Hop til indhold
kasper00102

La Vita

Recommended Posts

En lille beretning fra sommeren .. En grå mandag drønede jeg mod Tyskland. Hvert år lover jeg mig selv lidt spass syd for grænsen og jeg har de sidste par gange kørt lidt længere sydpå end Hamborg , for min destination er La Vita i Wallenhorst .. Jeg synes det er lidt fedt med billige priser på 25 for en god omgang og den hyggelige tone der er. Så kan man med 120 euro være konge for en dag.. Når man kommer ind på klubben bliver man taget imod og får forklaret lidt om klubben.. Det er på inden måde en kæmpe klub, men jeg synes personligt det er mega hyggeligt og afslappet. Da jeg kom ind i barområdet efter at have iført mig den obligatoriske badekåbe fik jeg besøg af Ema. Hun er egentlig over 40 men ret fræk og ikke mindst både sjov og sød.. Noget af det spændende er at pigerne lader deres hænder varme en godt og grundigt op i rummet under badekåben mens man sludrer og der da også er en del andre i rummet. Og der gik da heller ikke længe før jeg gik på rum med hende.. Derefter lidt pause inden en ung rumænsk pige gav et blowjob så fuglene sang (hun er der ikke mere kan jeg se) .. Til slut på dagen valgte jeg Chayenne der huskede mig fra sidste besøg.. og Wauw hvilken krop. Mega lækker og fræk dag, men også en hyggelig stemning .. Synes absolut klubben kan anbefales selvom det lige kræver mere kørsel.. Men det er selvfølgeligt smag og behag.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den information :)

Det er så billigt, at jeg næsten tror at jeg kunne finde på at tippe drikkepenge oveni til pigerne.
Hvilket jeg kun sjældent gør på FKK, med normale priser 60 euro +/- pr halve time.

Jeg plejer at give beskedne 1 x 5, eller 2 x 5 euro til de medarbejdere som gør rent, og holder orden, da jeg synes de fortjener det, og altid får for lidt opmærksomhed i beretninger.

Men med 25 euro for 25 minutter, er der råd til at give lidt ekstra, hvis man skulle opleve det som for billigt.

Ser at der også er tilbud på, at gå på rum med pigerne i 30 eller 60 minutter.

Club LaVita
Hullerweg 10
49134 Wallenhorst
Tyskland
http://www.clublavita.de/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Hullerweg+10,+49134+Wallenhorst,+Tyskland/@52.3541166,7.9754662,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b9e129fb477fab:0x7a61c8347bdbfe!8m2!3d52.3541133!4d7.9776549 

I bunden af hjemmesiden er der et banner: 
Gelistet bei Eurovendo
https://erovendo.de/author/club-la-vita/?preview=1 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...