Hop til indhold
telaviv

Antal besøg på en arbejdsdag

Recommended Posts

Guest Slush
Hestemand skrev, for 2 timer siden:

Så du er parat til at knalde Telavivs veninde? 

Jeg vil gerne knalde @telavivveninde... 

Badabum 

OK dårlig joke ved det godt :lol:

Redigeret af Slush

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, 1 time siden:

Baseret på de kvinder der har fået et skattesmæk, baseres skønnet på forskellige parametre

Nånå...og hvilke parametre er det ? 

...hvis vi kendte disse parametre som skat bruger, så behøves det ikke at gisnes om hvad pigerne tjener, men vel at mærke dem som betaler skat.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

Nånå...og hvilke parametre er det ? 

...hvis vi kendte disse parametre som skat bruger, så behøves det ikke at gisnes om hvad pigerne tjener, men vel at mærke dem som betaler skat.

Selvfølgelig står man ikke på bar bund i de sager, hvor man er nød til at foretage et skøn, fordi der ikke findes ret mange fakta, eller hvor kvinden mere eller mindre forsøger at fortælle, at hun faktisk kun modtager en eller to gæster i juledagene. 

Før man overhovedet kontakter GP´en vil man typisk gøre et stykke forarbejde. Annoncering, synlige vagtplaner m.v. giver jo en indikation af, aktivitetsniveauet.  Har pigen et almindeligt job, sætter det ligesom nogle grænser for hvor tit og ofte hun modtager gæster.  Har kvinden ikke andre indtægts kilder, så må det antages at hun som minimum tjener mere end hendes samlede sporbare omkostningsniveau  osv osv. 

Hvad man havner på, afhænger nok også en del at kvindens samarbejdsvillighed.  Man skelner bestemt også til den viden man har fra andre sager.  Så reelt kan du jo selv gøre lidt research hvis du skulle have en interesse i, at finde et mere realistisk tal for hvad forskellige GP tjener, end at bruge regnemaskinen, som man har gjort i tråd oplægget. :)

For mit eget vedkommende, kender jeg ikke nogen danske kvinder i branchen der tjener astronomiske beløb.  De fleste af disse kvinder nyder deres GP "job", men det er typisk afbalanceret med deres øvrige liv.  Der kan være perioder hvor der fokuseres mere på være GP end i andre perioder.  

Reelt set fra gæsternes side, er deres indtægter, omkostninger deres indbetalinger omkring moms og skat uinteressant.  Gæsterne ønsker god service, et fint udbud og varians, og forhåbentligt værdsætter de kvinderne.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Med hensyn til kundetallet besøgte jeg fornylig en pige som var i København for første gang, hun sagde at hun havde 7-10 kunder pr. dag, og hendes prisniveau var omkring 1.200 kr. for en time.

En anden pige jeg fornylig besøgte og som også var i København for første gang, med et prisniveau på 1200-1800 kr. for en time afhængigt af ydelsen sagde, at hun havde ca. 7 kunder pr. dag, men at det kun var ca. 3 pr. dag lørdag og søndag.

Så i København kan en attraktiv kvinde godt omsætte for omkring 10.000 kr. pr. dag i gennemsnit. De fleste betalinger foregår kontant, og det er næppe hele overskuddet der bliver selvangivet, især ikke af udenlandske piger som næppe har hverken et cpr eller et cvr nummer.

Hvis de arbejder i København i omkring 3 uger af gangen kan de nok netto have langt over 100.000 kr., nok nærmere omkring 150.000 kr. med hjem i trusserne

Del dette indlæg

Link til indlæg
telaviv skrev, for 22 timer siden:

hej,

Forstår godt, hvis mit spørgsmål giver anledning til undring, men mit spørgsmål udspringer af en samtale i fuldskab. 

lang historie kort, min veninden søger et job med hurtigt tjente penge. Jeg foreslog hende i sjov, at hun kunne blive GP´er. Snakken tog en drejning, og snakken faldt på om man kunne leve af det, og endda tjene så godt, at man kunne bygge en fremtid på det. 

I fuldskab tegnede vi et scenario, hvor vi antog, at en pige havde 5 kunder over en hel dag, hvor prisen var ca. 800 kr. pr.. besøg. 

Vi kom så frem til, at en GP´er måske havde 20 arbejdsdage på en måned , svarende til (20x4000 =80.000 kr.) Vi tillod og tilmed at have den fordom, at det naturligvis var sort arbejde, og at man havde en udgift på ca. 15.000 kr. for leje af lejlighed +gummi. 

Det efterlod min vendinde med en månedslån på ca. 65.000, hvilket jo egentlig er ret fornuftigt - men det efterlader mig nu med et  spørgsmål, om en GP ´er overhoveder kommer op i nærheden af de 5 kunder på en dag?

Ved godt, at det er individuelt, hvor mange kunder en pige kan have på en dag, men er blevet nysgerrig på, hvor mange kunder en pige i gennemsnit  har over en arbejdsdag?

Er der nogen GP´er, som har lyst til at dele ud af deres erfaringer?

Kunderne kommer ikke af sig selv, fordi din veninde har lyst til at tjene penge. Hvor skal kunderne komme fra? Og er annoncering i sig selv nok til, at fyrene kommer væltede ind? Som du kan læse her på sitet, så er det ikke nok bare at være tilgængelig. Der skal også leveres en sådan kvalitet, at mændene kommer tilbage igen. Det er på ingen måde “bare” en kvinde, en lejlighed og gummi, og så kører forretningen for fuld skrue. B)

Redigeret af Anna - fræk og sexet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 8 timer siden:

Kunderne kommer ikke af sig selv, fordi din veninde har lyst til at tjene penge. Hvor skal kunderne komme fra? Og er annoncering i sig selv nok til, at fyrene kommer væltede ind? Som du kan læse her på sitet, så er det ikke nok bare at være tilgængelig. Der skal også leveres en sådan kvalitet, at mændene kommer tilbage igen. Det er på ingen måde “bare” en kvinde, en lejlighed og gummi, og så kører forretningen for fuld skrue. B)

Nej, det er langt mere kompliceret end som så.

Men et slagtilbud på prisen vil altid hjælpe gevaldigt. Danskerne er nemlig vilde med discount, også selvom det viser sig at være bluff.

Men bare følelsen af at få discount, indbildt eller reel ..... så er det i denne branche ligegyldigt, om det er eskimoer, ækvatorialafrikanske negerpiger, maorier, østpiger – eller danske piger.

Jeg tør slet ikke tænke på, hvad der ville ske, hvis pigen forkyndte at ville betale kunderne for at komme ;)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 29 minutter siden:

Nej, det er langt mere kompliceret end som så.

Men et slagtilbud på prisen vil altid hjælpe gevaldigt. Danskerne er nemlig vilde med discount, også selvom det viser sig at være bluff.

Men bare følelsen af at få discount, indbildt eller reel ..... så er det i denne branche ligegyldigt, om det er eskimoer, ækvatorialafrikanske negerpiger, maorier, østpiger – eller danske piger.

Jeg tør slet ikke tænke på, hvad der ville ske, hvis pigen forkyndte at ville betale kunderne for at komme ;)

Har du et link til de der maksimalpigmenterede ækvatralala piger? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 17 minutter siden:

Har du et link til de der maksimalpigmenterede ækvatralala piger? :D

Se i AL

Del dette indlæg

Link til indlæg
telaviv skrev, den 3.9.2019 at 10:12:

Er der nogen GP´er, som har lyst til at dele ud af deres erfaringer?

jeg synes det er overraskende så normalt det er herinde at spørge til pigers indtjening, antal kunder, gætterier på forbrugsvaner osv

i alle andre brancher rundt om i samfundet er det kotyme IKKE at spørge til andres løn

tværtimod anses det som anmassende og politisk ukorrekt

men i denne branche (hvor der endda ikke er et sammenligneligt grundlag mellem udøverne) er det åbenbart anset som fair game at spørge ind til alt muligt omkring personlig økonomi

@telaviv indtjening er individuelt, antal vagter er individuelt, længden på vagterne er individuelt, antal kunder er individuelt, udgifter er individuelt, bundlinjen er... ja netop.... INDIVIDUEL

uanset hvor mange svar du ville få her i tråden kan du ikke bruge det til en skid på jeres lommeregner

ps hvis hun regner med tyve vagter om måneden er resten af planen sikkert lisså urealistisk :)

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr
aaisha skrev, for 11 minutter siden:

jeg synes det er overraskende så normalt det er herinde at spørge til pigers indtjening, antal kunder, gætterier på forbrugsvaner osv

i alle andre brancher rundt om i samfundet er det kotyme IKKE at spørge til andres løn

tværtimod anses det som anmassende og politisk ukorrekt

men i denne branche (hvor der endda ikke er et sammenligneligt grundlag mellem udøverne) er det åbenbart anset som fair game at spørge ind til alt muligt omkring personlig økonomi

@telaviv indtjening er individuelt, antal vagter er individuelt, længden på vagterne er individuelt, antal kunder er individuelt, udgifter er individuelt, bundlinjen er... ja netop.... INDIVIDUEL

uanset hvor mange svar du ville få her i tråden kan du ikke bruge det til en skid på jeres lommeregner

ps hvis hun regner med tyve vagter om måneden er resten af planen sikkert lisså urealistisk :)

Godt skrevet;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 12 timer siden:

Med hensyn til kundetallet besøgte jeg fornylig en pige som var i København for første gang, hun sagde at hun havde 7-10 kunder pr. dag, og hendes prisniveau var omkring 1.200 kr. for en time.

En anden pige jeg fornylig besøgte og som også var i København for første gang, med et prisniveau på 1200-1800 kr. for en time afhængigt af ydelsen sagde, at hun havde ca. 7 kunder pr. dag, men at det kun var ca. 3 pr. dag lørdag og søndag.

Så i København kan en attraktiv kvinde godt omsætte for omkring 10.000 kr. pr. dag i gennemsnit. De fleste betalinger foregår kontant, og det er næppe hele overskuddet der bliver selvangivet, især ikke af udenlandske piger som næppe har hverken et cpr eller et cvr nummer.

Hvis de arbejder i København i omkring 3 uger af gangen kan de nok netto have langt over 100.000 kr., nok nærmere omkring 150.000 kr. med hjem i trusserne

Du skriver selv, at hun er ny og i KBH for første gang. Antallet af gæster kan hænge sammen med “nyhedens interesse”, først- til- mølle princippet. Nyhedens interesse er hurtig væk. Er deres udtalelser omkring antal gæster valide? Eller har de en interesse i at fremstille sig selv mere attraktive, end de reelt set er? Mon det kan tænkes, at der skal ske en form for betaling til person, der har arrangeret deres ankomst til KBH? Men andre ord: du kan ikke bruge dette til noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@aaisha der er jeg lidt ked af at skal sige det ikke er helt rigtigt. Vi i VVS branchen har MANGE GANGE været i møllen fordi nogle mener at det over priser der bliver taget. Og ja det kan sagtens være nogle gør det. Og ja der har været kartel dannelser indenfor VVS branchen.

Men jeg kan SAGTENS følge dit argument når det er din branche der bliver berørt. Og ja der dukker en tråd op om det temmelig ofte. Og nej, det er ikke sjovt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skørt. Nogle gange vil GPerne gerne sammenlignes med alle mulige og umulige grupper. Andre gange er det hele ihhh og åhhh så specielt. Det afhænger vidst af hvordan planeterne står. 

Kommer snakken forbi økonomi,  bliver det hele endnu mere hokuspokus. Og det er nu sært, når nu man betaler sit dit og dat med ekstra dit og dat på. Naaaa....den tror vi ikke på...og er vel i bund og grund også fløjtende ligeglade :). Jeg er i hvert fald....

...for hvis det var mig der tjente mine penge på at knalde med gamle, fede, unge, tynde, skaldede, rastafari, muskuløse, grønne, gule, maratonløbende, dumme, kloge, uhumske,  etbenede, velsoignerede, høje, lave, banjospillende eller piberygende mænd, ville Skat ikke se fem flade ører af de penge jeg puttede ned i potmånen. Jeg ville være af den overbevisning at jeg havde fortjent hver eneste mønt :ph34r:. Med mindre alle kunderne er som mig. For jeg er helt klart et skattepligtigt knald værd :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
underdog40 skrev, for 7 timer siden:

ville Skat ikke se fem flade ører af de penge jeg puttede ned i potmånen.

Hehehe...nu skal man nok være temmelig naiv, hvis man normaliserer at pigerne betaler skat/moms osv, de piger der ikke bidrager til samfundet bekender jo ikke kulør, men har mere travlt med at hyle over hvad vådservietter koster....host

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

men har mere travlt med at hyle over hvad vådservietter koster

jeg synes nu også at vådservietter er for dyre. :rolleyes:

med hensyn til skat ikke skat, så ser jeg det sådan at lige præcis den aldersgruppe der er mest aktive GP'er også er den aldersgruppe der er bedst til at bruge penge, så selv om de ikke kommer igennem skattemisbrugset, så kommer de i omløb til gavn for andre. Men fyyy skamme altså. :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...