Hop til indhold
Sebmus

Er det noget galt med mig

Recommended Posts

Hej I dejlige mennesker 

Jeg har et spørgsmål, jeg er her på EG rimeligt nye, sidste 2-3 år passiv, inden få sidste måneder jeg er begyndt bliver aktiv, men mit spørgsmål er, at jeg begyndte bruge mere og mere tid her på hyggesnakke end på anmeldelser, hvad med jer? 

Er det noget galt med mig? :D

Men nu seriøst, jeg faktisk begyndt at læse, griner og nyde jeres indlægget her på hyggesnakke mere end anmeldelser, hvad man jer andre, jeg synes faktisk at selvom vi er alle anonym (mere eller mindre) her på hyggesnakke og EG, føler at jeg kender jer næste som familie medlemmer eller virkelig godt venner 

Vil takker jer for godt grin og hyggesnakke 

Have sunshine day :D

Redigeret af Sebmus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, 1 time siden:

Hej I dejlige mennesker 

Jeg har et spørgsmål, jeg er her på EG rimeligt nye, sidste 2-3 år passiv, inden få sidste måneder jeg er begyndt bliver aktiv, men mit spørgsmål er, at jeg begyndte bruge mere og mere tid her på hyggesnakke end på anmeldelser, hvad med jer? 

Men nu seriøst, jeg faktisk begyndt at læse, griner og nyde jeres indlægget her på hyggesnakke mere end anmeldelser, hvad man jer andre, jeg synes faktisk at selvom vi er alle anonym (mere eller mindre) her på hyggesnakke og EG, føler at jeg kender jer næste som familie medlemmer eller virkelig godt venner 

Vil takker jer for godt grin og hyggesnakke 

Have sunshine day :D

Kære Sebmus,

Du har ret, den er helt gal med dig når du nyder hyggesnak! :D

Du er nødt til at udvise lidt selvdisciplin, få besøgt nogle tøzer og få skrevet nogle anmeldelser.

Så kan du bagefter belønne dig selv med en times hyggesnak, når du har arbejdet hårdt for sagen med en time hos en GP.

Først yde, siden nyde, du ved....

Hilsen fra en "brother in pain" :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, 1 time siden:

jeg begyndte bruge mere og mere tid her på hyggesnakke end på anmeldelser, hvad med jer? 

Beware. Næste trin er at du begynder at nyde "Politik", og siden er der ingen vej tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Beware. Næste trin er at du begynder at nyde "Politik", og siden er der ingen vej tilbage.

Lyt til Bananas' kloge ord før det er for sent. Selv er jeg en fortabt sjæl ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...