autobahn 1437 Skrevet 8. September, 2019 Atter et lille eventyr i Aalborg, en eftermiddag efter de mere forretningsmæssige grunde til turen var overstået, havde kigget på Alicja eller Sonja. Der var også et par andre muligheder, men krævede en tur op mod Frederikshavn. Specielt Sonja's skarpe Balkan træk, uimodståelige øjne og muligheden for at pakke disse herligheder ud af lidt pikanterier og lange støvler (jf. hendes annonce) rykkede for mig, men uklarhed omkring hvorvidt hun overhovedet har CIM på menuen afgjorde at det blev Alicja. Svar fra Alicja, skulle blot sende SMS 10 min inden, så kørte til Nørresundby, hvor jeg nærmest ikke har været siden jeg tilbragte nogle ungdomsår i Nordens Paris, og siden nogle afstikkere til bl.a. Thai klinikken i starten af Vesterbrogade, tæt ved broen. Alicja's adresse viste sig at være i samme område. Vel ankommet sendte SMS, svaret var nu at hun først havde tid en time senere, hvilket er én af ulemperne ved systemet med ingen bookinger. Så skrev tilbage, at jeg ville kigge omkring næste morgen, og tog tilbage til hotellet: bekræftet, kunne komme fra 9.00. Næste morgen efter 9.00, parkerede igen tæt ved adressen (ingen problemer i det område) og sendte SMS. Stedet er fint, meget rent og ordentligt. Alicja ligeså, og høflig og smilende, men også en anelse "klinisk". Måske fordi det var om morgenen, starten på en af ugens travle dage. Hun er nøjagtig som på videoklippet, og nogle kilo over hendes udendørsbilleder, men placeret de rigtige steder. Og hendes bryster nu markant større. Skal ikke kunne sige om de faktisk har fået hjælp, da hun ikke var meget for andet end ganske lette berøreringer et par gange hvorefter hun pænt fjernede mine hænder. Indledende blow, der skulle suttes/suges op fra slap (blandt mine favoritter når det er muligt, afslappet at tage imod). Det gjorde hun godt, tog sig masser af tid mellem mine ben, og der da efterhånden kom godt med respons fortsatte hun med skiftevist at slikke, massere hovedet og tage den dybt, 10 points ! Efter nogen tid spurgte hun og jeg også ville knalde. Så om på ryggen ville gerne give igen med en omgang DATY. Desværre var den glidecreme hun allerede havde nået at smøre med af typen med smag, masser af smag, sød og ubestemmelig kemisk frugt. Så selv om jeg brugte timelig tid dernede nåede jeg aldrig rigtigt blive opstemt af nogen naturlig duft/smag som det hele jo handler om. Og smagen blev hængende flere timer efter. Måske er det hævn til os mænd over, at de jo ret beset har smagen af kondomer og sperm hængende tilsvarende. Blot en tanke. Men DATY blev aldrig helt godt. Så nu skulle der kneppes lidt. Først lidt blidt, missionær, hun lod mig komme helt i bund og jeg kunne selv styre tempoet. Men noget udeltagende, igen lidt "klinisk", og måtte ikke rigtig røre hendes bryster. Heldigvis uden fake støn. Så tænkte, måske skulle hun lidt mere grundig pounding, hvilket jeg også måtte, men samme resultat. Venligst ingen misforståelser, det var alt teknisk OK, blot ikke rigtigt GFE. Så, mig om på ryggen, af med kondomet og hun gav mig atter et perfekt blow samt lidt kælen på nosserne, som uundgåeligt førte mod finalen. Da jeg begyndte at komme i hendes mund fortsatte hun som en stjerne, mens hun løbende slugte (ikke noget cumplay eller lignende, men havde heller ikke betalt for slug). Tæt på "throbbing cum" oplevelse, 12 points ! Da jeg var helt færdig, pakkede hun min stadig stive pik pænt ind i en vådserviet, og først derefter skulle hun lige ud omkring badeværelset, det er god stil. All ialt: Stedet: Rent, ordentligt, rummeligt. Udseende: Alt som på videoen (se kommentarer om hendes billeder ovenfor), men ansigt smukkere i virkeligheden, håret sad som kom hun lige ud fra frisøren. GFE: Ikke meget, minus "indlevelse", hvad er det med at man ikke rigtigt må tage på hendes bryster?. Men høflig, venlig og smilende, ikke fake. Blowjob: Max points, "throbbing cum mouth", hun sluger frem for at stoppe for tidligt. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg