pacer 2565 Skrevet 6. September, 2019 Ja nu må det ud. Jeg sidder ofte og kigger på unge smækre stramme godter, men ender altid ud med at vælge en mere moden dame fordi jeg er lidt bange for hvad de unge modeller tænker om sådan en gammel gris på 50 år, synes de det er klamt at kysse med en gammel ged? Jeg er jo heller ikke helt så slank som jeg var engang, der er 10kg i overskud, tænker også på om jeg er for grim og i den du´r. Det er nok lidt fjollet men er jeg alene om de tanker? 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 6. September, 2019 Så længe grisen eller geden er sød og ren, så tager de unge piger godt imod den. Nogle piger har dog aldersgrænse; tjek lige for det. Jeg kan anbefale Lena hun er skøn. God tur! /selv en gammel gris/ged 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 6. September, 2019 Ja, de får penge for præcist det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. September, 2019 pacer skrev, for 35 minutter siden: Ja nu må det ud. Jeg sidder ofte og kigger på unge smækre stramme godter, men ender altid ud med at vælge en mere moden dame fordi jeg er lidt bange for hvad de unge modeller tænker om sådan en gammel gris på 50 år, synes de det er klamt at kysse med en gammel ged? Jeg er jo heller ikke helt så slank som jeg var engang, der er 10kg i overskud, tænker også på om jeg er for grim og i den du´r. Det er nok lidt fjollet men er jeg alene om de tanker? Bare du betaler den pris de forlanger uden forhandling fra din side, og møder ren og velsoigneret og med positiv attitude og respektere de unge gpers grænser hvad angår ydelser så er jeg sikker på de nyder værdien af dit besøg. bh alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NybegynderMissen 158 Skrevet 6. September, 2019 mignuigen skrev, for 52 minutter siden: Så længe grisen eller geden er sød og ren, så tager de unge piger godt imod den. Nogle piger har dog aldersgrænse; tjek lige for det. This! Jeg tænder langt mere på mænd der forstår at være omsorgs- og respektfulde i mødet med mig. Udseendet bryder jeg mig mindre om. Hvis man skal være sammen med en 25-årig hunk for at blive tændt, var man nok ikke endt i dette hverv. Blot en tanke 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 6. September, 2019 Vil også bare konstaterer endnu engang; “Jeg er en gammel gris” Så længe de ikke siger nej tak når jeg møder op, modtager mine penge - Så svælger jeg mig i ungt kød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 6. September, 2019 pacer skrev, for 1 time siden: Jeg sidder ofte og kigger på unge smækre stramme godter, men ender altid ud med at vælge en mere moden dame fordi jeg er lidt bange for hvad de unge modeller tænker om sådan en gammel gris på 50 år, synes de det er klamt at kysse med en gammel ged? Det kan være meget individuelt, men jeg synes de mere modne damer, bedre forstår at give en god oplevelse og være nærværende Med de unge piger kan man af og til føle sig lidt som en gammel gris, hvis de bare lader en komme til, uden rigtigt at give noget igen og man oplever at de bare tænker på at få det overstået og ud i bad. Men find en ung pige med gode anmeldelser og prøv det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 6. September, 2019 pacer skrev, for 1 time siden: Det er nok lidt fjollet men er jeg alene om de tanker? Nej, du er ikke alene, jeg er også en gammel 50 år "gris", men en sød og opmærksom gammel gris, faktisk jeg har spøgte den unge pige, og de alle sagt at vi gamle er sød og giver oplevelse, vi tager ikke, vi giver sig 200 %, vi er mere omsorg og opmærksom på hvordan pige har det, Så keep on smiling og in joy life and be still young 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 6. September, 2019 For det første kunne jeg ikke drømme om at prutte med prisen, synes jeg det er for mange penge bliver jeg væk eller venter til jeg har råd. For det andet er jeg altid nybadet, barberet