Hop til indhold
Guest BadGuy

Hvor meget bruger på prostitueret ?

Recommended Posts

Guest VDI
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Nej, den er ikke afhængig af det investerede beløb, men det er de ovenforanførte poster på biler (minus afskrivninger), modernisering af lejligheder via yuppie-arkitekter o.s.v. jo heller ikke.

De er en del af det beløb det koster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
VDI skrev, for 1 minut siden:

De er en del af det beløb det koster. 

Det samme kan jeg jo sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Det samme kan jeg jo sige.

Du har vist tabt tråden. 

Jeg anfægter ikke det du får ud af det. Kun at det man, vi, du, jeg får ud af det ikke kan måles direkte på det beløb der bliver brugt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
VDI skrev, for 17 minutter siden:

Du har vist tabt tråden. 

Jeg anfægter ikke det du får ud af det. Kun at det man, vi, du, jeg får ud af det ikke kan måles direkte på det beløb der bliver brugt.

Du er vist ikke helt med. Men jeg hviler min sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

pt 4000-5000 kr pr mdr.

havde nok været højere, hvis jeg havde energi til at køre lidt længere efter nogen der har fået meget gode anmeldelser herinde.

med alderen er jeg blevet lidt doven, og holder mig indenfor en radius på 50 km fra bopæl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BadGuy
Supermayn skrev, for 9 timer siden:

Jeg har faktisk haft lidt et problem med for mange GP besøg føler jeg. Og gerne luksus besøg, så det er 2 piger på en gang. Anal og ekstra ydelser.

Jeg er på mellem 8000-10000 månedligt.

mange penge ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser

Jeg bruger min kontanthjælp og måske en guldbar eller to hvis der er frække piger nok i byen. :rolleyes:B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
Loser skrev, for 30 minutter siden:

Jeg bruger min kontanthjælp og måske en guldbar eller to hvis der er frække piger nok i byen. :rolleyes:B)

Den med nødder går jeg ud fra B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
VDI skrev, for 17 minutter siden:

Den med nødder går jeg ud fra B)

Mine nødder er der ingen kvinde der får, uanset hvor fræk hun er!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
Loser skrev, 1 time siden:

Mine nødder er der ingen kvinde der får, uanset hvor fræk hun er!

Argh, de må vel godt klaske imod de rigtige steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
VDI skrev, for 18 minutter siden:

Argh, de må vel godt klaske imod de rigtige steder?

Nødderne? Ja, men jeg tager dem med mig når jeg går efter jeg er kommet.:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
BadGuy skrev, for 15 timer siden:

Hej

Ved godt emnet har været oppe før, men er lidt nysgerrige på hvad folk bruger på prostitueret pr måned ca ...

Syntes jeg selv har været rimelig aktiv det sidste halve år og brugt alt for mange penge, ca 3000-4000 kr pr mdr ..

Jeg vil ikke sige at jeg forteyder, da jeg har haft nogle rigtige dejlige oplevelser indimellem ;-)

Men indimellem tænker jeg, nu må du sku holde en lille pause, lige til næste gang ...

Jeg bruger markant mindre end jeg har lyst til, og end jeg har gjort tidligere.

Nu holder jeg primært til det i østjyske, og det er årsagen til det.

Tidligere kunne jeg nemt bruge 4-5-6.000 pr måned, det var dengang udvalget af danske, øst- og thai-piger i byen og området var godt.

Nu er situationen denne, at de danske piger næsten er forsvundet fra området.  Der er selvfølgelig stadig nogle gode danske piger at finde i ny og næ, men udvalget er begrænset.

Thai-pigerne, ja på rigtig mange klinikker, er det særdeles modne danske gifte thai-kvinder der huserer. Det tiltaler mig ikke. Dog igen kan man også finde søde dejlige tiltalende thaipiger stadig, men udvalget er begrænset.

Øst-piger. Jeg er noget påpasselig med østpigerne, dels pga utallige dårlige anmeldelser af dem, men også pga enkelte dårlige erfaringer. Men igen, man kan også finde super-fantastiske østpiger. Men en del østpiger er her typisk af kortere varighed, fake billeder ser man tit osv.

Da jeg pga arbejde og fritidsinteresser mv ikke hver eneste dag har tiden, energien, lysten til besøge en GP, og da det er min erfaring, at den bedste forudsætning for et godt besøg, er at man selv møder veloplagt op, så vil der i løbet af en måned måske være en håndfuld dage, hvor det passer mig, at besøg en GP. Og ligepræcis på de dage, skal jeg så være heldig, at en af de få danske piger er at træffe, eller nogle af østpigerne med det gode ry er på arbejde, og at de har ledige tider.

I de gamle dage, var der 12-14 bordeller i mit område, som alle havde gode danske piger. Der var uden undtagelse altid en pige jeg havde lyst til at besøge. Og i de gamle dage var der ligeledes adskillige thai-steder hvor man vidste, at der altid var attraktive thai-piger. Nu er der 0 danske bordeller i mit område. Og i "de gamle dage", der dog ikke er så gamle endda, der kunne man besøge både Kati, Rita og andre fantastiske østpiger i byen. Dengang når jeg var rigtig i hopla, besøgte jeg gerne to piger på samme dag, når lysten og tiden var til det. Udvalget var så godt, at jeg ikke kunne lade være.

Boede jeg i København ville jeg nok stadig have samme forbrug som jeg engang havde, da udvalget derovre er markant bedre end i det østjyske. 

Men fakta er blot at jeg er gået fra at bruge 4-5-6.000 pr måned til at bruge 2-3.000 i kvartalet. Det er noget af en nedgang. Det  har selvfølgelig gjort, at jeg har sparet en masse penge, men jeg ville faktisk hellere have haft oplevelserne, da det er penge jeg kan undvære i budgettet. Men så har jeg så forkælet mig selv med dyre kulinariske oplevelser og ferier på dejlige hoteller i et større omfang, end jeg ellers ville have gjort. Men stadig jeg ville gerne bruge mere på GPerne end jeg gør.

Jeg har forsøgt med med sugar-dating, med en vis eller blandet succes. Men jeg synes det er for omstændigt til at jeg har tiden og lysten til gøre så meget i det. Og dog lidt. For jeg udelukker da ikke, at jeg kunne finde på at prøve igen.

Men den udvikling branchen har gennemgået bryder jeg mig ikke om som kunde.

Jeg ved godt, at sexen hos visse GPer er blevet billigere i forhold til tidligere (også målt på hvad f.eks. kr. 800 var værd for 10 år siden i forhold til i dag), og at man som kunde nu kan få usikker sex rigtig mange steder. Men prisen har aldrig været et parameter for mig, og usikker sex er ikke noget jeg dyrker. 

Et reminder som jeg har fået fra andre herinde i tråden her, er, at jeg brude finde mig en god GP og blive stamkunde hos. Det har jeg været før hos flere GPer, og det er også det bedste. Jeg synes bare ikke lige GPen er der i nærområdet til det pt., og da markeedet er præget af mange østpiger, der er her af kortere varighed, så gør det det heller ikke nemmere.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 13 minutter siden:

Jeg bruger markant mindre end jeg har lyst til, og end jeg har gjort tidligere.......

Citerer ikke hele dit indlæg, men jeg har det lidt på samme måde. Måske er det alderen som jo har en tendens at stige... Ja, ved jo ikke med din, men min gør i hvert fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Bananas skrev, for 15 minutter siden:

Citerer ikke hele dit indlæg, men jeg har det lidt på samme måde. Måske er det alderen som jo har en tendens at stige... Ja, ved jo ikke med din, men min gør i hvert fald.

Selvom det ikke er til at se :D , så kan jeg ikke løbe fra at jeg også bliver ældre :D Og når det er sagt, så er der også en pointe i det du skriver der. Jeg kan også huske som yngre, at jeg havde en stor interesse i at besøge så mange nye piger som muligt, hvor jeg nu som noget ældre ikke har den lyst så meget mere. Nu vil jeg hellere blot have nogle få faste GPer at besøge.

Men selvom alderen også spiller ind, kan jeg jo konstatere, at når jeg f.eks. er steder hvor udvalget er stort i forhold til det østjyske (som København, Prag mv), så føler jeg mig som en lille dreng i en slik-butik, og forbruget og lysten når ikke helt - men næsten - den lyst og det forbrug som jeg havde, da jeg var yngre.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 35 minutter siden:

Selvom det ikke er til at se :D , så kan jeg ikke løbe fra at jeg også bliver ældre :D Og når det er sagt, så er der også en pointe i det du skriver der. Jeg kan også huske som yngre, at jeg havde en stor interesse i at besøge så mange nye piger som muligt, hvor jeg nu som noget ældre ikke har den lyst så meget mere. Nu vil jeg hellere blot have nogle få faste GPer at besøge.

