Hop til indhold
Varmemester

Fatal fredag aften...

Recommended Posts

Hej med jer alle sammen.. 

Jeg ligger tråden for jeg ved ellers ikke lige hvilken kategori den ellers lige skal ligge under. :)

Jeg vil berette om min aften i fredags som endte VIRKELIG DUM.. Jeg var til firma komsammen i Tivoli og høre Mø. En fantastisk koncert. Det gik også fint og vi fik noget go mad og fri bar. Ja så promillen var blevet noget høj da vi gik i flok fra tivoli. Vi endte på en pub i Nørregade hvor at en af de ansatte hos os har lavet en øl der bliver serveret der. Vi var på pubben lidt og gik så ind til naboen og fik noget lækkert strip show. Der var sq også en jeg synes var VILDT LÆKKER og mega cute. En kvinde på 32 med den lækreste krop. Hun er fra Letland. Det blev da også til lidt lapdans og gode drinks.. 

Nå men gik derfra uden at ha fået noget på den dumme.. :lol: Gik så desværre i Istedgade. Dumt dumt dumt.. Var nede på Luna bar, har været der før med en god succes. Men hende jeg havde udvalgt måtte jeg sq ikke røre på nogle som helst måder. Træls... Så bad om at få mine penge retur og så gik jeg. 

Gik så hen på Thai Corner. Endnu mere dumt dumt dumt.. Fik udvalgt mig en pige der. Vi endte hjemme ved hende privat.. Det gik nu også meget godt. Ok sex. Og NU kommer så det mest sindsyge.. Da jeg går forbi Thai Corner på vej ned mod toget, bliver stoppet og passet op a 7 piger og 2 mænd som PÅSTÅR at jeg har stjålet fra den pige. Jeg sku ha stjålet hendes taske med alle hendes ting i, hævekort, kontanter, pas osv. Bliver slæbt med indenfor og passet/skubbet op i et hjørne derinde. Der er så et par a de piger som slår mig og spytter på mig. Så jeg vælger at ringe 112 og b'er om at få en patruljevogn der ned til. 

Politiet kommer og får styr på situationen MEN........... Da jeg er fuld og ikke helt kan huske forløbet som jeg kan idag. Ja så er jeg da lige blevet anklaget for tasketyveri.. 

Så min pointe i det her er............ HOLD JER VÆK FRA ISTEDGADE HVIS DU ER FULD...!!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, Lige nu:

Av for den... Det var da en trist aften... Håber det kommer til at gå godt og de frafalder det hele.. Man kan da håbe i alt fald.. 

Jep.. Startede godt og sjovt og endte fatalt.. Går ALDRIG derind mere.. Og hvorfor er det at fornuften bare slår fra når sprutten kommer ind???? For jeg har jo læst de indlæg der har været ang Thai Corner. De sidste har ikke været positive.. 

Men tak for tanken og jeg håber også de frafalder den. Jeg går ihvertfald ind til politiet på hovedbanen i morgen og snakker med dem. Nu der er dukket mere op i min erindring. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

helt enig. vær ædru i Istedgade.

har selv for en 5-6 år tilbage, været på thai corner og festet igennem danset og drukket for mange singha øl.

på vej hjem til hotellet ville jeg lige købe en vand i seven-eleven , opdagede så jeg kun havde 1,50 kr i pengepungen.

vidste at jeg havde 4000 kr i pungen, da jeg gik ind på thai corner. så nogen har " lånt " af mig uden jeg opdagede det, fordi jeg var fuld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

helt enig. vær ædru i Istedgade.

har selv for en 5-6 år tilbage, været på thai corner og festet igennem danset og drukket for mange singha øl.

på vej hjem til hotellet ville jeg lige købe en vand i seven-eleven , opdagede så jeg kun havde 1,50 kr i pengepungen.

vidste at jeg havde 4000 kr i pungen, da jeg gik ind på thai corner. så nogen har " lånt " af mig uden jeg opdagede det, fordi jeg var fuld.

Æv.. Og det var 4-5år tilbage???? Jeg sætter ikke mine ben mere i den biks ihvertfald. :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Æv.. Og det var 4-5år tilbage???? Jeg sætter ikke mine ben mere i den biks ihvertfald. :angry:

jeg kendte stedet, havde været der mange gange og vidste man skulle være på vagt.

lige den aften faldt jeg i. tog det som en lærestreg.

har været der siden, men i ædru tilstand. mener det hele var selv forskyldt, da jeg kendte stedet og alle dets rygter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 1 minut siden:

jeg kendte stedet, havde været der mange gange og vidste man skulle være på vagt.

lige den aften faldt jeg i. tog det som en lærestreg.

har været der siden, men i ædru tilstand. mener det hele var selv forskyldt, da jeg kendte stedet og alle dets rygter.

Ok. Men en træls oplevelse alligevel. 

Jeg går i en stor bue udenom stedet nu. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Mega  surt  at  en  ellers  god  og  festlig  aften  skal  ende  sådan.  Det  bliver  vel  påstand  mod  påstand. 

Gå til  politiet  igen  med  de  nye  oplysninger  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Mega  surt  at  en  ellers  god  og  festlig  aften  skal  ende  sådan.  Det  bliver  vel  påstand  mod  påstand. 

Gå til  politiet  igen  med  de  nye  oplysninger  

Det gør jeg såmænd også. Skal bare ind på hovedbanen og gøre det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 23 timer siden:

Jeg ligger tråden for jeg ved ellers ikke lige hvilken kategori den ellers lige skal ligge under. :)

Jeg vil berette om min aften i fredags som endte VIRKELIG DUM.. Jeg var til firma komsammen i Tivoli og høre Mø. En fantastisk koncert. Det gik også fint og vi fik noget go mad og fri bar. Ja så promillen var blevet noget høj da vi gik i flok fra tivoli. Vi endte på en pub i Nørregade hvor at en af de ansatte hos os har lavet en øl der bliver serveret der. Vi var på pubben lidt og gik så ind til naboen og fik noget lækkert strip show. Der var sq også en jeg synes var VILDT LÆKKER og mega cute. En kvinde på 32 med den lækreste krop. Hun er fra Letland. Det blev da også til lidt lapdans og gode drinks.. 

Nå men gik derfra uden at ha fået noget på den dumme.. :lol: Gik så desværre i Istedgade. Dumt dumt dumt.. Var nede på Luna bar, har været der før med en god succes. Men hende jeg havde udvalgt måtte jeg sq ikke røre på nogle som helst måder. Træls... Så bad om at få mine penge retur og så gik jeg. 

Gik så hen på Thai Corner. Endnu mere dumt dumt dumt.. Fik udvalgt mig en pige der. Vi endte hjemme ved hende privat.. Det gik nu også meget godt. Ok sex. Og NU kommer så det mest sindsyge.. Da jeg går forbi Thai Corner på vej ned mod toget, bliver stoppet og passet op a 7 piger og 2 mænd som PÅSTÅR at jeg har stjålet fra den pige. Jeg sku ha stjålet hendes taske med alle hendes ting i, hævekort, kontanter, pas osv. Bliver slæbt med indenfor og passet/skubbet op i et hjørne derinde. Der er så et par a de piger som slår mig og spytter på mig. Så jeg vælger at ringe 112 og b'er om at få en patruljevogn der ned til. 

Politiet kommer og får styr på situationen MEN........... Da jeg er fuld og ikke helt kan huske forløbet som jeg kan idag. Ja så er jeg da lige blevet anklaget for tasketyveri.. 

Så min pointe i det her er............ HOLD JER VÆK FRA ISTEDGADE HVIS DU ER FULD...!!!! 

ØV!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt nok en trist affære, men ja det er ikke lige kvarteret, hvor man færdes alene i beruset tilstand.

Er det den her bar, hvor du har mødt piger, der er til købesex?

Luna bar

https://www.google.com/search?rlz=1C1PQHA_enDK523DK523&q=luna+bar+istedgade&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwib9Jqlg7PkAhUIt4sKHfCqAsMQBQgsKAA&biw=1422&bih=699

Den er jeg gået forbi mange gange på vej til Thai Corner.

Kunne være jeg skulle drikke et par colaer dernede en aften.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Varmemester skrev, den 1/9/2019 at 12:36:

Det er jeg ked af at høre. 

Da du ikke har været i besiddelse af nogen af pigens ting såsom pas, hævekort og det andet, du blev ankalget for at have stjålet, så tænker jeg, at din sag er god for dit vedkommende. 

Giv da lige lyd om hvordan det går med sagen, når du har været derinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 11 minutter siden:

Godt nok en trist affære, men ja det er ikke lige kvarteret, hvor man færdes alene i beruset tilstand.

Er det den her bar, hvor du har mødt piger, der er til købesex?

Luna bar

https://www.google.com/search?rlz=1C1PQHA_enDK523DK523&q=luna+bar+istedgade&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwib9Jqlg7PkAhUIt4sKHfCqAsMQBQgsKAA&biw=1422&bih=699

Den er jeg gået forbi mange gange på vej til Thai Corner.

Kunne være jeg skulle drikke et par colaer dernede en aften.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Førhen hed den noget med husnumret på Istedgade. Det er også der gadepigerne kan ta en med hen og man lejer et rum til 200. Men synes sq det var sløjt i fredags. Der var som sagt kun to piger der. Den ene i baren og den anden var pisse sur på en anden kunde. Så ikke særlig tiltalende.. :lol: Og da jeg så kom ind i rummet med bartenderen, så måtte jeg hverken røre eller kysse.. 

Ja min pointe er også at man skal holde sig væk fra Istedgade hvis man er fuld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Varmemester

Så er det nok her du har været:

Candy club
Istedgade 18
1650 København
http://candyclub.dk/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Istedgade+18,+1650+København/@55.671668,12.5586403,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4652537335648d91:0x802b3e0a08ef6532!8m2!3d55.671665!4d12.560829?hl=da 

Den hed tidligere Club 18.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 16 minutter siden:

Hej Varmemester

Så er det nok her du har været:

Candy club
Istedgade 18
1650 København
http://candyclub.dk/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Istedgade+18,+1650+København/@55.671668,12.5586403,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4652537335648d91:0x802b3e0a08ef6532!8m2!3d55.671665!4d12.560829?hl=da 

Den hed tidligere Club 18.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nope. Det er Luna bar. Var lige på google map på telefonen. Nu holder der så lige en lastbil i vejen. Men jeg har forsøgt at zoome ind på det. Det er den der ligger i kælderen. 

Screenshot_20190902-232942.png

_20190902_233151.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det Club 34 du har været på Varmemester:
https://www.google.com/search?q=club+34&rlz=1C1PQHA_enDK523DK523&oq=club+34&aqs=chrome..69i57j0l4j69i61.1783j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8 

Luna bar ligger på hjørnet lige før Club 34:
Viktoriagade 22
1655 København
https://www.google.com/search?q=luna+bar&rlz=1C1PQHA_enDK523DK523&oq=luna+bar&aqs=chrome.0.69i59l3j0l2j69i60.3955j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Lige præcis.. Men den hedder så ikke Club 34 mere. Jeg spurgte nemlig om den havde fået nyt navn. Og det sagde ja til, til Luna Bar. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

Lige præcis.. Men den hedder så ikke Club 34 mere. Jeg spurgte nemlig om den havde fået nyt navn. Og det sagde ja til, til Luna Bar. :)

Passer så ikke ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Jeg kan blive vred over at høre sådan en historie. De er ret tydeligt, at “de” venter som ulve i natten på et let bytte i form af fulde liderlige mænd. Det gør mig harm!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...