Hop til indhold
Guest tvr

Cille, Cassiopeiastars.dk - uh hvor har jeg savnet hende

Recommended Posts

Guest tvr

Jeg troede egentlig hun var stoppet. En af de piger jeg synes bedst om. Af alle jeg har mødt. I hele verde. Ikke kun GP’er. Cille fra Cassiopeia. Hun er høj, smuk, sød, smilende, lækker med meget kønne øjne. Og så er hun sjov. Og smuk.

Jeg havde en lidt mærkelig morgen, med annullerede møder. Det er godt nok længe siden jeg har været på Cassiopeia, tænkte jeg, og checkede vagtplanen. Og så så jeg Cille var der. Nå, jamen så var der jo ingen tvivl… Afsted-afsted.

Ned i kælderen, telefondamen siger at kun Cille er ledig…. Der var jeg vel nok heldig :P

Cille kommer ind, sædvanligt storsmilende. Jeg kunne med det samme mærke hvorfor jeg havde savnet hende. Hun sagde hun også havde savnet mig….. Nåh, det vælger jeg at tro på :)

Pengene skifter hænder, og inden jeg er ude af tøjet, er Cille tilbage. Og råsnaver mig i gulvet. Uha, hun kysser godt. Det er en spidskompetence. En af dem.

Lange dejlige kys. Over alt. Blow. Flere kys. Jeg spørger om jeg ikke skal slikke hende. Hun griner og siger, at det havde hun ventet på siden hun så mig….. Så fransk til hende, lidt gensidig fransk og så over i en god gammel missionær. Jeg er ikke verdens største eller bedste elsker, det er jeg helt på det rene med. Det tror jeg derimod Cille er….. hold da op, hun kan gøre noget ved mig. Og de fleste gange jeg har været sammen med hende, ender hun med sprøjteorgasmer. Jeg har endnu aldrig mødt en kvinde der så sikkert får sprøjteorgasmer. Hver gang. Hvor ville jeg ønske det var pga mig. Men det er jo nok at have lidt for høje tanker om sig selv. Nåh, lidt mere rundt i verden, og jeg ender i cow girl, med kys og øjenkontakt og ekstase.

Hyggelig snak bagefter. Hun var ikke stoppet. Hun havde holdt pause, sagde hun. Jeg er ligeglad hvad hun kalder det. Jeg har savnet hende. Og denne mandag formiddag, i forrige uge, var jeg glad for hun er tilbage. Jeg skal besøge hende igen. Snart. 

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=541

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 41 minutter siden:

Jeg troede egentlig hun var stoppet. En af de piger jeg synes bedst om. Af alle jeg har mødt. I hele verde. Ikke kun GP’er. Cille fra Cassiopeia. Hun er høj, smuk, sød, smilende, lækker med meget kønne øjne. Og så er hun sjov. Og smuk.

Jeg havde en lidt mærkelig morgen, med annullerede møder. Det er godt nok længe siden jeg har været på Cassiopeia, tænkte jeg, og checkede vagtplanen. Og så så jeg Cille var der. Nå, jamen så var der jo ingen tvivl… Afsted-afsted.

Ned i kælderen, telefondamen siger at kun Cille er ledig…. Der var jeg vel nok heldig :P

Cille kommer ind, sædvanligt storsmilende. Jeg kunne med det samme mærke hvorfor jeg havde savnet hende. Hun sagde hun også havde savnet mig….. Nåh, det vælger jeg at tro på :)

Pengene skifter hænder, og inden jeg er ude af tøjet, er Cille tilbage. Og råsnaver mig i gulvet. Uha, hun kysser godt. Det er en spidskompetence. En af dem.

Lange dejlige kys. Over alt. Blow. Flere kys. Jeg spørger om jeg ikke skal slikke hende. Hun griner og siger, at det havde hun ventet på siden hun så mig….. Så fransk til hende, lidt gensidig fransk og så over i en god gammel missionær. Jeg er ikke verdens største eller bedste elsker, det er jeg helt på det rene med. Det tror jeg derimod Cille er….. hold da op, hun kan gøre noget ved mig. Og de fleste gange jeg har været sammen med hende, ender hun med sprøjteorgasmer. Jeg har endnu aldrig mødt en kvinde der så sikkert får sprøjteorgasmer. Hver gang. Hvor ville jeg ønske det var pga mig. Men det er jo nok at have lidt for høje tanker om sig selv. Nåh, lidt mere rundt i verden, og jeg ender i cow girl, med kys og øjenkontakt og ekstase.

Hyggelig snak bagefter. Hun var ikke stoppet. Hun havde holdt pause, sagde hun. Jeg er ligeglad hvad hun kalder det. Jeg har savnet hende. Og denne mandag formiddag, i forrige uge, var jeg glad for hun er tilbage. Jeg skal besøge hende igen. Snart. 

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=541

God anmeldelse jeg må også snart finde tid til og komme til kbh og besøge hende desværre har det endnu ikke været muligt at få det til og passe ind I programmet men glæder mig veldt til og møde hende :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt skriv. Det er jo lige før jeg selv kan føle mig lidt varm indeni fra de indre billeder. Godt at høre om besøg hvor der har været god kemi.

Har aldrig selv været på Cassiopeia, men man hører da næsten kun godt om pigerne på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 4 timer siden:

@Cille cassiopeia stars ser og høres ud til å være på min bucket list :wub:

Jeg har funderet på hvorfor der ikke er så meget om steder som @Cassiopeia her på eg. Er det prisen der ødelegger..? Det er da meget mere ordentlig end tilfældige kvinder i tilfældige leiligheder...? ;)

Jeg tror faktisk prisen, som du foreslår, er årsagen til, at luksusbordeller som Cassiopeia er sjældne. Jeg har svært ved at finden en anden årsag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 5 timer siden:

Jeg har funderet på hvorfor der ikke er så meget om steder som @Cassiopeia her på eg. Er det prisen der ødelegger..? Det er da meget mere ordentlig end tilfældige kvinder i tilfældige leiligheder...? ;)

Sjovt - men jeg er HELT enig. Og prøvede faktisk i den forrige "dansk bordel pige" anmeldelse at åbne diskussionen. Hvorfor skal vi næsten intet høre om alle de super dejlige danske piger på de fine danske bordeller. De udenlandske piger er LANGT mere omtalt. Og for øvrigt alt for tit med en "øv - skuffelse" som konklusion. JA - det er nok prisen det handler om. Danske piger har nok et ry som værende dyre. Men jeg synes man meget mere får hvad man betaler for. Ja - det koster - men de sidste mange gange har det være super godt hver gang. Men det er åbenbart ikke det der tæller. Skal dog bemærkes at de populære danske piger vist har fint gang i butikken - så om det mere er den gruppe kunder der ikke er de store skribenter er så et åbent spørgsmål?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
Lauersen skrev, for 16 timer siden:

Fedt skriv. Det er jo lige før jeg selv kan føle mig lidt varm indeni fra de indre billeder. Godt at høre om besøg hvor der har været god kemi.

Har aldrig selv været på Cassiopeia, men man hører da næsten kun godt om pigerne på stedet.

Tak. Cassiopeia er et fint sted. 

Cille (som sagt), Jaqueline, Naya og Nicoline er alle meget smukke og søde piger. Simpelt hen øverste hylde på alle parametre. Der er sikkert andre der er også, men smag og behag er jo forskellig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Brandsprøjten Det kan jo være (blot en tanke) at hvis danske piger fik den samme mængde omtale ville der være relativt lige så mange øv oplevelser. 

Jeg frekventerer stort set kun de udenlandske piger, og jeg må sige at den klassiske danske klinikoplevelse hvor man bliver lukket ind af en tlf. dame, sidder i et venteværelse nogle minutter, blive hentet af pigen, og så endnu nogle minutters ventetid mens pigen går ud med pengene, og så det irriterende banken på døren, nej det savner jeg ikke. Alt for formelt til mig! Selvf. er der også danske piger som tilbyder privat / diskret, men ikke særlig mange.... 

I de forløbne par uger har jeg besøgt både Maya og Lolita som holdt til på Østerbro. Ved første besøg hos Maya kom jeg på en lidt morsom måde til at hilse på Lolita (overraskede hende i badet). Hendes naturlige grin / fnis i den situation overbeviste mig da om at hun også skulle have en tur ;-)

Når det for nogle kan være et minus at pigen ikke taler dansk og måske et ikke perfekt / mangelfuldt engelsk, så vælger man vel en dansk pige.... Hvis der sidder nogen stykker der brænder inde med oplevelser med danske piger (gode som mindre gode) så skal de da være velkomne ;-)

(måske næsten et emne til generel debat?)

