Hop til indhold
Aalborgok

Ludertøs

Recommended Posts

Nemtøs skrev, den 12/9/2019 at 16:23:

@BadGuy hvad  morer  dig  ved  opslaget? 

Jeg ved ikke hvad han morer sig over, men jeg ved at jeg fik noget fantastisk sex og var godt tilfreds da vi skiltes. Håber du fik noget godt at spise. 

Og ham den sølle undskyldning af en mand, ved ikke hvad han gik glip af. 

Han sidder sikkert og tæller sine penge mens han hiver i sin lille tissetrold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 8 minutter siden:

Jeg ved ikke hvad han morer sig over, men jeg ved at jeg fik noget fantastisk sex og var godt tilfreds da vi skiltes. Håber du fik noget godt at spise. 

Tak  for  dejlig  fræk  selskab  i dag  - skønt  du  havde  lyst  til  en  fræk  omgang  med  mig. 

Jeg fulgte  dit  tips  til  spisested  og  lækkert  mad.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Dejligt sprog du har.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da helt op-  nemtøs sidder og kigge på hvad andre mener om andres opslag - nogle få gp sidder her på eroguide, og skriver som de er ansat til at skrive løs - prøv lige at tage luft ind og slap af ik....

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 3 timer siden:

Hold da helt op-  nemtøs sidder og kigge på hvad andre mener om andres opslag - nogle få gp sidder her på eroguide, og skriver som de er ansat til at skrive løs - prøv lige at tage luft ind og slap af ik....

Jeg er helt afslappet efter en god gang sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.
fræk6 skrev, for 5 timer siden:

Jeg er meget enig med dig. Nu kan en grinede smiley også få en GP op i det røde felt. Man skal efterhånden passe på med hvad man gør og skriver her på EG. 

Det ender jo med, at man bliver blacklistet ved en håndfuld GP’er, men skaden er nok allerede sket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas N. skrev, 1 time siden:

Jeg er meget enig med dig. Nu kan en grinede smiley også få en GP op i det røde felt. Man skal efterhånden passe på med hvad man gør og skriver her på EG. 

Det røde felt? Indlægget handler om @Nemtøs og hun spørger helt fredeligt om, hvad Badguy morer sig over. Ingen GP’er er i det røde felt her....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Det røde felt? Indlægget handler om @Nemtøs og hun spørger helt fredeligt om, hvad Badguy morer sig over. Ingen GP’er er i det røde felt her....

En lille overfortolkning fra min side, ja, men det ændrer ikke på, at jeg synes de lyserøde blander sig for meget i dette forum efterhånden I indlæg, hvor de vel og mærket ikke bliver spurgt til råds.

Måske jeg bare burde slette min profil igen, så utilfreds jeg er tænker du måske og hvis ja, så har du ret :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 3 minutter siden:

En lille overfortolkning fra min side, ja, men det ændrer ikke på, at jeg synes de lyserøde blander sig for meget i dette forum efterhånden I indlæg, hvor de vel og mærket ikke bliver spurgt til råds.

Måske jeg bare burde slette min profil igen, så utilfreds jeg er tænker du måske og hvis ja, så har du ret :-) 

Vi har præcis ligeså meget lov til at “blande os” som I har, dette forum er ikke kun for mænd. God idé og god weekend ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Le grand cirque

Normalt får man en over nakken hvis man bruger udtryk som “ludertøs”. Sgu ikke altid nemt at vide hvad der er i orden og hvornår man fornærmer folk. Måske det var det @BadGuy reagerede på. Ingen grund til at @AalborgLook bruger sådan et sprog. Indlægget fra @Nemtøs er vist ikke så fredeligt som @Liv giver udtryk for;) bare min mening om den slags voksenmobning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Le grand cirque skrev, for 37 minutter siden:

Normalt får man en over nakken hvis man bruger udtryk som “ludertøs”. Sgu ikke altid nemt at vide hvad der er i orden og hvornår man fornærmer folk. Måske det var det @BadGuy reagerede på. Ingen grund til at @AalborgLook bruger sådan et sprog. Indlægget fra @Nemtøs er vist ikke så fredeligt som @Liv giver udtryk for;) bare min mening om den slags voksenmobning

Jeg  spørger  hvad  han  griner  af  - og  han  fortsætter  med  at  smide grine  smileys  ind?

Det  er  sku  en  smule  børnehaveklasse - bare  min  mening. 

Jeg  er  ganske  fredelig. Så  ingen  grund  til  at  puste  noget  op  af  ingenting.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 49 minutter siden:

Jeg  spørger  hvad  han  griner  af  - og  han  fortsætter  med  at  smide grine  smileys  ind?

Det  er  sku  en  smule  børnehaveklasse - bare  min  mening. 

Jeg  er  ganske  fredelig. Så  ingen  grund  til  at  puste  noget  op  af  ingenting.  

