Hop til indhold
Bamsen

Erotisk Massage

Recommended Posts

Jeg har været hos Mia, hun er 119% legit, virkelig god massage og forrygende afslutning. Hvis hun gav superfransk gik jeg aldrig andre steder. 

 

Josefine har jeg ikke haft fornøjelsen af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skilgannon skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været hos Mia, hun er 119% legit, virkelig god massage og forrygende afslutning. Hvis hun gav superfransk gik jeg aldrig andre steder. 

 

Josefine har jeg ikke haft fornøjelsen af

Godaften 

var lige forbi pigerne på Sankt kjelds plads , troede jeg havde lavet en aftale med Josefine om 1 times massage, 

men blevet modtaget af lille rumæner , burde nok være gået men gav det en chance

fik noget værdiløst oliesjask af massage og et kedeligt blow 

total spild af penge , men sådan går det man ikke tænker med det rigtige hoved

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skilgannon skrev, for 5 timer siden:

Jeg har været hos Mia, hun er 119% legit, virkelig god massage og forrygende afslutning. Hvis hun gav superfransk gik jeg aldrig andre steder. 

 

Josefine har jeg ikke haft fornøjelsen af

Enig, så havde hun den fuldendte pakke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, 1 time siden:

Så de er altså ikke danske eller dansktalende ? 

Det fremgår af anmeldelser af Mia, at hun taler godt dansk med (en charmerende) accent.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/100049-luxus-massage-p%C3%A5-%C3%B8sterbro/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/77760-min-bedste-massage-til-dato/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Har lige forsøgt at booke en tid, hvilket gik smertefrit, nemt og hurtigt . 

 

Altså lige indtil jeg spurgte om adressen . 

Så blev der stilhed . ''

Svært at lave en aftale, når der ikke er noget mødested, og nok lidt useriøst ?  ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Mia adskillige gange.... Det er lidt svært, at få en aftale, men når man er der så findes der ikke noget bedre......

Hun er så absolut en kvinde jeg med lethed kunne forelske mig i... Smuk, nærværende, intelligent og meget kyndig ud i det hun gør....<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlowerPower skrev, 1 time siden:

Har været hos Mia adskillige gange.... Det er lidt svært, at få en aftale, men når man er der så findes der ikke noget bedre......

Hun er så absolut en kvinde jeg med lethed kunne forelske mig i... Smuk, nærværende, intelligent og meget kyndig ud i det hun gør....<3

Og så de skønne babser man har udsigt til mens hun giver en  forrygende gang oliesvensk som afslutning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Jeg forsøgte at få en aftale i lørdags . 

Der var god kontakt via SMS, men da jeg udbad mig en adresse blev der meget tavst , meget længe . 

Der gik en rum tid, så kom adressen endelig ( jeg tror sku´det er i de samme lokaler en dansk kendis en gang optrådte, og blev dømt for ulovlig bordeldrift ) og så fik jeg kun kort tid til at ankomme , ellers "no deal" . 

Jeg tror det var kvinden på det store billede i linket der udførte massagen . 

En gang ligegyldig oliesjask, og ikke et ord blev udvekslet under seansen , og der var absolut intet erotisk over hendes berøringer . 

På en skala fra 1 til 10 vil jeg give 2 , for det lykkedes dog for mig at komme, men kun fordi jeg lukkede øjnene, og begyndte at fantasere lidt om hvad hun kunne have foretaget sig . 

Nej, jeg kommer ikke igen - det var nok årets dårligste oplevelse, og jeg har nok været "i byen" 20 gange i år . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 10/9/2019 at 20:45:

Jeg forsøgte at få en aftale i lørdags . 

Der var god kontakt via SMS, men da jeg udbad mig en adresse blev der meget tavst , meget længe . 

Der gik en rum tid, så kom adressen endelig ( jeg tror sku´det er i de samme lokaler en dansk kendis en gang optrådte, og blev dømt for ulovlig bordeldrift ) og så fik jeg kun kort tid til at ankomme , ellers "no deal" . 

Jeg tror det var kvinden på det store billede i linket der udførte massagen . 

En gang ligegyldig oliesjask, og ikke et ord blev udvekslet under seansen , og der var absolut intet erotisk over hendes berøringer . 

På en skala fra 1 til 10 vil jeg give 2 , for det lykkedes dog for mig at komme, men kun fordi jeg lukkede øjnene, og begyndte at fantasere lidt om hvad hun kunne have foretaget sig . 

Nej, jeg kommer ikke igen - det var nok årets dårligste oplevelse, og jeg har nok været "i byen" 20 gange i år . 

Han du været hos Josefine ?

 

Redigeret af mia.massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
mia.massage skrev, for 3 timer siden:

Han du været hos Josefine ? 

 

Det har jeg ingen anelse om, da matronen ikke præsenterede sig. Der blev som sagt ikke udvekslet mange gloser under seancen, hun talte gebrokkent engelsk og slet ikke dansk . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 48 minutter siden:

Det har jeg ingen anelse om, da matronen ikke præsenterede sig. Der blev som sagt ikke udvekslet mange gloser under seancen, hun talte gebrokkent engelsk og slet ikke dansk .

Så er det næppe Mia, du har truffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...