig med ryggen til mig og red mig helt fantastisk, hun var dejlig våd og det svuppede godt, igen måtte jeg overgive mig og eksploderede i hende, hun forsatte lidt og kom selv.

Konklusion:

 Det er hende på billederne.

stedet er diskret, lidt rodet, men ellers ok, hun sagde der var mulighed for at blive vasket, jeg kom direkte fra bad hjemme, hun er let at tale med og lytter til dine ønsker.

 risiko for gentagelse, helt bestemt, kunne måske godt have brugt at hun kyssede på munden, men jeg prøvede heller ikke selv så ved det ikke.

Pris holder jeg for mig selv, men meget rimelig.

Håber i kan bruge mit lille skriv her.

Sjovleg1

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sjovleg1 skrev, for 16 minutter siden:

Håber i kan bruge mit lille skriv her.

Sjovleg1

Lyder som en dejlig oplevelse........for jer begge :)

Tak for at dele med os andre. God weekend

/DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
stone69 skrev, for 14 minutter siden:

Hvorfor holde prisen for sig selv? 

Det er jo op til den enkelte, hvad og hvor meget man vil dele med andre, hvilket bør respekteres.

Men du kan jo prøve at søge på Mathina, så dukker der sikkert en tråd op, hvor en pris er nævnt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter Jessen skrev, 1 time siden:

Hun er nu ikke nem at få kontakt med, når man ringer får man at vide der er ikke kontakt med mobiltelefonen

 

Måske hun har fri og derfor slukket telefonen, hun har jo sikkert også et privat liv og hun har ikke annonce på idag såååå prøv en dag annoncen er på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 1 time siden:

Det er jo op til den enkelte, hvad og hvor meget man vil dele med andre, hvilket bør respekteres.

Men du kan jo prøve at søge på Mathina, så dukker der sikkert en tråd op, hvor en pris er nævnt ...

Jeg spørger ikke om prisen men hvilke grunde der kan være til det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sjovleg1 skrev, den ‎13‎-‎09‎-‎2019 at 10:44:

Jeg vil lige komme med en anmeldelse her

Link.

 

https://annoncelight.dk/showad/281946

Jeg fik kontakt via sms, høflig at skrive med, aftalte at jeg skulle ringe onsdag morgen ved 8 tiden, vi havde aftalt at mødes kl 9.

 Da jeg ringer fortæller hun at hendes pillefyr er gået i stykker om natten, så hun venter på en der skal komme og reparerer fyret, vi aftaler at jeg skal ringe omkring kl 8.45 så ved hun hvornår han kommer. Da jeg så ringer kan jeg ikke  komme i kontakt med hende, så tænker mit, det lykkedes at komme igennem kl 9, og hun fortæller at han er ved at være færdig, vi aftaler så at jeg skal køre til Gedved til kl 10 og derfra ringe til hende, som sagt så gjort, får adressen og en vejledning, så jeg ikke kører ind til naboen :-).

Stedet ligger meget diskret, langt ude på landet, sidste hus på en lille skovvej, hun stod i vinduet og ventede, billederne er ægte nok, og hun er ifølge min mening rigtig pæn.

Jeg blev budt indenfor, i stuen, hvor det hele foregik, og vi talte om mine ønsker, jeg havde besluttet mig for at lade hende give en gang blid dominans, pengene skiftede hænder.

 Jeg blev herefter bedt om at rejse mig og stille mig midt på gulvet, hun begyndte nu at kæle for mig mens hun langsomt pillede tøjet af mig, samtidig med hun gned sin dejlige krop op og ned af mig, hun var selv klædt i en lækker sort stram kjolelignende ting med lynlås foran, som var lynet et godt stykke ned :-) , jeg blev nu beordret til at sætte mig på spisebordet, og hun gav mig en dejlig sutter rigtigt langsomt og forsigtigt, jeg måtte dog sige stop for ikke at kommer for hurtigt, en lille udfordring jeg har tilbøjelighed til, jeg fik nu lov til at pakke hende ud, hendes bryster er ægte og dejlige at kramme, og mens jeg stod og krammede hende bryster gned hun røven op og ned af min totalt stive pik, det blev for meget for lillemanden så jeg sprøjtede ud over hendes røv, hvilket hun tog som et kompliment :-) jeg fik herefter tørret os begge af og nu ville hun slikkes, hun lagde sig på spisebordet og jeg skulle ned på knæ og slikke hendes dejlige fisse, som er helt naturlig, læs behåret, efter lidt tid var hun ved at komme så jeg blev sendt over på sengen, som står i stuen, her fik jeg endnu en fantastisk sutter, langsomt og afvækslende, og meget dybt, så ud og sidde på kanten af sengen på med gummiet og hun satte sig med ryggen til mig og red mig helt fantastisk, hun var dejlig våd og det svuppede godt, igen måtte jeg overgive mig og eksploderede i hende, hun forsatte lidt og kom selv.

Konklusion:

 Det er hende på billederne.

stedet er diskret, lidt rodet, men ellers ok, hun sagde der var mulighed for at blive vasket, jeg kom direkte fra bad hjemme, hun er let at tale med og lytter til dine ønsker.

 risiko for gentagelse, helt bestemt, kunne måske godt have brugt at hun kyssede på munden, men jeg prøvede heller ikke selv så ved det ikke.

Pris holder jeg for mig selv, men meget rimelig.

Håber i kan bruge mit lille skriv her.

Sjovleg1

 

 

Er hun rigtig behåret eller er det det pjatværk man tit ser ( kunne ønske mig en god måtte)

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, den 16.9.2019 at 16:28:

følger lige med 

Det er ualmindeligt dejligt at få at vide. 

Jeg ved ikke hvordan, vi kunne være denne oplysning foruden. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Steenborg skrev, for 19 timer siden:

Det er ualmindeligt dejligt at få at vide. 

Jeg ved ikke hvordan, vi kunne være denne oplysning foruden. :huh:

Ja man orker dårligt nok at kommentere, hvor svært ka det være at klik på følger, det ligner snart en Folkesygdom :-o

Værst af, det afspore, same same me, sorry :mellow:

Iøvrigt lød TS ellers spændende, ku da godt være man lige sku tjek Pillefyret :P

Redigeret af Thaimig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for en måneds tid siden.

Hun er vældig sød og fræk.

Der var dog meget koldt, og det blev ikke helt til det jeg gerne ville, men det var nu ikke hendes skyld - nok mere min egen, der ikke kunne få nok af hendes mund :-)

Om jeg kommer igen.....tjah, det tror jeg faktisk at jeg gør, for jeg er nødt til at se lidt mere af hende. Jeg nåede faktisk ikke at se hverken mis eller bryster, for hun suttede noget så dejligt.

1.000 for 30 min - er nok lige i den høje ende, men hvis man er liderlig nok, kan det jo være svært at sige nej.

Og imens jeg skriver dette svar, blev beslutningen om at besøge hende igen lige taget - det må jeg gøre, næste gang jeg har mulighed for det :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...