Hop til indhold
marcellino

Ny sexy petite Anna in Aalborg

Recommended Posts

I får lige seneste om hende.

I lyset af at der ikke var interesse for hende tænkte jeg - jeg tar sgu en for holdet ....

Skrev et par sms uden at få svar - spurgte så, efter en sød kommentar til hende om hvor smuk jeg synes hun var, "er det virkelig dig på billederne?"

Hvorpå der blev svaret:" Nej det er julemanden" .... Jeg stillede mig undren (da jeg ikke gider køre 50 km for et fake opslag) og spurgte lidt hvorfor dette svar?

Derpå kom en "sviner" om "hvor trætende  der er at får alle disse dumme spørgsmål - osv osv... og hvis jeg virkelig skulle svare alle de idioter der ligger og sprøger om alt muligt pis ... osv"

Så - eh ... Jeg skrev tilbage: "have et godt liv":P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Så fik jeg taget en for holdet! 

Har besøgt Anna idag, og til at starte med vil jeg sige at jeg blev hen.

Aftalte tidspunktet og jeg var der 5 min før og venter naturligvis pænt. Jeg venter og får så opgang nummeret, men får ikke at vide hvilken sal og kan derfor ikke trykke dørklokken. Først 7 minutter efter, får jeg at vide hvilken sal og kan trykke og komme op. Det skal dog siges at hun faktisk slet ikke var hjemme da jeg var i nærheden af døren. Hun kom nemlig løbende selv ind i opgangen mens jeg var uden for, og jeg vil jo ikke lige stå lige foran døren hvor der også er andre mennesker som kommer og går. Finder naturligvis først ud af det er hende efter jeg kommer op. Men det er nu også okay. I øvrigt så da jeg var på vej op, kom en roomie med I elevatoren op, og vi gik ind i lejligheden, og det vsr lidt underligt for mig. 

Pigen på billederne er ikke Anne, og hvis det er hende er billederne 20 år gamle og med en del tusser.

Vi aftalte 30 min, og jeg kom efter 10 min. Men så var det ud, igen anden runde eller noget. 

Stedet var pænt og rent, vi skulle dog lige sætte lagen på sengen inden vi gik igang, så det hjalp jeg også med

Selve sexen var ikke dårligt men præget af rutine med lidt retning til maskinelt.

Opsumering:

Pigen: 4

Stedet: 8

Sexen: 4

Gentagelse: nej, jeg skulle bare være gået, men det er svært når man virkelig har lyst til at skyde kanonen af. 

Nå men det vsr så min første anmeldelse, og beklager at det måske er lidt rodet, men mon ikke i fanger hvad det er

Hej

Så fik jeg taget en for holdet! 

Har besøgt Anna idag, og til at starte med vil jeg sige at jeg blev hen.

Aftalte tidspunktet og jeg var der 5 min før og venter naturligvis pænt. Jeg venter og får så opgang nummeret, men får ikke at vide hvilken sal og kan derfor ikke trykke dørklokken. Først 7 minutter efter, får jeg at vide hvilken sal og kan trykke og komme op. Det skal dog siges at hun faktisk slet ikke var hjemme da jeg var i nærheden af døren. Hun kom nemlig løbende selv ind i opgangen mens jeg var uden for, og jeg vil jo ikke lige stå lige foran døren hvor der også er andre mennesker som kommer og går. Finder naturligvis først ud af det er hende efter jeg kommer op. Men det er nu også okay. I øvrigt så da jeg var på vej op, kom en roomie med I elevatoren op, og vi gik ind i lejligheden, og det vsr lidt underligt for mig. 

Pigen på billederne er ikke Anne, og hvis det er hende er billederne 20 år gamle og med en del tusser.

Vi aftalte 30 min, og jeg kom efter 10 min. Men så var det ud, igen anden runde eller noget. 

Stedet var pænt og rent, vi skulle dog lige sætte lagen på sengen inden vi gik igang, så det hjalp jeg også med

Selve sexen var ikke dårligt men præget af rutine med lidt retning til maskinelt.

Opsumering:

Pigen: 4

Stedet: 8

Sexen: 4

Gentagelse: nej, jeg skulle bare være gået, men det er svært når man virkelig har lyst til at skyde kanonen af. 

Nå men det vsr så min første anmeldelse, og beklager at det måske er lidt rodet, men mon ikke i fanger hvad det er

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...