Hop til indhold
Frækkert

Anbefaling og afklaring af et par spørgsmål

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg planlægger en tur til København i den nærmeste fremtid, og er meget fristet af at prøve engang thai massage!

Jeg er dog helt ny indenfor denne genre, og kunne godt bruge et råd til hvor der er størst chance for at få en god oplevelse.

Jeg er primært til yngre kvinder (under 30) og søger massage med et afsluttende handjob. Er der nogle gode bud på klinikker som opfylder disse krav? Hvad skal prisen typisk være for sådan en ydelse?

Hvad skal man vælge af type massage- har læst om body to body, men hvad præcist indebærer dette og er hj typisk inkluderet i prisen heri?

Håber på gode input og skriver en fyldig anmeldelse når jeg er retur!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal absolut tage ud til Sawadee, Gl. Køge Landevej 505 i Hvidovre. Her skal du spørge efter Nancy. Så vil jeg vædde mit bor på, at du får, så hatten passer :lol::lol: .

Da jeg sidst var på stedet i sensommeren, kostede en b2b med en solid afsluttende svensker 800 kr.

Hvis du leder lidt herinde, finder du anmeldelser af stedet, bl.a. Frandsens nærmest sagnomspundne beretning.

Held og lykke med projektet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er nærmest uundgåeligt.

Du bliver uden ringeste tvivl på et tidspunkt spurgt, om du vil have hele pakken, men du kan godt "nøjes".

Men du bør unde dig selv det bad, som Nancy tilbyder :D . Hun går nemlig gerne med, og min erfaring er, at hun ikke kan dy sig: Hun begynder under bruseren at pille ved dig, og det resulterer i, at du bliver tappet for dine sidste dråber ;););) .

Jeg skal her henvise både til Frandsens og egne anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet... Er b2b altid inkl. Svensk?

Det er ikke standard, at der er et håndskud med i B2B hos Sawadee.

Man skal nok forhøre sig inden!

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg tror heller ikke HJ er incl. i B2B.

Jeg har nu altid smidt en tusse for en session, men så plejer der heller ikke at mangle noget. 8-)

Thumbs up herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du tage risikoen, at blive hooked for lang tid på det thaiverden kan erbyde, så skal du absolut begynde på Sawadee. Man læser tit i alle mulige annoncer, at piger advarer for afhængighed. Og det er jo ikke særligt ofte sandt. Men thaimiljøet bliver man sagtens meget nemt afhængig af.

Med hensyn til B2B: jeg bestiller det aldrig nu til dags. Og de gange jeg har gjort det tideligere har det nogen gang været inklusive, men oftest ikke.

Hvis jeg er første gang på et sted, tager jeg altid en time olie. Og så ser vi hvad der sker, hvis det bliver kemi, hvis jeg har lyst til mere, til alt eller til intet. Det er i mine øjne en af de store fordele med thaiklinikker, kontra alle andre steder. Man kan tage det nice and slow, og komme overens efterhånden. Ikke noget med at bestille alt i forvejen, når man ikke egentlig har en anelse hvis man kan lide kvinden eller situationen. Eller hvis hun kan lide dig.

Et andet ting med thaimassage, der i hvert fald jeg har opdaget efterhånden, er at det der med unge nips og alder på nogen måde taber sin gyldighed. Til at begynde med er thaikvinderne ofte vidunderligt smukke langt op i årene. Og desuden er min erfaring at mange af de lidt ældre er blevet mer afklarede med sin egen seksualitet og har en større evne at selve nyde af samværet.

Nancy, of course, being one of the young exceptions. Hun kan sagtens være en hvirvelvind.

God tur.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frækkert, hvis du "kun" går efter et handjob som afslutning, så ville jeg lige som Bananas vælge 1 times oliemassage (eller evt. ½ time) og så se, hvad der sker!

Typisk vil pigen under massagen forsøge at pirre dig, så hun kan sælge dig nogle "ekstra" ydelser - fx. et handjob.

Prisen for et handjob er typisk mellem 200 og 300 kroner.

Omvendt er prisen for B2B kr. 800 og dertil kommer så merprisen for HJ, dvs. o. 1.000-1.100 kr.

Så oliemassage fulgt af handjob er jo nærmest halv pris i forhold hertil.

Endnu en fordel ved kun at bestille oliemassage i starten er, at hvis pigen slet ikke tænder dig, har du jo lov at takke nej til handjobbet, når hun med stor sandsynlighed tilbyder dig det 20-30 minutter inde i massagen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...