Aalborgok 69 Skrevet 12. September, 2019 (edited) Hejsa. Søger en mand mere til og bruge Nemtøs i Aalborg i morgen eftermiddag sammen med mig.... Varighed ca 1 time Skriv pb hvis der er interesse.. https://annoncelight.dk/showad/273416 Redigeret 12. September, 2019 af Aalborgok 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. September, 2019 @BadGuy hvad morer dig ved opslaget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 13. September, 2019 Nemtøs skrev, den 12/9/2019 at 16:23: @BadGuy hvad morer dig ved opslaget? Jeg ved ikke hvad han morer sig over, men jeg ved at jeg fik noget fantastisk sex og var godt tilfreds da vi skiltes. Håber du fik noget godt at spise. Og ham den sølle undskyldning af en mand, ved ikke hvad han gik glip af. Han sidder sikkert og tæller sine penge mens han hiver i sin lille tissetrold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. September, 2019 AalborgLook skrev, for 8 minutter siden: Jeg ved ikke hvad han morer sig over, men jeg ved at jeg fik noget fantastisk sex og var godt tilfreds da vi skiltes. Håber du fik noget godt at spise. Og ham den sølle undskyldning af en mand, ved ikke hvad han gik glip af. Han sidder sikkert og tæller sine penge mens han hiver i sin lille tissetrold. Tak for dejlig fræk selskab i dag - skønt du havde lyst til en fræk omgang med mig. Jeg fulgte dit tips til spisested og lækkert mad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 13. September, 2019 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Jeg ved ikke hvad han morer sig over, men jeg ved at jeg fik noget fantastisk sex og var godt tilfreds da vi skiltes. Håber du fik noget godt at spise. Og ham den sølle undskyldning af en mand, ved ikke hvad han gik glip af. Han sidder sikkert og tæller sine penge mens han hiver i sin lille tissetrold. Dejligt sprog du har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 14. September, 2019 Hold da helt op- nemtøs sidder og kigge på hvad andre mener om andres opslag - nogle få gp sidder her på eroguide, og skriver som de er ansat til at skrive løs - prøv lige at tage luft ind og slap af ik.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 14. September, 2019 fræk6 skrev, for 3 timer siden: Hold da helt op- nemtøs sidder og kigge på hvad andre mener om andres opslag - nogle få gp sidder her på eroguide, og skriver som de er ansat til at skrive løs - prøv lige at tage luft ind og slap af ik.... Jeg er helt afslappet efter en god gang sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 14. September, 2019 fræk6 skrev, for 5 timer siden: Hold da helt op- nemtøs sidder og kigge på hvad andre mener om andres opslag - nogle få gp sidder her på eroguide, og skriver som de er ansat til at skrive løs - prøv lige at tage luft ind og slap af ik.... Jeg er meget enig med dig. Nu kan en grinede smiley også få en GP op i det røde felt. Man skal efterhånden passe på med hvad man gør og skriver her på EG. Det ender jo med, at man bliver blacklistet ved en håndfuld GP’er, men skaden er nok allerede sket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 14. September, 2019 Thomas N. skrev, 1 time siden: Jeg er meget enig med dig. Nu kan en grinede smiley også få en GP op i det røde felt. Man skal efterhånden passe på med hvad man gør og skriver her på EG. Det røde felt? Indlægget handler om @Nemtøs og hun spørger helt fredeligt om, hvad Badguy morer sig over. Ingen GP’er er i det røde felt her.