Hop til indhold
BJL

Kate Sød thaipige i Vejle

Recommended Posts

Hej Folkens.

Er ny i det her game, ihvertfald i DK :-)

Har dog fulgt lidt med i forumet og tænker, at jeg jo hellere må dele mine erfaringer, ligesom jer der er herinde, så alle kan få gavn af det.

Som sagt er jeg ny og har derfor ikke mange danske erfaringer med købesex. Har dog boltret mig en del i udlandet, i de perioder jeg har været single, specielt Tyskland, men også i bla. Polen, Mexico og Thailand, så lidt sammenlignings grundlag har jeg da.

Nå til det sjove.

Var sgu lidt øm i kadaveret i dag og tænkte, at det var tid til at prøve en thaimassage herhjemme og få løsenet lidt op for både den ene og den anden type spænding :-)

Der jo nok at vælge imellem, men faldt over de topløse billeder af Kate på linket. https://annoncelight.dk/showad/276096 der tiltalte mig. Desværre kunne jeg ikke finde nogen anmeldelser af hende, men så må jeg jo "ofre" mig som tester ;-)

Ringede til nummeret og forhørte mig om mulighed for en times oliemassage. Det gik let og på dansk, så jeg fik en tid et par timer senere. Ud i bad, derefter i bilen og så afsted.

Var der til den aftalte tid og blev straks lukket ind af en sød pige i en lille sort sag, der endog lignede hende på billedet temmelig meget. Hun så sgu sød ud og det viste sig, at være Kate og efter at tøjet kom af, var jeg slet ikke i tvivl. Wau en lækker lille stram krop!

Hun taler ok engelsk, men man må ikke tale for hurtigt, så vi havde lidt sjov, med at finde ud af ydelser og priser. Hun fortalte, at hun kun havde været her i et par uger, hvilket så også forklarer, at jeg ikke kunne finde anmeldelser. Jeg var jo også ny til det her i DK, så efter lidt tid blev vi enige om fuldpakke til 1200,- for en time. Håber ikke at min uvidenhed om priser sprænger nogen rammer og jeg er kommet til at skabe "inflation"?

Nå af med tøjet begge to og så startede oliemassagen, hvor hun var meget opmærksom, fint hårdt og hun fik godt fat i problemområderne. Det var skam faktisk rigtig godt. Har selvfølgelig fået hårdere massage i Thailand, men bestemt også mange dårligere, så den del får hun også pluspoint for.

Derefter gled vi over i b2b som jeg også nød i fulde drag. Mmmm det var fantastisk at mærke hendes lækre krop glide rundt på mig.

Da vi kom til vendingen var resultatet selvfølgelig ikke ude blevet. Udstyret stod rank lige op i vejret :-)

Hun gik igang med forsiden, men selvfølgelig ud artede tingene sig hurtigt til alt andet en massage, med den krop glidende rundt om og på vitale punkter, var det sgu svært ikke at pille. Så inden så længe havde hun munden fuld og gav et fint blow. Samtidigt havde jeg en fantastisk lækker røv og fisse lige foran hovedet. Det er sgu ellers sjældent jeg slikker købepiger, men hold kæft hvor så det lækkert ud, så hun fik den store tur. Om hun virkelig nød det eller bare spillede godt, ved jeg ikke men illusionen hun leverede var skam god men lækre lyde, sitrene muskulatur og fugtighed. Lækkert!

Efter det sadlede hun op og efter et godt ridt, måtte jeg overgive mig, så nåede ikke andre stillinger. Var sgu blevet godt tændt af den lille godte :-)

Hun fortsatte ridtet lidt efter at jeg var kommet, hvilket jeg altid synes er dejligt, så man lige kan falde ned og blive helt "tømt". Derefter hoppede hun af og rensede forsigtigt udstyret. Tilbød mig badet og en cola hvilket jeg begge med glæde tog imod.

Vi hyggesnakkede mens jeg tog tøj på og efter lidt over en time, var jeg på vej ud af døren igen, glad og afslappet!

Hov det blev sgu en længere historie, men var sjovt at skrive. Er faktisk blevet lidt opstemt af, at tænke og beskrive seancen, så tror jeg bliver nød til at følge op på den ved næstkommende lejlighed, jeg har brug for en gang massage.

Hun har ihvertfald min anbefaling og nu også en bedømmelse herinde, så andre forhåbentligt også kan få glæde af hendes kompetencer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, ikke mindst fordi du "ofrede" dig - har også selv haft kig på dem. 

Hvordan så Mo (går ud fra det er hende i den blå top på billederne) hvis du så hende ved ankomst? er de begge tal anale lege :)? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ny i gamet skrev, 1 time siden:

Hvordan så Mo (går ud fra det er hende i den blå top på billederne) hvis du så hende ved ankomst? er de begge tal anale lege :)? 

Inden du begynder at savle for meget over Mo, så læs denne tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mo var der ikke på dagen så, så hende ikke.

Som denunge også har linket, var hans oplevelse ikke den mest positive. Synes dog at kunne huske, at have set Mo flere steder i annoncer over de sidste par år, så tror, at det må være muligt at finde flere anmeldelser på hende.

Alle kan jo have en møgdag og det var da bestemt, en møgdag den unge oplevede på stedet. Jeg var heldigvis mere heldig.

Mht. fotos så forventer jeg næsten, at de er "filtrerede" eller i det mindste viser pigen fra den bedste side. Noget helt andet er, hvis de slet ikke er af pigen. Så tænker jeg man bør vende om og gå igen, uanset hvor liderlig man er! 

Hov glemte lige, jo Mo må være hende med top på og tydeligt instafilter på ansigt og øjne. De to første er med sikkerhed Kate og måske det sidste? Om hun er til anal ved jeg ikke, spurgte ikke.

Redigeret af BJL
Glemte at tilføje noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...