Joooo....de vise ord 'hvis man ikke har noget godt at sige, så skal man holde sin mund' og i dette tilfælde hvor du, og moralprædikere har et renommé at pleje, om det er klogt at ytre sig i disse tilfælde mååååske, børnehave come on søde...hvem inviterer til åbent hus i sandkassen ;)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 7 minutter siden:

Joooo....de vise ord 'hvis man ikke har noget godt at sige, så skal man holde sin mund' og i dette tilfælde hvor du, og moralprædikere har et renommé at pleje, om det er klogt i disse tilfælde mååååske, børnehave come on søde...hvem inviterer til åbent hus i sandkassen ;)

Det  kunne  være  rart  at  du  og  andre  læser  hvad  jeg  skriver,  i stedet for  at  tolke  og  vurdere  på  hvad  jeg  har  skrevet... så  ville  der  ikke  være  så  meget  sand  at  kaste  rundt  med.  

Jeg  giver  udtryk  for  mine meninger  - i stedet  for  at  røvslikke og  please!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Det  kunne  være  rart  at  du  og  andre  læser  hvad  jeg  skriver,  i stedet for  at  tolke  og  vurdere  på  hvad  jeg  har  skrevet... 

Nååå skal vi nu til ikke at tolke hvad du skriver :rolleyes: ...ok, hopper lige over og tager en tur på gyngerne ;)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 6 minutter siden:

Nååå skal vi nu til ikke at tolke hvad du skriver :rolleyes: ...ok, hopper lige over og tager en tur på gyngerne ;)

God  tur  på  legepladsen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Jeg kender ikke Nemtøs, men når man læser hvad der skrives om hende og hvad hun skriver virker hun meget seriøs.

Når hun spørger til hvad der er så sjovt, kan man jo bare skive det. i stedet for at sende flere smileys, det kaldes kommunikation, det er det man gør i et forum.

Ellers skal man ikke deltage.

Og hold nu den gode tone :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Justfun skrev, for 8 minutter siden:

@Nemtøs.

Kommer du aldrig i det sønderjyske?

Kunne ellers godt bruge en som dig

Jo  jeg  grænseshopper engang  imellem,  så  der  befinder  jeg  mig  i det  smukke  Sønderjylland. 

Tak  for  dit  indspark  i tråden  - det  gjorde mig  glad 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Justfun skrev, for 7 minutter siden:

@Nemtøs.

Så må jeg jo holde øje med annoncen eller ved du hvornår du "shopper"? 

Jeg  sender  dig  en  pb 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
Le grand cirque skrev, for 17 timer siden:

Hun er en meget sensativ og følsom person hende Nemtøs og føler sig forfulgt af alt og alle og danner sin egen konklusion af tingene, må være hårdt at være så fint følende med det erhverv hun har, tror man skal være mere hårdhudet og ryste tingene af sig og ikke ta så meget på sig.

Jeg Smilte/grinte nu mere af oplægget en af personen nemtøs, men ka se hun har opfattet det anderledes endnu engang :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Le grand cirque
Nemtøs skrev, for 16 timer siden:

Det  kunne  være  rart  at  du  og  andre  læser  hvad  jeg  skriver,  i stedet for  at  tolke  og  vurdere  på  hvad  jeg  har  skrevet... så  ville  der  ikke  være  så  meget  sand  at  kaste  rundt  med.  

Jeg  giver  udtryk  for  mine meninger  - i stedet  for  at  røvslikke og  please!

Men er det ikke hvad vi gør? Læser hinandens indlæg, og tolker og vurderer hvad vi egentligt mener? F.eks. er der mange der bruger ironi og sarkasme når de skriver, hvor meningen er det stik modsatte af hvad der skrives. Jeg ser at denne tråd har kostet det første offer, idet Thomas N, på @Liv‘s tilskyndelse, har valgt at slette sin profil, det kan vel ikke være meningen? Men jeg kan da regne ud at du gerne må kaldes “ludertøs”,under de (dine?) rette omstændigheder ;). Jeg er i øvrigt ikke enig i hans mening om at de “lyserøde” ikke skal blande sig i debatten, tværtimod synes jeg at det kun er berigende:)

ps. Røvslikke og please lader jeg andre om. Du er jo selv lige blevet udsat for det af @Justfun

Redigeret af Le grand cirque
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Le grand cirque skrev, for 42 minutter siden:

Men er det ikke hvad vi gør? Læser hinandens indlæg, og tolker og vurderer hvad vi egentligt mener? F.eks. er der mange der bruger ironi og sarkasme når de skriver, hvor meningen er det stik modsatte af hvad der skrives. Jeg ser at denne tråd har kostet det første offer, idet Thomas N, på @Liv‘s tilskyndelse, har valgt at slette sin profil, det kan vel ikke være meningen? Men jeg kan da regne ud at du gerne må kaldes “ludertøs”,under de (dine?) rette omstændigheder ;). Jeg er i øvrigt ikke enig i hans mening om at de “lyserøde” ikke skal blande sig i debatten, tværtimod synes jeg at det kun er berigende:)

ps. Røvslikke og please lader jeg andre om. Du er jo selv lige blevet udsat for det af @Justfun

Jeg  skrev  en  pb  til Thomas N og  kan  berolige  dig  med  at  det  ikke  er  livs  skyld at  han  har  valgt  at  forlade  EG. 

Mit  indtryk  af  ham er  at  han  er  en  sympatisk  mand. 

I mit  skriv  tillægger  du  mig  nogen  værdier  som jeg  ikke  har.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...