Hop til indhold
Guest Mackan

Vilken fkk club i Frankfurt

Recommended Posts

Guest Mackan

Planerar ett eller par besök på fkk i Frankfurt i helgen. Skulle vilja höra av mina medbröder vilken av klubbarna Sharks, Mainhattan, Palace eller Oase jag bör besöka om jag vill ha den bästa lineupen just nu. Har en förkärlek för slanka unga (runt 20 år) med naturliga bröst.

Hoppas ni kan hjälpa en broder i nöd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Der er ikke den store forskel mellem Oase, Sharks, Mainhattan og Palace Der er rigeligt med piger af forskellig type og farve og det er ubetinget topklasse klubberne i Tyskland. Er du ikke vant til den slags klubber, antallet af piger og hvor lækre de er, kan det virke ret overvældende . Jeg ville vælge en af klubberne udfra praktiske hensyn, som hotel og afstand

Jeg har besøgt både Palace og Oase. Oase var store og med mange piger. Palace mindre men mere luksuriøs og med rigtig lækre piger

Redigeret af Gaffer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi var et hold i Frankfurt tidligere på året, hvor vi besøgte både FKK Mainhattan og Sharks.

Vi var 2 ikke rygere, som efter at have oplevet en hæslig røgfyldt luft på Sharks, som det nærmest var umuligt at søge ly for, forhørte os telefonisk hos Palace om det var en ryger klub, hvor der ryges i hele klubben,  hvortil svaret var ja.

Der efter fravalgte vi at besøge Palace, for i stedet at foretage et besøg nr 2 på turen hos FKK Mainhattan.

Det fortrød vi ikke, det er en af de mindre klubber, men det er top piger, og top service.

Der er en ryger afdeling, og spise salonen ligger for sig, både lyd og røgfri, maden var også god

Vil absolut anbefale FKK Mainhattan, særligt til ikke rygere.

Oase har jeg ikke besøgt.

FKK CLUBS IN HESSEN

https://www.fkk24.de/fkk-saunaclubs/hessen

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mackan

Undrar om någon har varit i Frankfurt de senaste veckorna och kan ge ett omdöme om hur kvaliten på pigerna är?

Har bland annat hört att kvaliten på Mainhattan har sjunkit senaste tiden, men det kan ju vara illasinnade rykten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mackan skrev, for 58 minutter siden:

Undrar om någon har varit i Frankfurt de senaste veckorna och kan ge ett omdöme om hur kvaliten på pigerna är?

Har bland annat hört att kvaliten på Mainhattan har sjunkit senaste tiden, men det kan ju vara illasinnade rykten.

Det er ca 5 måneder siden, at vi besøgte både Mainhattan og Sharks.

Går det nogen gange mærkbart tilbage på så kort tid? - jeg ved det ikke.

Men hvis ens base er i Frankfurt, og man måske er i byen et par dage, er det jo nemt at prøve Mainhattan af, og ombestemme sig til Sharks, hvis man gør det.

Det er knap så nemt med base i Darmstadt, med fokus på Sharks.

Måske det kommer meget an på, om man er ryger eller ikke ryger, men som ikke ryger har jeg aldrig været så generet af røg i luften, som under vores besøg på Sharks, og jeg har ellers en del gange affundet mig med røg i FKK klubber.

I øvrigt, så har en del givet udtryk for en intention om at besøge Frankfurt/Darmstadt, og jeg håber da at vi får tilbagemeldinger, hvis nogle gør det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 2 timer siden:

Tak Rejse! Hvad er prisniveau i klubberne?

Før den nye lov om kondompligt, også ved fransk til manden, var der nogle mere faste standardpriser.

Men det er ikke på samme vis tilfældet mere, og du kan blive afkrævet meget forskellige priser for den samme service, fra pige til pige.

Helt generelt kan det siges at priserne er mindre ensartede end tidligere, og at priserne også er lidt højere end førhen.

Men 60 euro er det ikke unormalt at blive afkrævet for 30 minutter med samleje, og fransk til manden med kondom.

Før var det gensidig fransk, uden kondom til  manden, men en del prøver nu at tage ekstra bare for fransk til hende.

Der skiltes med den nye lov i klubberne, og får du tilbudt andet er det  bag lukkede døre, og til mer pris.

Jeg selv har den politik, at jeg efter den nye lov, hverken be eller afkræfter, om jeg har fået tilbudt fransk uden.

Heller ikke på pm.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa folkens:-)

Nogen der er i frankfurt d 6.jan.

Hvilken klub ska man vælge...oase/world/shark/palace?

GFE og DFK bør være i fokus.

Er Nille iøvrigt gået på pension?:-)

Redigeret af Jazz999

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

 

Var på sharks nytårsaften :-)

 

Flot lineup ikke så mange overtatoveret og heller ikke mange med plastikbabser.

Mange unge flotte piger.

Havde 3 ture alle med unge piger som leverede en fin service.

Betalte 100 euro pr. tur . for lidt ekstra.

Kan du nøjers blowjob og sex er det 60 euro.

Kan tilføje at der var rigtig mange mænd denne aften . men det gik fint og man kunne sagtens få fat i den pige man havde udset sig.

Godt nytår EPO 

Tænker livingroom og goldentime er de eneste hvor du stadig for det hele til 60euro inklusiv rigtig god service. sidst jeg gik fra livingroom blev jeg spurgt om jeg var tilfreds med de piger jeg havdde været sammen med. Så kunde pleje og krav til piger levere god service her er i top .

Godt nytår 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for update.

Jeg har haft en del held med at få  lidt ekstra med i standardprisen, alternativt at øge tid til en time for 100 inkl. lidt ekstra (men der kan sagtens være forskelle afhængig af dagen og antallet af gæster).

Glæder mig som en lille dreng (i en ældre og lettere kvabset krop) til inden længe igen at vralte rundt i Sharks:)

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, den 8.9.2019 at 12:08:

Hvis duver villig til at køre lidt, kan jeg anbefale FKK-World. Den ligger i Gießen ca. 40 minutter nord på. Der havde jeg en fantastisk tid!

Hvor mange piger var der på arbejde der? Jeg læste på et tysk forum at der normalt var 15-30 piger der afhængigt af når på dagen. (15 dag - 30 aften). Det er jo ikke ret mange i forhold til Oase og Sharks. Vil du alligevel anbefale World? Længe siden du var der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...