Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tatra

En sjælden gang bestille tid, hvis man vil møde en speciel pige.

Ellers dropper ind; også af respekt for at pigerne normalt har et internt gåen-på-tur system så ingen snydes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bestiller altid tid, og gerne i god tid. Så er jeg, hvis pigen/forretningen ellers er seriøs nok, garanteret en aftale på et tidspunkt, der passer mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 17 timer siden:

Prøver at bestille tid, men oplever ind i mellem at telefon og Sms'er ikke bliver besvaret. 

Netop pga af manglende svar, kan det være en god ide at booke i forvejen, det indikerer at de givetvis er optaget af kunder.

Jeg ved at der er nogle steder hvor de ikke svarer hvis man har ringet/skrevet før og efterspurgt seksuelle ydelser, eller en der spørger meget. Så telefonnumre bliver gemt som f.eks "spørger hele tiden", "vil kun sex".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være. Det er et sted jeg har besøgt flere gange. Jeg har muligvis skrevet og ringet og flere gange. Men det er kun fordi jeg har oplevet at de faktiske åbningstider slet ikke stemmer overens med hvad de oplyser. Derfor vil jeg gerne lige høre om de har åbent, så jeg ikke kører forgæves. Det er de muligvis blevet irriteret over, og svarer mig ikke længere. 

Nu lægger jeg så mine penge andetsteds. 

Jeg ville ønske thaierne havde lidt af det der ordnung muss sein som tyskerne har. Hver gang der er en lukkedag, åbningstider ændres osv så kan man som kunde være 100% sikker på at profilen er opdateret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Booker ALTID i forvejen - og ALDRIG mere end 2-3 timer før. Så er jeg sikker på jeg får den massør jeg har bestilt.

Tager ALDRIG chancen med at stedet vælger massør bortset fra steder som f.eks. Ju Wellness, hvor der ikke er den store forskel.

Har ALDRIG oplevet at telefonen ikke blev taget uden at de på et tidspunkt sms'ede tilbage med "ring igen" .... rigtig god service mange kunne lære af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
D54 skrev, for 3 minutter siden:

Har ALDRIG oplevet at telefonen ikke blev taget uden at de på et tidspunkt sms'ede tilbage med "ring igen" .... rigtig god service mange kunne lære af.

Interessant synspunkt, fordi jeg ville aldrig turde at melde tilbage med mindre vedkommende har sagt udtrykkeligt at det er ok. Risikon for at sætte nogen i en eller anden uheldig situation er for stor, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
D54 skrev, for 11 timer siden:

Har ALDRIG oplevet at telefonen ikke blev taget uden at de på et tidspunkt sms'ede tilbage med "ring igen" .... rigtig god service mange kunne lære af.

Hvem er det du advarer om hér? Bare så man kan udgå at ringe til dem.

Jeg har kun oplevet at blive sms tilbage en enkelt gang. Så blev de blokeret.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg dropper aldrig ind fra gagen og booker altid. Typisk dagen før, så jeg ikke bliver glemt i mængden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

50/50

Det kommer an på stedet - nogle steder ringer jeg til, andre aldrig, få steder veksler det.

Jeg har prøvet at blive ringet op af en et par timer efter jeg ringede forgæves. Jeg vil ikke nævne stedet, da det er to år siden og praksis måske er ændret. Men det er godt nok usmart. Siden da lukker jeg altid ned for det telefonnummer jeg bruger til denne slags aftaler (ringede dengang fra mit registrerede nummer, men har aldrig siden hørt noget fra pågældende, heldigvis).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Tekla skrev, den 12.9.2019 at 17:31:

Interessant synspunkt, fordi jeg ville aldrig turde at melde tilbage med mindre vedkommende har sagt udtrykkeligt at det er ok. Risikon for at sætte nogen i en eller anden uheldig situation er for stor, tænker jeg.

... jeg er nok ikke så berøringsangst som så mange andre måske er ... jeg KAN ikke se udfordringn med at der på min telefon kommer en sms, hvor der står "ring igen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 14.9.2019 at 13:08:

50/50

Det kommer an på stedet - nogle steder ringer jeg til, andre aldrig, få steder veksler det.

Jeg har prøvet at blive ringet op af en et par timer efter jeg ringede forgæves. Jeg vil ikke nævne stedet, da det er to år siden og praksis måske er ændret. Men det er godt nok usmart. Siden da lukker jeg altid ned for det telefonnummer jeg bruger til denne slags aftaler (ringede dengang fra mit registrerede nummer, men har aldrig siden hørt noget fra pågældende, heldigvis).

Hvis man skal være ærlig, så er det godt nok usmart at ringe op fra et nr man ikke kan tåle at blive opringet til. Eller få sms til. Som vi jo diskuterer i andre tråde, så er købesexudbuddet mildest talt internationelt for tiden, og at udgå fra at alle disse piger fra forskellige kulturer og fra forskellige sociale miljøer allesammen skulle være enige om en universel kodeks at aldrig ringe tilbage er .... godt nok usmart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Hvis man skal være ærlig, så er det godt nok usmart at ringe op fra et nr man ikke kan tåle at blive opringet til. Eller få sms til. Som vi jo diskuterer i andre tråde, så er købesexudbuddet mildest talt internationelt for tiden, og at udgå fra at alle disse piger fra forskellige kulturer og fra forskellige sociale miljøer allesammen skulle være enige om en universel kodeks at aldrig ringe tilbage er .... godt nok usmart.

Nu taler vi jo ikke om hele købesexmarkedet, men om thaimassage (måske derfor du tager det så meget i forsvar?). Men det er ligesom med redningsveste - jeg behøver dem aldrig når jeg sejler, for det plejer jo at gå helt fint uden ...

Jeg vil egentlig hellere sige, at her var tale om en klinik som ikke markedsførte sig med signaler om seksuelle ydelser, og derfor burde jeg måske ikke være overrasket - andre butikker kan også finde på at ringe tilbage, hvis man ringer forgæves. Jeg delte egentlig bare efaringen, så andre kan blive klogere - og det står jo dejligt uklart om det var usmart af mig eller af butikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Nu taler vi jo ikke om hele købesexmarkedet, men om thaimassage (måske derfor du tager det så meget i forsvar?). Men det er ligesom med redningsveste - jeg behøver dem aldrig når jeg sejler, for det plejer jo at gå helt fint uden ...

Jeg vil egentlig hellere sige, at her var tale om en klinik som ikke markedsførte sig med signaler om seksuelle ydelser, og derfor burde jeg måske ikke være overrasket - andre butikker kan også finde på at ringe tilbage, hvis man ringer forgæves. Jeg delte egentlig bare efaringen, så andre kan blive klogere - og det står jo dejligt uklart om det var usmart af mig eller af butikken.

Nå, jeg tager ikke noget i forsvar. Jeg er bare pragmatisk. Jeg har også blevet opringet, og jeg er sikker på mange andre har oplevet det. Ergo: Eftersom man ikke kan vide når det sker, eller fra hvem, så kan redningsvest når man sejler på købesexsøerne være smart.

Redigeret af Bananas
Lidt for mange Ergo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...