og med frisk mund fra tandbørsten, jeg er ren som skulle jeg på date. For det tredje er jeg vældig høflig og respektfuld nogle gange i en grad så jeg knapt tør røre ved pigen og er meget tøvende. Grundlæggende er jeg nok genert og bange for afvisningen selvom det aldrig er sket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 6. September, 2019 pacer skrev, for 12 timer siden: Ja nu må det ud. Jeg sidder ofte og kigger på unge smækre stramme godter, men ender altid ud med at vælge en mere moden dame fordi jeg er lidt bange for hvad de unge modeller tænker om sådan en gammel gris på 50 år, synes de det er klamt at kysse med en gammel ged? Jeg er jo heller ikke helt så slank som jeg var engang, der er 10kg i overskud, tænker også på om jeg er for grim og i den du´r. Det er nok lidt fjollet men er jeg alene om de tanker? Nej, du er ikke alene om de tanker. Jeg mener også du ikke er så slank som du var en gang. Men spøg til side. Jeg er langt op i årene og har for langst forstået at jeg har det bedre med lidt mere modne damer. Prøvede mig nogle år tilbage med unge nips, men det var altid akavet, på nær for en pige for hvilken alder overhoved ikke eksisterede - kun mennesker, dejlige eller mindre dejlige. Hendes navn var Nikita Darling og som dem ved som har besøgt hende: hun er ikke som de fleste. Men jeg gider ikke 9 akavade oplevelser for at den 10'e muligtvis skal blive god. Det er nemlig ikke kun en sandhed når det gælder mænd at alder giver erfaringer. Det er lige så gyldigt for kvinder. Langt hellere en kvinde der ved hvad hun kan lide og hvad hun kan give, end en lille sag der tror at en stram krop er tilstrækkeligt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 6. September, 2019 pacer skrev, for 12 timer siden: Ja nu må det ud. Jeg sidder ofte og kigger på unge smækre stramme godter, men ender altid ud med at vælge en mere moden dame fordi jeg er lidt bange for hvad de unge modeller tænker om sådan en gammel gris på 50 år, synes de det er klamt at kysse med en gammel ged? Jeg er jo heller ikke helt så slank som jeg var engang, der er 10kg i overskud, tænker også på om jeg er for grim og i den du´r. Det er nok lidt fjollet men er jeg alene om de tanker? Jeg har det selv sådan, at de purunge piger, altså dem der reklamerer med 21 år, der forstår jeg det godt. Jeg ved godt, at 21 år i princippet kan betyde alt mellem 19 og 29 år og højere op i enkelte tilfælde, men er pigen på et par og 20 år begynder det at blive lidt malplaceret og akavet. Jeg kan sagtens nyde synet af en ung pige i starten af 20erne diskret på strøget f.eks., men stadigvæk. Derfor besøger jeg faktisk ikke piger der reklamerer med at de er 21-22 år, medmindre de har troværdige anmeldelser fra en række brugere bag sig. Har de det, giver det mit et hint om, at de har det godt med deres erhverv og sikkert også godt med mig, og den taktik er ikke fejlet endnu. Jeg har ikke i deres selskab følt mig akavet eller at situationen var akavet. De piger der reklamerer med 23 år, der er det min erfaring at de bestemt er tættere på de 30 end på de 25 ofte, så der tænker jeg ikke så meget på alderforskellen. Det er ikke et must for mig at pigen skal være ung, jeg har det fint med piger både i slutningen af 20erne og 30erne (rigtig alder), eller har fået det fint med de piger i takt med at jeg selv er blevet ældre. Men jeg er ikke firkantet omkring alderen, og jeg bilder mig ind, at det vigtigste er hvordan pigen har det med det hun gør, og ikke hendes alder. Jeg er udmærket klar over, at jo ældre pigen er, jo mere moden og afklaret vil hun ofte (men bestemt ikke altid) være. Og det er jo også derfor at jeg er påpasselig med at besøge de helt unge piger, for at undgå de akavede situationer, for jeg har faktisk flere gange tidligere, da jeg dog var noget yngre, været sammen med nogle helt unge piger på 21 år, og der fik jeg den følelse af akavathed, som du skriver om. Men de var heller ikke positivt anmeldte herinde af en række brugere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 6. September, 2019 Aros skrev, for 39 minutter siden: Jeg har det selv sådan, at de purunge piger, altså dem der reklamerer med 21 år, der forstår jeg det godt. Jeg ved godt, at 21 år i princippet kan betyde alt mellem 19 og 29 år og højere op i enkelte tilfælde, men er pigen på et par og 20 år begynder det at blive lidt malplaceret og akavet. Jeg kan sagtens nyde synet af en ung pige i starten af 20erne diskret på strøget f.eks., men stadigvæk. Derfor besøger jeg faktisk ikke piger der reklamerer med at de er 21-22 år, medmindre de har troværdige anmeldelser fra en række brugere bag sig. Har de det, giver det mit et hint om, at de har det godt med deres erhverv og sikkert også godt med mig, og den taktik er ikke fejlet endnu. Jeg har ikke i deres selskab følt mig akavet eller at situationen var akavet. De piger der reklamerer med 23 år, der er det min erfaring at de bestemt er tættere på de 30 end på de 25 ofte, så der tænker jeg ikke så meget på alderforskellen. Det er ikke et must for mig at pigen skal være ung, jeg har det fint med piger både i slutningen af 20erne og 30erne (rigtig alder), eller har fået det fint med de piger i takt med at jeg selv er blevet ældre. Men jeg er ikke firkantet omkring alderen, og jeg bilder mig ind, at det vigtigste er hvordan pigen har det med det hun gør, og ikke hendes alder. Jeg er udmærket klar over, at jo ældre pigen er, jo mere moden og afklaret vil hun ofte (men bestemt ikke altid) være. Og det er jo også derfor at jeg er påpasselig med at besøge de helt unge piger, for at undgå de akavede situationer, for jeg har faktisk flere gange tidligere, da jeg dog var noget yngre, været sammen med nogle helt unge piger på 21 år, og der fik jeg den følelse af akavathed, som du skriver om. Men de var heller ikke positivt anmeldte herinde af en række brugere. Purunge piger er for mig damer under 30 De helt unge er jeg ikke så pjattede med, hun må gerne være over 25 men det er stadig det halve af min egen alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 6. September, 2019 pacer skrev, for 5 minutter siden: Purunge piger er for mig damer under 30 De helt unge er jeg ikke så pjattede med, hun må gerne være over 25 men det er stadig det halve af min egen alder. Sådan kan vores udgangspunkt og måske også vores alder være forskelligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 6. September, 2019 Bananas skrev, for 57 minutter siden: Nej, du er ikke alene om de tanker. Jeg mener også du ikke er så slank som du var en gang. Men spøg til side. Jeg er langt op i årene og har for langst forstået at jeg har det bedre med lidt mere modne damer. Prøvede mig nogle år tilbage med unge nips, men det var altid akavet, på nær for en pige for hvilken alder overhoved ikke eksisterede - kun mennesker, dejlige eller mindre dejlige. Hendes navn var Nikita Darling og som dem ved som har besøgt hende: hun er ikke som de fleste. Men jeg gider ikke 9 akavade oplevelser for at den 10'e muligtvis skal blive god. Det er nemlig ikke kun en sandhed når det gælder mænd at alder giver erfaringer. Det er lige så gyldigt for kvinder. Langt hellere en kvinde der ved hvad hun kan lide og hvad hun kan give, end en lille sag der tror at en stram krop er tilstrækkeligt. Jeg husker godt Nikita Darling, fik dog aldrig besøgt hende pga det beskrevne dilemma - det er også et problem hvis pigen er for flot, det får mig til at føle mig grim og så tør jeg ikke. Det går bedre med en mere moden dame +35 der selvom hun er flot og lækker dog har lidt spor af tidens tand. Nu jeg tænker over det stammer det nok fra min pure ungdom hvor det i alt fald ikke var min vej pigerne kiggede, men til det skal jeg nok tale med en psykolog De unge piger som får de fine anmeldelser er ofte også meget smukke, det gør det svært. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 6. September, 2019 pacer skrev, for 2 minutter siden: Jeg husker godt Nikita Darling, fik dog aldrig besøgt hende pga det beskrevne dilemma - det er også et problem hvis pigen er for flot, det får mig til at føle mig grim og så tør jeg ikke. Det går bedre med en mere moden dame +35 der selvom hun er flot og lækker dog har lidt spor af tidens tand. Nu jeg tænker over det stammer det nok fra min pure ungdom hvor det i alt fald ikke var min vej pigerne kiggede, men til det skal jeg nok tale med en psykolog De unge piger som får de fine anmeldelser er ofte også meget smukke, det gør det svært. Jeg håber du opfatter hvad jeg skriver her i den positive mening det er hensigten med det. Du skal stole noget mere på dig selv og hvile mere i dig selv. Du skal have noget mere selvværd. Selvom man ikke ligner en fotomodel og det gør jeg ved gud heller ikke, kommer man langt med høflig og venlig opførsel, respekt for pigen, 110 % renlighed, og det er alle punkter, hvor du er helt perfekt, kan jeg læse ovenfor i et af dine indlæg. Kan man krydre det med lidt humor, small talk og høflig oprigtig interesse i pigen (uden at spørge til privatlivet naturligvis) så tror jeg du er kommet rigtig langt. Jeg tror bestemt at mange piger hellere vil have en sådan fyr end en lækker fyr, der ikke respekterer hende eller hendes grænser. Du har et smuk indre og en god opførsel, det kan du vinde på. Hæng dig ikke så meget i, at du er sammen med en flot pige. Hvis hun har det godt med at være sammen med dig, så bør du bare nyde det. Men igen, jeg skal ikke gøre mig til dommer, er det nemmeste for dig, hvis pigen ikke er alt for attraktiv og flot, fair nok, men på den anden side, fornemmer jeg også lidt, at det er en problemstilling du tumler med, og derfor jeg skriver som jeg gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 6. September, 2019 Yep du har fanget den @Aros Må se hvad det bliver til det er lidt en hurdle som skal overvindes hvis jeg skal få mine fantasier omsat til virkelighed. Tak for responsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenT 139 Skrevet 7. September, 2019 (edited) mignuigen skrev, den 6/9/2019 at 10:11: Så længe grisen eller geden er sød og ren, så tager de unge piger godt imod den. Nogle piger har dog aldersgrænse; tjek lige for det. Jeg kan anbefale Lena hun er skøn. God tur! /selv en gammel gris/ged Et godt bud på en god GP, det skal dog nævnes at Lena ikke høre til blandt de helt unge piger. Jeg tror at trådstarter mener dem i starten af tyverne. Bare vær ren og pæn, så er der ingen problemer. Mange unge piger tænder på to ting: ældre mænd og penge. Det lyder til at du præcis passer ind her. Redigeret 7. September, 2019 af TorbenT 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 7. September, 2019 Jeg kan godt lide Pigen er ung og ser hamrende godt ud. Eye candy som er umuligt at holde nallerne fra. Elsker det. Nå ja, helst også et godt blowjob Har jeg dårlig samvittighed? Ikke en skid. Altså såfremt, jeg kan mærke hun er fint tilfreds med vores lille arrangement. Behandler hende naturligvis, så man er velkommen en anden dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 8. September, 2019 mignuigen skrev, den 6/9/2019 at 10:11: Så længe grisen eller geden er sød og ren, så tager de unge piger godt imod den. Nogle piger har dog aldersgrænse; tjek lige for det. Jeg kan anbefale Lena hun er skøn. God tur! /selv en gammel gris/ged Og har en tegnebog + en pung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 8. September, 2019 pacer skrev, den 6.9.2019 at 09:38: Jeg er jo heller ikke helt så slank som jeg var engang, der er 10kg i overskud, tænker også på om jeg er for grim og i den du´r. Det er nok lidt fjollet men er jeg alene om de tanker? Ja, jeg tænker i hvert fald ikke over, at du vejer 10 kg for meget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg