telaviv 27 Skrevet 3. September, 2019 hej, Forstår godt, hvis mit spørgsmål giver anledning til undring, men mit spørgsmål udspringer af en samtale i fuldskab. lang historie kort, min veninden søger et job med hurtigt tjente penge. Jeg foreslog hende i sjov, at hun kunne blive GP´er. Snakken tog en drejning, og snakken faldt på om man kunne leve af det, og endda tjene så godt, at man kunne bygge en fremtid på det. I fuldskab tegnede vi et scenario, hvor vi antog, at en pige havde 5 kunder over en hel dag, hvor prisen var ca. 800 kr. pr.. besøg. Vi kom så frem til, at en GP´er måske havde 20 arbejdsdage på en måned , svarende til (20x4000 =80.000 kr.) Vi tillod og tilmed at have den fordom, at det naturligvis var sort arbejde, og at man havde en udgift på ca. 15.000 kr. for leje af lejlighed +gummi. Det efterlod min vendinde med en månedslån på ca. 65.000, hvilket jo egentlig er ret fornuftigt - men det efterlader mig nu med et spørgsmål, om en GP ´er overhoveder kommer op i nærheden af de 5 kunder på en dag? Ved godt, at det er individuelt, hvor mange kunder en pige kan have på en dag, men er blevet nysgerrig på, hvor mange kunder en pige i gennemsnit har over en arbejdsdag? Er der nogen GP´er, som har lyst til at dele ud af deres erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 3. September, 2019 Tror næppe du får et ærligt svar på det spørgsmål fra de aktive GP’ere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slush Skrevet 3. September, 2019 Der mangler et par ting i regnskabet: Udgifter til arbejdstøj Kosmetiske operationer Negle, makeup, hår Derudover så følger der er ofte et højt forbrug med hurtige penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 3. September, 2019 Hvis din veninde befinder sig i en større by, hvor der er mange kunder. Så kunne det godt lade sig gøre at hun kunne få de 5 kunder pr dag. Er hun dansk og ligner en millionlady, så er chancer endnu større. Hun skal dog huske på at med alle de udenlandske piger der gør det langt billigere, så kan det godt være svært og få kunder ind. Så kommer det næste. Det kan godt være at hun får 5 kunder ind om mandagen, men hun aner ikke hvad der kommer om tirsdagen, så derfor skal hun tage alt ind om mandagenfor at være dækket ind om tirsdagen hvis hun nu får 5 bookinger og ingen af dem dukker op. Hvor ved jeg det fra..Det har jeg fra min egen GP som jeg besøger og vi taler om alt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slush Skrevet 3. September, 2019 Denskævepik skrev, for 1 minut siden: Hvis din veninde befinder sig i en større by, hvor der er mange kunder. Så kunne det godt lade sig gøre at hun kunne få de 5 kunder pr dag. Er hun dansk og ligner en millionlady, så er chancer endnu større. Hun skal dog huske på at med alle de udenlandske piger der gør det langt billigere, så kan det godt være svært og få kunder ind. Så kommer det næste. Det kan godt være at hun får 5 kunder ind om mandagen, men hun aner ikke hvad der kommer om tirsdagen, så derfor skal hun tage alt ind om mandagenfor at være dækket ind om tirsdagen hvis hun nu får 5 bookinger og ingen af dem dukker op. Hvor ved jeg det fra..Det har jeg fra min egen GP som jeg besøger og vi taler om alt. Så er der det med sygedagpenge og pension. De skal selv lægge penge til side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 3. September, 2019 Slush skrev, for 5 minutter siden: Så er der det med sygedagpenge og pension. De skal selv lægge penge til side. Det er klart, men mon ikke de har råd til det. Kendte en for mange år tilbage som tjente 450.000 på 2 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 3. September, 2019 (edited) Jeg vil også tro at annoncering er en god ting, med mindre hun vil stå på gadehjørnet. Nu skriver du hun skal have udgifter til gummi, tror du det er alt, hun skal bruge til det der senge gymnastik? Hvad med glidecreme? køkkenruller? sprit, vask, håndklæder i det hele taget det der skal til at få en lejelighed til at glide rundt? Så vil hun gøre det sort? fint nok, men får skattefar øje på hende, så er det skattesmæk fra dag 1 og bøde...og han er ligeglad med, om hun ikke har haft noget at lave, han skal nok fortælle dig, hvad han mener hun har lavet! Redigeret 3. September, 2019 af Lady Cherie 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 3. September, 2019 Vi har også udgifter til Telefon/internet. Sexlegetøj. Tranport. Bogføre/revisor. Evt løn til telefon dame. Dertil tror jeg næppe ret mange glædes piger er på job 20 dage i mdr. Hvis hun er på bodel med en arbejds tid på ca 10-12 timer pr dag. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 3. September, 2019 Vil gerne vide hvordan du kom frem til husleje og gummi til 15000 pr mdr ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 3. September, 2019 Coco Darling skrev, for 40 minutter siden: Vil gerne vide hvordan du kom frem til husleje og gummi til 15000 pr mdr ? Det var bare et talt vi slyngede ud. Men lad os hæve det til 25.000 inkl. alt der nu måtte medfølge. Det vil stadig være en ok løn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikael48 35 Skrevet 3. September, 2019 Hej! Den GP jag träffar tar 1000-2300kr beroende vilken tid du väljer som mest tjänade hon 10000kr på en dag som sämst 3000kr. Där är en GP i samma krets som ligger på 150000kr i månaden men hon har en riktigt bra kundkrets och som jag förstår så har hon övernattning med kunder också och det ger en hel del pengar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. September, 2019 Antal besøg på en arbejdsdag? Jeg når desværre sjældent mere end et enkelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. September, 2019 Regnemaskiner er en taknemmelig størrelse, det er virkeligheden derimod ikke. Jeg går ud fra, at "legen" handlede om din danske veninde. Før man begynder at taste løs på regnemaskinen bør man starte et helt andet sted. Det er ikke alle kvinder der har psyken til, at kunne trives med at servicere mænd seksuelt. Din veninde vil sikkert sige "Jeg elsker sex, så hvorfor ikke kombinere sex og penge". Det er så her man kan stille næste spørgsmål "Kan du reelt kneppe med alle mænd, eller skal disse mænd opfylde nogle krav" ? Svaret vil jo så nok blive "Nej, disse mænd skal være så og således før jeg kan invitere dem ind i mit intime univers" Ovenstående er selvfølgelig forsimplet, men den snak fører frem til at få defineret en målgruppe. De er de færreste GP´er der ønsker at være helt åbne overfor omverdenen omkring deres færden i branchen. Den efterfølgende snak handler derfor omkring dobbelt tilværelsen. Jamen hvad har det egentligt med indtjeningsmulighederne at gøre ? Det har faktisk stor indflydelse på hvor tit og ofte man kan være GP, hvis man ikke vil afsløres. Familie, venner med flere kender dels en del til ens adfærd og dels ligger de mærke til forandringer. En ting er selvfølgelig ens brug af penge, men noget helt andet er, de dækhistorier man bruger for at sløre, at man ofte laver noget, man ikke ønsker de skal opdage. Hvis din veninde har et godt familieliv og et skønt socialt netværk, så ved vi nu, at 20 dage om måneden er helt urealistisk, hvis hun ønsker at bevare det. Vi ved selvfølgelig stadig ikke om hun har styrken og psyken til dels at leve en dobbelt tilværelse og dels servicere mænd seksuelt. Det sidste kan man næppe tænke sig til, man er så at sige nødt til at prøve. Der skal meget mere til ind ovennævnte før man kan komme med et realistisk bud på indtjeningsmulighederne. Men på nuværende tidspunkt kan man groft definere en målgruppe samt et antal dage hvor man kan være GP. Herefter kan man så bruge noget tid på at sludre om forskellige koncepter. Skal det være klinik, pd eller sugar osv. Hvilke ydelser vil man tilbyde, hvad vil man være kendt for osv. Det er ligeledes en god idé at tale om i hvilket geografiske område ønsker man at være aktiv osv osv. Hvad kan man så rent faktisk holde til rent seksuelt ? Det er bestemt meget forskelligt. Nogle GP har det faktisk bedst ved, at mændene sidder lined op i venteværelset, og hvis der er for lange pauser så taber de momentum. Andre GP´er foretrækker længere pauser imellem gæsterne for at samle den "tabte" energi igen. Hvis kan kaste sig ud i det, vil man hurtigt lære sine egne begrænsninger at kende. Jeg kender eksempelvis en, som siger " på en hel dag, magter ikke flere end 3, for så er jeg kneppet i fuldstændig smadder, og herefter har jeg brug for nogle dage til at lade op igen og lave andre ting" Omkostningerne er sådan set ret nemme at finde ud af, dog bliver de fleste nok lidt overrasket over hvad en vagt koster, eller leje af lokale osv og hvad man ellers skal investere i før man kan komme i gang. Ovennævnte er en grov opskrift på, hvordan man stille og roligt efterfølgende kan regne sig frem til et til pigen realistisk bud på indtjeningsmulighederne. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 3. September, 2019 (edited) Kære @telaviv - dine antagelser samt spørgsmål til GPérne i dette forum synes jeg er meget lig med de spørgsmål du kan stille til din : - mekaniker - EL installatør - tandlæge - slagter - ? - ? - - - de er alle selvstændig erhvervsdrivende (akkurat som GPérne) Hvor meget tror du selv de vil fortælle om faste udgifter og variable udgifter - gennemsnitlig antal kunder - salg pr kunde - gode dage/dårlige dage - indtægt før skat - indtægt efter skat - ? - ? - - - - Det kan jeg sige dig HELT præcist : intet og intet og intet og intet - - - du får allerhøjest et et skævt overbærende smil Mange hilsner Nye tider - - - og lige, - jeg har selv været selvstændig i 35 år + sideløbende hermed funktionæransat ingeniør i ingeniørfirma i næsten ligeså mange år. Ingen har nogensinde kunnet vride oplysninger ud af mig om indtjening i det selvstændige erhverv og ej heller min løn som ingeniør - - - HVAD fanden rager det andre. Men for fanden hvor har der været mange "kloge Åge" med en guddommelig masse gode råd og vink om noget de ikke havde en skid forstand på. NB - med "kloge Åge" mener jeg selvfølgelig ikke de GPér der ytret sig i denne tråd de ved hvad det drejer sig om; men der imod alle mulige gode råd fra anden side Som Lars Larsen fra JYSK sagde: hvis du tror på det så sats og begynd!!!! Redigeret 3. September, 2019 af Nye tider 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 3. September, 2019 (edited) Hun kunne jo starte som sugardater - det giver 1. den fordel at hun langsomt kommer ind i erhvervet, uden at starte fra dag et med en stor husleje, der skal betales, inden hun har noget til sig selv. 2. hun kan kommunikere i et stykke tid med sine kunder og vælge de værste spytslikkere fra 3. hun behøver ikke exponere sig mere end hun har lyst til, eller have udgifter til annoncering 4. hun kan bedre lave aftaler om hvilken service hun vil tilbyde 5. hun kan evt. opbygge en mere eller mindre fast kundekreds, som hun føler sig tryg ved - og hun kan lære nogle kunder at kende, som ved mere om erhvervets do and donts. Redigeret 3. September, 2019 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 3. September, 2019 Debuterende. Der er dagligt en del af ovennævnte - men de holder ikke længe - hvorfor ? Det er sikkert ikke så rosen rødt. Hvad med at sidde en hel dag uden kunder - men med omkostninger. På en vagt på 6 timer, kan vel højst nå 4 - men kommer det hver gang ? Der er ca 4 vagter i løbet af en måned ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 3. September, 2019 (edited) Kære @telaviv Jeg glemte helt ?!?!? - - ja - - - du er mand, - er du en ufin lusker fra en eller anden indsatsgruppe fra SKAT / Politiet / Socialemyndigheder/ ? / ? - der spiller med skjulte kort ?!?!?!? For år tilbage var der på Fyn en berygtet nidkær herre fra SKAT med nickname "pigeplageren" (vistnok) Mange hilsner Nye tider Redigeret 3. September, 2019 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 3. September, 2019 telaviv skrev, for 3 timer siden: hej, Forstår godt, hvis mit spørgsmål giver anledning til undring, men mit spørgsmål udspringer af en samtale i fuldskab. lang historie kort, min veninden søger et job med hurtigt tjente penge. Jeg foreslog hende i sjov, at hun kunne blive GP´er. Snakken tog en drejning, og snakken faldt på om man kunne leve af det, og endda tjene så godt, at man kunne bygge en fremtid på det. I fuldskab tegnede vi et scenario, hvor vi antog, at en pige havde 5 kunder over en hel dag, hvor prisen var ca. 800 kr. pr.. besøg. Vi kom så frem til, at en GP´er måske havde 20 arbejdsdage på en måned , svarende til (20x4000 =80.000 kr.) Vi tillod og tilmed at have den fordom, at det naturligvis var sort arbejde, og at man havde en udgift på ca. 15.000 kr. for leje af lejlighed +gummi. Det efterlod min vendinde med en månedslån på ca. 65.000, hvilket jo egentlig er ret fornuftigt - men det efterlader mig nu med et spørgsmål, om en GP ´er overhoveder kommer op i nærheden af de 5 kunder på en dag? Ved godt, at det er individuelt, hvor mange kunder en pige kan have på en dag, men er blevet nysgerrig på, hvor mange kunder en pige i gennemsnit har over en arbejdsdag? Er der nogen GP´er, som har lyst til at dele ud af deres erfaringer? Du er fuldstændig blank, du skriver direkte at det er sort arbejde som er tale om, ka sku godt forstå de reelle og ærlige danske gp som er herinde som betaler skat, undrer sig over dit opslag . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 3. September, 2019 Ku jo også være skattefar kigger med herinde, og så er hun færdig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telaviv 27 Skrevet 3. September, 2019 Nye tider skrev, for 11 minutter siden: Kære @telaviv Jeg glemte helt ?!?!? - - ja - - - du er mand, - er du en ufin lusker fra en eller anden indsatsgruppe fra SKAT / Politiet / Socialemyndigheder/ ? / ? - der spiller med skjulte kort ?!?!?!? For år tilbage var der på Fyn en berygtet nidkær herre fra SKAT med nickname "pigeplageren" (vistnok) Mange hilsner Nye tider Jeg er fra skat 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 167 Skrevet 3. September, 2019 telaviv skrev, for 58 minutter siden: Jeg er fra skat Så du er parat til at knalde Telavivs veninde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. September, 2019 Nye tider skrev, 1 time siden: Kære @telaviv Jeg glemte helt ?!?!? - - ja - - - du er mand, - er du en ufin lusker fra en eller anden indsatsgruppe fra SKAT / Politiet / Socialemyndigheder/ ? / ? - der spiller med skjulte kort ?!?!?!? For år tilbage var der på Fyn en berygtet nidkær herre fra SKAT med nickname "pigeplageren" (vistnok) Mange hilsner Nye tider Rolig nu. De mennesker og de myndigheder ved godt, hvordan branchen er skruet sammen. De ved også godt at indtjeningen er forskellige fra kvinde til kvinde. De har deres egen metoder til at udregne foretage et skøn på hvad en kvindes indtjening ligger på. At nogen skriver om emnet på EG, ændre næppe det store. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 3. September, 2019 TheVoice skrev, for 26 minutter siden: De mennesker og de myndigheder ved godt, hvordan branchen er skruet sammen. De ved også godt at indtjeningen er forskellige fra kvinde til kvinde. De har deres egen metoder til at udregne foretage et skøn på hvad en kvindes indtjening ligger på. ...hmmmm er det noget du ved noget om, eller er det de sædvanlige fantasier det stikker af, men det kunne være interessant at få oplyst de metoder, og skøn der bliver brugt.....vil indtil da nyde en rejemad, samt en kælder kold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 3. September, 2019 Ja hvilke metoder kan bruges til at bestemme antallet af kunder, jeg har været et sted hvor jeg fik at vide Skat kunne finde på at kigge i affalds spanden og se hvor mange kondomer der lå, så nu blev spanden tømt rimeligt tit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 3. September, 2019 Røvslikker skrev, for 57 minutter siden: ...hmmmm er det noget du ved noget om, eller er det de sædvanlige fantasier det stikker af, men det kunne være interessant at få oplyst de metoder, og skøn der bliver brugt.....vil indtil da nyde en rejemad, samt en kælder kold. Baseret på de kvinder der har fået et skattesmæk, baseres skønnet på forskellige parametre, herunder selvfølgelig også hvad der så rent faktisk er opgivet, og hvad der findes at dokumentation. Hvis man søger lidt på de domsafvigelser der er sket, fremgår det typisk hvad den skønnede indtjening har været. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg