Æ´Synderjyde 809 Skrevet 2. September, 2019 (edited) https://annoncelight.dk/showad/281975 nogen der har været forbi og som kan fortælle lidt? Set hun har annonceret den sidste tid hver dag. Er hun køreturen værd og hvad ligger hun på prismæssigt? Redigeret 2. September, 2019 af Æ´Synderjyde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 2. September, 2019 Præsis samme tanker, er dog lidt bange for at det er en fake annonce så speak up, er den god nok tager jeg turen fra Sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 2. September, 2019 Har også haft kig på hende, men er nervøs for det er en fake, når der ikke er angivet priser mv. Hører derfor også gerne hvis nogen tager chancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 2. September, 2019 Billederne kan ikke umiddelbart findes på nettet. Lader til at billederne er taget i DK. Kig på strømstik og antennestik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 2. September, 2019 Tror jeg springer ud i det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 9 Skrevet 2. September, 2019 Spænd på din tilbage melding jeg dribler til Kolding fredag og overvejer også besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kolding_M Skrevet 3. September, 2019 Hun er fake og vil have byttet over på findlovedate som har coin chat system der koster kassen, hun "Cecilie" har også prøvet sig på scor 2 gange og fået profil låst. Hold jer langt fra hende drenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg