Hop til indhold
Guest ViborgMand

Sexy brunette Engesvang

Recommended Posts

Guest ViborgMand

https://annoncelight.dk/showad/279141

Det er i hvert fald ikke hende på billederne. Hende jeg mødte var også meget mørkhåret og havde en smule mere krop.

Hun virkede lidt overvenlig. Vi aftalte ½ time med kys og superfransk.

Hun startede med at sutte og gjorde det i ca ½-1 minut, så kyssede hun lidt og smagte af cigaretter. Hun ville så kneppe, men jeg bad hende sutte lidt mere.

Så kom gummiet på og hun begyndte at ride, det var faktisk ganske OK. Bagefter tog jeg hende i missionær og kom.

Som sådan var hun jo en pæn og sexet pige, men ikke det jeg kom efter. Sexen havde hun ret travlt med at få overstået........ hun tilbød dog massage bagefter.

En lidt skuffende oplevelse efter min sidste oplevelse samme sted :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
ViborgMand skrev, 1 time siden:

Hun virkede lidt overvenlig.

Overvenlig? Hvad betyder det? :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har tidligere været i Vejle. Har prøvet hende og ja, det hele skulle bare gå meget hurtigt....... koldt og meget lidt behageligt.....billederne er 100% fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er hende, som følger Lille Blondine rundt i landet, gik tidligere under navnet Alexandra mener jeg, og ja altid fake fotos, og min oplevelse hos hende (december 2018 i Risskov)), skulle blot glemmes hurtigst muligt.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...