MVH PN

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jaqueline
tvr skrev, for 1 time siden:

Tak. Cassiopeia er et fint sted. 

Cille (som sagt), Jaqueline, Naya og Nicoline er alle meget smukke og søde piger. Simpelt hen øverste hylde på alle parametre. Der er sikkert andre der er også, men smag og behag er jo forskellig. 

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, for 19 timer siden:

Sjovt - men jeg er HELT enig. Og prøvede faktisk i den forrige "dansk bordel pige" anmeldelse at åbne diskussionen. Hvorfor skal vi næsten intet høre om alle de super dejlige danske piger på de fine danske bordeller. De udenlandske piger er LANGT mere omtalt. Og for øvrigt alt for tit med en "øv - skuffelse" som konklusion. JA - det er nok prisen det handler om. Danske piger har nok et ry som værende dyre. Men jeg synes man meget mere får hvad man betaler for. Ja - det koster - men de sidste mange gange har det være super godt hver gang. Men det er åbenbart ikke det der tæller. Skal dog bemærkes at de populære danske piger vist har fint gang i butikken - så om det mere er den gruppe kunder der ikke er de store skribenter er så et åbent spørgsmål?

 

Og når man ser på pigerne på stedene i København tænker jeg bare: WOW - Sikke en godtebutik. Det her bliver dyrt men godt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, den 11.9.2019 at 22:44:

Hvorfor skal vi næsten intet høre om alle de super dejlige danske piger på de fine danske bordeller. De udenlandske piger er LANGT mere omtalt.

Diskussionen dansk/udenlandsk pige handler vel osse om, hvad man gerne vil med pigerne.

Hvis man hovedsagligt går efter en hurtig éngangsoplevelse, fokuserer mere på selve akten end på pigen og/eller er den type, som sjældent besøger en pige mere end én gang samt ikke går så meget op i kommunikationen, er man måske mest til de udenlandske.

Men hvis man som jeg gerne vil være sammen med en pige, som man osse kan snakke med, gerne vil nusse lidt med ud over selve akten, og som man gerne vil besøge flere gange, er det nok den danske pige, som er løsningen.

Den største ulempe for mig med hensyn til de udenlandske piger er således den i kvalitet svingende kommunikation og det forhold, at pigerne med regelmæssige mellemrum forsvinder fra Danmark - og måske ikke kommer igen.

Klinikkonceptet med telefonpigen er jo en gammel klassiker, som man som jeg, der har været i gamet i lang tid, har vænnet sig til - og jeg synes faktisk det er lidt hyggeligt, at der osse er en telefonpige - det gør jo ikke noget, at der er nogen til at passe lidt på pigen og holde hende med selskab. :wink:

For mit eget vedkommende har tre klinikpiger, som jeg alle har kendt siden 2004/2005 i løbet af årene forvandlet sig til piger, som jeg til dels besøger og som til dels besøger mig - til alles tilfredsstillelse. :D Vi går ud og spiser, shopper m. m.  Det er lige efter mit hoved og ville aldrig have kunnet lade sig gøre med nogle af de udenlandske piger.

Men sådan er der jo så meget.

Ærbødigst, Spider.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 51 minutter siden:

Men hvis man som jeg gerne vil være sammen med en pige, som man osse kan snakke med, gerne vil nusse lidt med ud over selve akten, og som man gerne vil besøge flere gange, er det nok den danske pige, som er løsningen. 

Jeg vil da sige det er lige omvendt. Klinikkonceptet virker frastødende på mig og dræber enhver illusion om gfe. Jeg ville egentlig gerne besøge flere danske gp'er, men ikke på klinik.

Så hellere besøge en udenlandsk gp der kommer tilbage jævnligt og tager imod i en privat lejlighed eller hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michael J skrev, 1 time siden:

Jeg vil da sige det er lige omvendt. Klinikkonceptet virker frastødende på mig og dræber enhver illusion om gfe. Jeg ville egentlig gerne besøge flere danske gp'er, men ikke på klinik.

Så hellere besøge en udenlandsk gp der kommer tilbage jævnligt og tager imod i en privat lejlighed eller hotel.

Ikke alle danske piger arbejder på klinik ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cille har nu vagt hver mandag aften på Cassiopeia.

Dejligt at se en dansk pige med både "våde kys", "dominans" og "græsk til hende (med forbehold)" på menuen.

Det kunne måske flere danske piger lære noget af..?

Derfor er Cille, i dette forførende og til tider, frustrerende, univers, EN ENER!

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?cmd=menu&id=541

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, den 11.9.2019 at 21:50:

Jeg tror faktisk prisen, som du foreslår, er årsagen til, at luksusbordeller som Cassiopeia er sjældne. Jeg har svært ved at finden en anden årsag. 

For en del år siden startede der en heksejagt på de københavnske bordeller, det startede med A-gruppen i kender nok historien, og brede sig videre, så nu er der kun få tilbage, Cassiopeia stars har blevet ved med at finde nye piger, selv om stedet ikke helt er på højre af dens storhedstid.

 

Men dejligt at se en sjælden anmeldelse der fra tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om det var en heksejagt skal jeg ikke bedømme, men bordeller (luksus eller ej) er vel i princippet imod lovgivningen?! 

Der var et luksus bordel i Århus for år tilbage, det var rockere der tjente pengene der. De lukkede ca. samme tid som A-gruppen, så vidt jeg husker. 

Men dejlig at Cassiopeia kan bestå (jeg kender dem ikke og har aldrig besøgt dem).

Jeg holder mig personligt til danske piger, og jeg synes deres priser er helt rimelige.

Men det var en sidebemærkning, jeg læste anmeldelsen af Cille, tak for den, så jeg skal ha' lavet en aftale :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterN skrev, den 12.9.2019 at 09:52:

@Brandsprøjten Det kan jo være (blot en tanke) at hvis danske piger fik den samme mængde omtale ville der være relativt lige så mange øv oplevelser. 

Jeg frekventerer stort set kun de udenlandske piger, og jeg må sige at den klassiske danske klinikoplevelse hvor man bliver lukket ind af en tlf. dame, sidder i et venteværelse nogle minutter, blive hentet af pigen, og så endnu nogle minutters ventetid mens pigen går ud med pengene, og så det irriterende banken på døren, nej det savner jeg ikke. Alt for formelt til mig! Selvf. er der også danske piger som tilbyder privat / diskret, men ikke særlig mange.... 

I de forløbne par uger har jeg besøgt både Maya og Lolita som holdt til på Østerbro. Ved første besøg hos Maya kom jeg på en lidt morsom måde til at hilse på Lolita (overraskede hende i badet). Hendes naturlige grin / fnis i den situation overbeviste mig da om at hun også skulle have en tur ;-)

Når det for nogle kan være et minus at pigen ikke taler dansk og måske et ikke perfekt / mangelfuldt engelsk, så vælger man vel en dansk pige.... Hvis der sidder nogen stykker der brænder inde med oplevelser med danske piger (gode som mindre gode) så skal de da være velkomne ;-)

(måske næsten et emne til generel debat?)

MVH PN

 

 

Hvis du har været et sted hvor de slår på døren når tiden er gået så kan jeg godt forstå dig men på Cassiopeia stars har vi diskrete lys meget bedere 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja selvføl .. beklager ^_^
Jeg havde en dejlig stund indtil lyset tændte .. men det skyldtes bare jeg ikke var klar over det .. derfor blev jeg lidt presset over tiden var ved at være slut :biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleins skrev, den 14.1.2020 at 20:54:

Ja selvføl .. beklager ^_^
Jeg havde en dejlig stund indtil lyset tændte .. men det skyldtes bare jeg ikke var klar over det .. derfor blev jeg lidt presset over tiden var ved at være slut :biggrin:

 

Altså nu ef det jo ikke rummet, der bliver badet i lys, men nogle diskrete LED-pærer på dørkarmen. Selvfølgelig kan det ikke ignoreres, at tiden er gået, men min erfaring er, at pigen godt kan trække tiden lidt, hvis hun vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CilleDeluxe skrev, for 5 timer siden:

Hejsa cille her der skulle gerne stå 30 + hvis ikke der gør det så må du meget undskylde er 35 kys 

Det lyder super godt :-) 

Kommer forbi når jeg kan få kalenderen til at passe ;-)

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 19 timer siden:

Altså nu ef det jo ikke rummet, der bliver badet i lys, men nogle diskrete LED-pærer på dørkarmen. Selvfølgelig kan det ikke ignoreres, at tiden er gået, men min erfaring er, at pigen godt kan trække tiden lidt, hvis hun vil.

Næ det har du måske ret i .. det var såmææn også bare min oplevelse at jeg blev lidt forstyrret  :biggrin: Tiden går jo hurtigt i dejligt selskab ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...