Guest BadGuy Skrevet 2. September, 2019 Hej Ved godt emnet har været oppe før, men er lidt nysgerrige på hvad folk bruger på prostitueret pr måned ca ... Syntes jeg selv har været rimelig aktiv det sidste halve år og brugt alt for mange penge, ca 3000-4000 kr pr mdr .. Jeg vil ikke sige at jeg forteyder, da jeg har haft nogle rigtige dejlige oplevelser indimellem ;-) Men indimellem tænker jeg, nu må du sku holde en lille pause, lige til næste gang ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 104 Skrevet 2. September, 2019 Jeg er mest aktiv vinterhalvåret bruger ca 1000-2000 kr pr mdr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. September, 2019 15/20.000 pr måned året rundt - dertil kommer diverse thai besøg - Har fast sugar babe...lejlighed og bil samt levegrundlag koster jo...meen hun er go Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 2. September, 2019 Samme som cocacolazero. Jeg er også mest aktiv om vinteren og bruger i snit nok 1.500 kr. om måneden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 2. September, 2019 Alkoholikeren skrev, for 12 minutter siden: 15/20.000 pr måned året rundt - dertil kommer diverse thai besøg - Har fast sugar babe...lejlighed og bil samt levegrundlag koster jo...meen hun er go Er du seriøs ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. September, 2019 BadGuy skrev, for 7 minutter siden: Er du seriøs ? Altid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 516 Skrevet 2. September, 2019 3000-5000 kr pr. Måned...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 2. September, 2019 Har kun 5 besøg bag mig. Alle i år på tidspunkter hvor jeg lige kunne snige mig afsted. Det er løbet op i lige under 10.000. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1209 Skrevet 2. September, 2019 Jeg prøver at begrænse mig til 1 besøg om måneden, og det ligger i lejet 500-1500 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jnpzx457 130 Skrevet 2. September, 2019 Morabito skrev, for 32 minutter siden: Jeg prøver at begrænse mig til 1 besøg om måneden, og det ligger i lejet 500-1500 kr. Jeg plejer at bruge cirka 2.000 kr om måneden. Det løber jo ret hurtigt op rent økonomisk, men heldigvis føler jeg at pengene er givet godt ud. Havde jeg haft flere penge til rådighed om måneden, så havde jeg helt sikkert også brugt flere på på glædespiger. Det kunne være fint med 5 besøg om måneden, men for mit vedkommende bliver det desværre kun til et eller to besøg pr måned. Alt afhængig af priserne på de pågældende piger jeg besøger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Supermayn Skrevet 2. September, 2019 Jeg har faktisk haft lidt et problem med for mange GP besøg føler jeg. Og gerne luksus besøg, så det er 2 piger på en gang. Anal og ekstra ydelser. Jeg er på mellem 8000-10000 månedligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 2. September, 2019 Har en fast SB som koster i omegnen af 5.000,- pr måned ( hun bor i min lejlighed gratis) desuden hygger vi jævnligt med noget god mad og en shoppetur i ny og næ. Så spredt ud på året, så 5.000,- på hende pr måned. Derforuden, besøger jeg vel i snit 2-3 GPere i hver måned. Lidt afhængig af udbudet. Nogle gange er der jo bare 4-5 stykker der nødvendigvis skal besøges, andre måneder kun en enkelt eller to som frister. Jeg besøger helst nye GPere hver gang. Sjældent den samme er på ønskelisten til flere besøg. Så alt i alt, sniger udgiften pr måned sig i snit vel op på ca 7.000-8.000,- kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 2. September, 2019 Supermayn skrev, for 12 minutter siden: Jeg har faktisk haft lidt et problem med for mange GP besøg føler jeg. Og gerne luksus besøg, så det er 2 piger på en gang. Anal og ekstra ydelser. Jeg er på mellem 8000-10000 månedligt. Ca. det samme i penge (omend det nogle måneder sniger sig op i Alkoholiker-størrelse....). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 2. September, 2019 4000 pr. måned plus diverse omkostninger til rødvin og så videre , der er også en broafgift, vi bor ikke i samme landsdel.. Jeg kommer kun et sted hvor jeg er fast gæst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cristobal 211 Skrevet 2. September, 2019 Sidste måned (august) ca. 4000 kr. Men der var også nogle rigtig søde piger som bare skulle besøges. Æ´Synderjyde skrev, 1 time siden: hun bor i min lejlighed gratis Dayum son! Next level achievement 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 2. September, 2019 Aarhusbanditten skrev, for 4 timer siden: 3000-5000 kr pr. Måned...... Prøver også at holde mig der, men i sidste måned tog jeg en tur til Jylland for at smage nogle af frugterne der over, og det bliver altid noget dyre, men det er som oftes kun en gang om året Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 2. September, 2019 Ligger mellem 2 og 4k normalt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 2. September, 2019 Da jeg var 100 % aktiv på GP turene, der brugte jeg mellem 6000 og 10000 om måneden, inkl. gaver, overnat, transport og mad. Så blev mit fokus rettet mod de skønne Thai piger og der faldt forbruget til omkring 4000 om måneden. Nu bruger så at sige nul kroner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VDI Skrevet 2. September, 2019 Jeg ligger nogenlunde på samme niveau som Alkoholikeren. 20-22K pr. måned plus det løse. Bilen som jeg har stillet til rådighed for min SB, er ved at være halvandet år gammel, så her skal der nok snart bruges lidt tid på en rundtur hos forhandlerne af de rigtig sjove mærker. Lejligheden trænger åbenbart også til frisk maling, så hun har bestilt en indretningsguru til at komme med forslag til en make-over. Studiet er startet igen, og hun har proklameret at hun ikke kan stå til rådighed så ofte som hen over sommeren, men hun har så også sagt at jeg gerne må besøge en GP eller to ind imellem. Her løber der nok lidt ekstra på udgiftskontoen, men det bliver så rigeligt dækket af afkastene på mine investeringer. Alt i alt et overkommeligt budget når alt tages i betragtning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. September, 2019 (edited) Det er svært at sige, for hvordan opgør man herlighedsværdi og værdi af godt selskab ud over kontantbeløbet? Redigeret 2. September, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VDI Skrevet 2. September, 2019 Borende X skrev, for 6 minutter siden: Det er svært at sige, for hvordan opgør man herlighedsværdi og værdi af godt selskab ud over kontantbeløbet? Gik spørgsmålet ikke på hvad vi bruger? Ikke på hvad vi får igen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. September, 2019 (edited) VDI skrev, for 9 minutter siden: Gik spørgsmålet ikke på hvad vi bruger? Ikke på hvad vi får igen.... Jeg opfattede det som værdien af et samvær. Det består for mit vedkommende af et kontantbeløb på 2.600 plus en ikke målbar værdi i form af oplevelser samt godt selskab. Jeg ser jo i tråd hermed, at andre højere oppe indregner biler, modernisering af lejligheder m.m. Redigeret 2. September, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VDI Skrevet 2. September, 2019 Borende X skrev, for 2 minutter siden: plus en ikke målbar værdi af en oplevelse samt godt selskab. Den værdi er, som du er inde på, ikke målbar. Men uden tvivl bidragende til at helhedsoplevelsen bliver god. Men den er ikke afhængig af det investerede beløb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. September, 2019 VDI skrev, Lige nu: Den værdi er, som du er inde på, ikke målbar. Men uden tvivl bidragende til at helhedsoplevelsen bliver god. Men den er ikke afhængig af det investerede beløb. Nej, den er ikke afhængig af det investerede beløb, men det er de ovenforanførte poster på biler (minus afskrivninger), modernisering af lejligheder via yuppie-arkitekter o.s.v. jo heller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg