Hop til indhold

Recommended Posts

Hun/Høn ser godt ud, jeg ville ikke kunne se andet end en smuk kvinde, selvfølgelig så vil brysterne måske give et hint, tænker her på niplerne, hvis det er drenge nipler.;)

Men ellers så ser jeg nogle gange om fødderne er over størrelse 41:D

Jeg vil ikke have noget imod at besøge hende, og stor respekt for hende og godt nytår hvis hun ser med her :P

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Os der har besøgt masser af thaimassører igennem flere år har med garanti også besøgt en eller flere ombyggere. Thaier er ikke så snerpede på det punkt og herregud vi lever i 2020.

Tap og løgpose er ikke interessant for mig, men er massagen topklasse, stedet er rent og hvis stemningen er god har jeg intet problem med en smuk/feminin ombygger.

Fruen og jeg har besøgt Thailand masser af gange og selv pæne restauranter/barer har ansat ombyggere. De fleste rigtig søde, sjove og servicemindede, så intet problem i det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 4 timer siden:

selv pæne restauranter/barer har ansat ombyggere. De fleste rigtig søde, sjove og servicemindede, så intet problem i det.

Korrekt og på gaden går de unge og har det super godt, ser man lidt eftet så er der nemt en LB på 16 år iblandt.

Der sidder de smukkeste LB i lufthavnene og tager frække selfie, de strammer lidt op i brysterne. 

Jeg kan da godt blive lidt tiltrukket af at prøve en LB  men om jeg tør vides ikke.

Godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 17 timer siden:

Men som du @Diskusprolaps og mange andre der turnerer i Thai massage verdenen, der bliver meget udeladt i god respekt for de skønne piger.

Hehe, ingen grund til at skrive mere end man kan forsvare i en penibel situation.

Får FP et sted der er kendt som et absolut nix pille sted, kunne da aldrig drømme om at afsløre det, så der bliver lukket for den varme hane. Er ikke så naiv at tro at jeg er den eneste, men så lang tid stedet har det ry, vælger jeg at tie stille.

Alt for mange skønheder har forladt branchen og steder blevet lukket efter lidt for saftige afsløringer. Mange massører har både mand og børn under uddannelse, så er det ikke så fedt at læse at hustruen/moren også sutter en god gren. Udlejere læser også med herinde, hvilket har kostet nogle klinikker livet.
 

Spændende med din ide om at besøge en LB, det tætteste, mig det bekendt ;) jeg har været på det var på Danasvej 39, Frederiksberg. For mange stillesiddende timer gav for et par år siden lyst til massage og tætteste var Danasvej, så straks at det var en LB. Selvom vedkommende virkede sød og imødekommende blev det kun til en snak i entreen. Tændte simpelthen ikke på vedkommende, så endte med et stykke med Sandy på Harsdorffsvej.

Burde være muligt for dig at støve en sød LB op, fruen og jeg fløj fra Bangkok og hjem, hvor der mindst var 20-25 ombord. Jo nærmere vi kom København, jo mere blev make-up og negle tjekket igen, igen. Så nye forsyninger til massagestederne i DK kommer nok i en lind strøm :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nok 1 år siden @Diskusprolaps fik jeg en rigtig god massage og et HJ og lidt BJ, men mest HJ.

Jeg vidste hun var LB men tror ikke hun vidste, at jeg vidste det.

Hun var/Er utroligt smuk, jeg fik lov at se, kramme hendes bryster, som jo havde drenge nipler og ret hårde bryster, men flot LB, som jeg sagtens kunne tage fejl.

Jeg blev lidt tændt på at prøve noget mere med hende, men desværre så forlod hun stedet og om hun er på nogen klinik mere ved jeg ikke.

Måske jeg skulle tage i lufthavnen når næste Thai Airways fly lander og se hvem der er med :D

Redigeret af KnudSan
Mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 22 timer siden:

For nok 1 år siden @Diskusprolaps fik jeg en rigtig god massage og et HJ og lidt BJ, men mest HJ.

Jeg vidste hun var LB men tror ikke hun vidste, at jeg vidste det.

Hun var/Er utroligt smuk, jeg fik lov at se, kramme hendes bryster, som jo havde drenge nipler og ret hårde bryster, men flot LB, som jeg sagtens kunne tage fejl.

Jeg blev lidt tændt på at prøve noget mere med hende, men desværre så forlod hun stedet og om hun er på nogen klinik mere ved jeg ikke.

Måske jeg skulle tage i lufthavnen når næste Thai Airways fly lander og se hvem der er med :D

Haha, har hørt om både tog- og flyspottere, men LBspottere, den var ny for mig. Tror du skal have adskillige kander kaffe med, når man tænker på antallet af daglige landinger fra Bangkok. Glem ikke SAS og Norwegian, kan være de gemmer på en LB juvel ;)

Vil du afsløre hvor du traf din LB oplevelse, hvis ikke, helt OK :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 5 timer siden:

Glem ikke SAS og Norwegian, kan være de gemmer på en LB juvel ;)

Vil du afsløre hvor du traf din LB oplevelse, hvis ikke, helt OK :)

Norwegian flyver vel ikke direkte mere, men om de flyver med stop undervejs ved jeg ikke.

SAS flyver vel ikke direkte Bangkok, men bruger vel Thai Airways tror jeg.

Der må da gerne komme oplysninger om hvilke fly og pris, men det skal nok være i en anden tråd, der er nemlig en til dette spørgsmål. Jeg har selv oprettet den når jeg tænker efter.

Ja LB spotter :D tror ikke jeg vil egne mig, de skal næsten have fuldskæg før jeg kan se det er en LB:lol: men jeg ser efter om der er store fødder, sådan en sko størrelse 43, på en smuk og feminin thai girl, ja det er store fødder.

Nej jeg holdet det lidt for mig selv hvor, da stedet har skiftet ejer og jeg har ikke noget kendskab til hvad der foregår nu.

Hilsen LB spotteren :lol:

Redigeret af KnudSan
Indsæt tråd om fly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, fuldskæg, tror at jeg vil give dig min tid hos Louis Nielsen i næste uge :lol: Minder mig om besøg hos Natasha i det nu lukkede Zinnsgade, meget mandhaftig LB med skægstubbe åbnede døren. Flink nok og gav en vand indtil Natasha kom farende ind ad døren, forsinket, som hun lidt havde for vane.

Skriver lidt om fly til Bangkok i anden tråd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har endelig været forbi her, og fik bekræftet at den flirtende attitude jeg havde oplevet på Thai Corner, var ægte, omend det startede noget business-like. Hun er i min optik meget køn, og har nogle fantastiske kurver. Men mest af alt har hun nogle fantastiske øjne og blik, som kan gøre en helt blød i knæene Og så evner hun at udstråle den der liderlighed som jeg til tider også oplever med LB's og som jeg søger. Fedt! Dog er hun meget delikat og fin i sine berøringer og fremgangsmåde. Hun fik mig helt op at ringe, og jeg havde en dejlig time til standardprisen med hj. Temmelig sikker på at jeg kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...