Men selvom alderen også spiller ind, kan jeg jo konstatere, at når jeg f.eks. er steder hvor udvalget er stort i forhold til det østjyske (som København, Prag mv), så føler jeg mig som en lille dreng i en slik-butik, og forbruget og lysten når ikke helt - men næsten - den lyst og det forbrug som jeg havde, da jeg var yngre.

Nej lysten til forbrug er ikke væk, men en lille smule af den energi som kræves til at efterfølge lysten måske...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En SD har kostet mig, næsten,  min ægteskab og 4000 - 10000 om måneden, exclusive rejse og gaverne

selvfølgelig ægteskab "udgift" var kun en enkelt gang, men jeg har slippede billige denne gang :rolleyes: :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loser skrev, for 5 timer siden:

Er det dig, der er Goldfinger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 2 timer siden:

Jeg bruger markant mindre end jeg har lyst til, og end jeg har gjort tidligere ......

Et reminder som jeg har fået fra andre herinde i tråden her, er, at jeg brude finde mig en god GP og blive stamkunde hos. Det har jeg været før hos flere GPer, og det er også det bedste. Jeg synes bare ikke lige GPen er der i nærområdet til det pt., og da markeedet er præget af mange østpiger, der er her af kortere varighed, så gør det det heller ikke nemmere.

Min pigetid er også blevet mindre. Selvom priserne i Skt. Syndestræde er faldet, er aldersrenten jo ikke steget mærkbart :D.

Som dig har jeg også observeret, at de danske piger er en uddøende race, og danske piger – eller naturaliserede piger – er nu dem, jeg befinder mig bedst ved. Jeg har haft tilstrækkeligt med dårlige oplevelser i mødet med forbipasserende latinaer, afrikanere og østpiger til fortsat at kunne finde det attraktivt.

Jeg betaler således hellere dobbelt op for en dansk pige, og det må nødvendigvis influere på antallet af besøg. Jeg er til stamforhold, og selvom onde tunger herinde insinuerer, at jeg får rabat for det, skriver jeg af og til også gerne en oplevelsesberetning. Men det er klart, at de ville være mere spændende, hvis jeg som bien hele tiden søgte nye blomster.

Et sidste forhold, der gør, at mine udgifter til pigebesøg er faldet, er, at min kone er kommet på nedsat tid :P:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger vel 4-6000 kr. om måneden. Primært thai og bordel. SD har ikke rigtig sagt mig noget. Jeg er ikke så meget til at man skal bruge så meget tid sammen. Hvad der kunne få mig til at overveje at prøve SD, var hvis man kunne finde en sugarbabe, som udover sex også ville være en form for hushjælp. At hun tog opvasken, klarede vasketøjet, gjorde rent og lavede mad engang i mellem. :D Jeg ved ikke om sådanne sugarbabes findes, eller om de så kræver så høj en betaling, eller så mange gaver at det bliver lidt for dyrt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Val Venis skrev, Lige nu:

Jeg bruger vel 4-6000 kr. om måneden. Primært thai og bordel. SD har ikke rigtig sagt mig noget. Jeg er ikke så meget til at man skal bruge så meget tid sammen. Hvad der kunne få mig til at overveje at prøve SD, var hvis man kunne finde en sugarbabe, som udover sex også ville være en form for hushjælp. At hun tog opvasken, klarede vasketøjet, gjorde rent og lavede mad engang i mellem. :D Jeg ved ikke om sådanne sugarbabes findes, eller om de så kræver så høj en betaling, eller så mange gaver at det bliver lidt for dyrt. 

Det gør de ikke - i gamle dage kaldtes de "husbestyrerinde".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved nærmere eftertanke, så vil det nok også være billigere at hyre et rengøringsfirma til at gøre rent derhjemme. Selvom rengøringsdamen nok bare bliver vred og sladrer til chefen, hvis man spørger om hun ikke vil gå i seng med én. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...