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 14. September, 2019 Liv skrev, for 4 minutter siden: Det røde felt? Indlægget handler om @Nemtøs og hun spørger helt fredeligt om, hvad Badguy morer sig over. Ingen GP’er er i det røde felt her.... En lille overfortolkning fra min side, ja, men det ændrer ikke på, at jeg synes de lyserøde blander sig for meget i dette forum efterhånden I indlæg, hvor de vel og mærket ikke bliver spurgt til råds. Måske jeg bare burde slette min profil igen, så utilfreds jeg er tænker du måske og hvis ja, så har du ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 14. September, 2019 Thomas N. skrev, for 3 minutter siden: En lille overfortolkning fra min side, ja, men det ændrer ikke på, at jeg synes de lyserøde blander sig for meget i dette forum efterhånden I indlæg, hvor de vel og mærket ikke bliver spurgt til råds. Måske jeg bare burde slette min profil igen, så utilfreds jeg er tænker du måske og hvis ja, så har du ret Vi har præcis ligeså meget lov til at “blande os” som I har, dette forum er ikke kun for mænd. God idé og god weekend 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Le grand cirque Skrevet 14. September, 2019 Normalt får man en over nakken hvis man bruger udtryk som “ludertøs”. Sgu ikke altid nemt at vide hvad der er i orden og hvornår man fornærmer folk. Måske det var det @BadGuy reagerede på. Ingen grund til at @AalborgLook bruger sådan et sprog. Indlægget fra @Nemtøs er vist ikke så fredeligt som @Liv giver udtryk for bare min mening om den slags voksenmobning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. September, 2019 Le grand cirque skrev, for 37 minutter siden: Normalt får man en over nakken hvis man bruger udtryk som “ludertøs”. Sgu ikke altid nemt at vide hvad der er i orden og hvornår man fornærmer folk. Måske det var det @BadGuy reagerede på. Ingen grund til at @AalborgLook bruger sådan et sprog. Indlægget fra @Nemtøs er vist ikke så fredeligt som @Liv giver udtryk for bare min mening om den slags voksenmobning Jeg spørger hvad han griner af - og han fortsætter med at smide grine smileys ind? Det er sku en smule børnehaveklasse - bare min mening. Jeg er ganske fredelig. Så ingen grund til at puste noget op af ingenting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 14. September, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 49 minutter siden: Jeg spørger hvad han griner af - og han fortsætter med at smide grine smileys ind? Det er sku en smule børnehaveklasse - bare min mening. Jeg er ganske fredelig. Så ingen grund til at puste noget op af ingenting. Joooo....de vise ord 'hvis man ikke har noget godt at sige, så skal man holde sin mund' og i dette tilfælde hvor du, og moralprædikere har et renommé at pleje, om det er klogt at ytre sig i disse tilfælde mååååske, børnehave come on søde...hvem inviterer til åbent hus i sandkassen Redigeret 14. September, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. September, 2019 Røvslikker skrev, for 7 minutter siden: Joooo....de vise ord 'hvis man ikke har noget godt at sige, så skal man holde sin mund' og i dette tilfælde hvor du, og moralprædikere har et renommé at pleje, om det er klogt i disse tilfælde mååååske, børnehave come on søde...hvem inviterer til åbent hus i sandkassen Det kunne være rart at du og andre læser hvad jeg skriver, i stedet for at tolke og vurdere på hvad jeg har skrevet... så ville der ikke være så meget sand at kaste rundt med. Jeg giver udtryk for mine meninger - i stedet for at røvslikke og please! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 14. September, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Det kunne være rart at du og andre læser hvad jeg skriver, i stedet for at tolke og vurdere på hvad jeg har skrevet... Nååå skal vi nu til ikke at tolke hvad du skriver ...ok, hopper lige over og tager en tur på gyngerne Redigeret 14. September, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. September, 2019 Røvslikker skrev, for 6 minutter siden: Nååå skal vi nu til ikke at tolke hvad du skriver ...ok, hopper lige over og tager en tur på gyngerne God tur på legepladsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 14. September, 2019 Hej. Jeg kender ikke Nemtøs, men når man læser hvad der skrives om hende og hvad hun skriver virker hun meget seriøs. Når hun spørger til hvad der er så sjovt, kan man jo bare skive det. i stedet for at sende flere smileys, det kaldes kommunikation, det er det man gør i et forum. Ellers skal man ikke deltage. Og hold nu den