Hop til indhold

Dansk kvinde Farum

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte kvinden i annoncen forrige fredag på en privat bopæl i Farum. Stedet er meget diskret og ingen aner hvad man kommer for.

Jeg skulle være gået igen, men ufornuften tog over.

Der skal nok ligges 10 år til hendes alder, der skal moms på vægten - men størrelsen på brysterne passer nok meget godt.

Måske det var et spørgsmål om kemi, men Jeg synes ikke at der var den store indlevelse.

Men Jeg var tyk bag ørene og fik lettet trykket.

https://annoncelight.dk/showad/240072

Skrevet

Hun lyder ellers spændene og ser godt ud . Måske har du været uheldig så jeg overvejer en tur til farum

Skrevet

Jamen, god fornøjelse.

Vær lige opmærksom på at der lugter meget kraftigt af røg - mere hvis der skal tages hensyn til dette.

Skrevet

Jeg har været forbi sidste år. Jeg havde nu en ganske fin oplevelse.

Men ja, der er nok pyntet lidt på alderen ;)

Det er en mand, som tager sig af logistikken, men var ude, mens legen var igang.

Jeg tog gerne forbi igen.

Skrevet

@Venlig_fyr og @Runner

Jeg har også kigget på annoncen og tænkt det lød spændende! Jeg kan sagtens finde en kvinde på 45 sexet, men det gælder så meget sjældent en 55 årig!

Så kan i sætte et par ord mere på er alderen 10+ - holder de angivne mål i annoncen...især vægten og hvordan er røv/bryster, tænder og hygiejne?

Tak

Skrevet

Jeg husker hende som en moden kvinde med et godt lag make up, for at pynte på alderen - dog stadig køn :)

Hun havde en fin krop. På kroppen passer meget godt på en 45 årig kvinde ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.