gode tone 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 14. September, 2019 @Nemtøs. Kommer du aldrig i det sønderjyske? Kunne ellers godt bruge en som dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. September, 2019 Justfun skrev, for 8 minutter siden: @Nemtøs. Kommer du aldrig i det sønderjyske? Kunne ellers godt bruge en som dig Jo jeg grænseshopper engang imellem, så der befinder jeg mig i det smukke Sønderjylland. Tak for dit indspark i tråden - det gjorde mig glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 14. September, 2019 @Nemtøs. Så må jeg jo holde øje med annoncen eller ved du hvornår du "shopper"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. September, 2019 Justfun skrev, for 7 minutter siden: @Nemtøs. Så må jeg jo holde øje med annoncen eller ved du hvornår du "shopper"? Jeg sender dig en pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 15. September, 2019 Le grand cirque skrev, for 17 timer siden: Normalt får man en over nakken hvis man bruger udtryk som “ludertøs”. Sgu ikke altid nemt at vide hvad der er i orden og hvornår man fornærmer folk. Måske det var det @BadGuy reagerede på. Ingen grund til at @AalborgLook bruger sådan et sprog. Indlægget fra @Nemtøs er vist ikke så fredeligt som @Liv giver udtryk for bare min mening om den slags voksenmobning Hun er en meget sensativ og følsom person hende Nemtøs og føler sig forfulgt af alt og alle og danner sin egen konklusion af tingene, må være hårdt at være så fint følende med det erhverv hun har, tror man skal være mere hårdhudet og ryste tingene af sig og ikke ta så meget på sig. Jeg Smilte/grinte nu mere af oplægget en af personen nemtøs, men ka se hun har opfattet det anderledes endnu engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Le grand cirque Skrevet 15. September, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 16 timer siden: Det kunne være rart at du og andre læser hvad jeg skriver, i stedet for at tolke og vurdere på hvad jeg har skrevet... så ville der ikke være så meget sand at kaste rundt med. Jeg giver udtryk for mine meninger - i stedet for at røvslikke og please! Men er det ikke hvad vi gør? Læser hinandens indlæg, og tolker og vurderer hvad vi egentligt mener? F.eks. er der mange der bruger ironi og sarkasme når de skriver, hvor meningen er det stik modsatte af hvad der skrives. Jeg ser at denne tråd har kostet det første offer, idet Thomas N, på @Liv‘s tilskyndelse, har valgt at slette sin profil, det kan vel ikke være meningen? Men jeg kan da regne ud at du gerne må kaldes “ludertøs”,under de (dine?) rette omstændigheder . Jeg er i øvrigt ikke enig i hans mening om at de “lyserøde” ikke skal blande sig i debatten, tværtimod synes jeg at det kun er berigende ps. Røvslikke og please lader jeg andre om. Du er jo selv lige blevet udsat for det af @Justfun Redigeret 15. September, 2019 af Le grand cirque Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. September, 2019 Le grand cirque skrev, for 42 minutter siden: Men er det ikke hvad vi gør? Læser hinandens indlæg, og tolker og vurderer hvad vi egentligt mener? F.eks. er der mange der bruger ironi og sarkasme når de skriver, hvor meningen er det stik modsatte af hvad der skrives. Jeg ser at denne tråd har kostet det første offer, idet Thomas N, på @Liv‘s tilskyndelse, har valgt at slette sin profil, det kan vel ikke være meningen? Men jeg kan da regne ud at du gerne må kaldes “ludertøs”,under de (dine?) rette omstændigheder . Jeg er i øvrigt ikke enig i hans mening om at de “lyserøde” ikke skal blande sig i debatten, tværtimod synes jeg at det kun er berigende ps. Røvslikke og please lader jeg andre om. Du er jo selv lige blevet udsat for det af @Justfun Jeg skrev en pb til Thomas N og kan berolige dig med at det ikke er livs skyld at han har valgt at forlade EG. Mit indtryk af ham er at han er en sympatisk mand. I mit skriv tillægger du mig nogen værdier som jeg ikke har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg