Hop til indhold
Guest Thomas N.

Relax Aalborg - Emmie

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Så fik jeg besøgt Emmie i Aalborg

https://annoncelight.dk/showad/199238

og må sige, at det var en fornøjelse. 45 minutters sportsmassage med en sød og ganske pæn pige, som afsluttede med det bedste handjob jeg har prøvet. 

Det var mit første besøg med massage med en fræk afslutning og må sige, at jeg vil foretrække dette fremfor de almindelige former for sportsmassage, man ellers får rundt omkring på sportsklinikkerne. Det var sgu lidt sjovere det her:-) 

Synes også at massagen var mere eller mindre lige så god, som det jeg normalt prøver og prisen var ikke så meget højere. 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, havde i tankerne at køre derud imorgen så dejligt du lige smid denne op :D  Men må man spørge om Emmie er hende på billede 2 ? ( første billede er der jo 2 kvinder på )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
GenerationX skrev, for 4 timer siden:

Tak for anmeldelsen, havde i tankerne at køre derud imorgen så dejligt du lige smid denne op :D  Men må man spørge om Emmie er hende på billede 2 ? ( første billede er der jo 2 kvinder på )

Emmie er på begge billeder ja. Synes faktisk hun er pænere i virkeligheden. Hun har sat håret op når hun skal massere og sådan mødte hun mig også. 

Sød pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Knud skrev, for 3 timer siden:

Er der en ung pige derinde igen?

Jeg var på stedet i sidste uge også, hvor jeg bare ringede 5 min før og spurgte om de kunne massere mine ben i 30 min. 

Der var det en helt ung pige måske først i tyverne. På dette tidspunkt vidste jeg ikke, at hun formentlig også gerne ville have spillet den af på mig. 

Synes nu ikke hun var speciel flot, men ganske “normal” og lidt buttet. 

 

Emmie har en lille fin slank krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 11 minutter siden:

Emmie er på begge billeder ja. Synes faktisk hun er pænere i virkeligheden. Hun har sat håret op når hun skal massere og sådan mødte hun mig også. 

Sød pige. 

Tak så lige et måske underligt opfølgende :P Vides det om hun har noget imod at vise lidt hud mens der kæles for den et-øjede slange ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
GenerationX skrev, for 7 minutter siden:

Tak så lige et måske underligt opfølgende :P Vides det om hun har noget imod at vise lidt hud mens der kæles for den et-øjede slange ?

Det ved jeg ikke. Spurgte hende ikke. Hun havde et par helt korte tights på og t-shirt og det var frækt synes jeg. 

Synes faktisk det var frækt, at hun ikke viste hud. Hvis det giver mening. 

Hun begyndte at stønne lidt da hun kunne mærke jeg var tæt på at komme. Hun havde masser af berøring på bollerne, lårene, maven med videre mens hun gav et rigtig frækt slowly handjob godt med olie. 

 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh kan som sagtens følge dig det kan nemlig nemt være ultra frækt også :D Og dejligt at høre hun ikke har problemer med at give en hjælpende lyd med på vejen :D Må nok hellere lette rumpetten i morgen og finde derud en tur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 22 timer siden:

Så fik jeg besøgt Emmie i Aalborg

https://annoncelight.dk/showad/199238

og må sige, at det var en fornøjelse. 45 minutters sportsmassage med en sød og ganske pæn pige, som afsluttede med det bedste handjob jeg har prøvet. 

Det var mit første besøg med massage med en fræk afslutning og må sige, at jeg vil foretrække dette fremfor de almindelige former for sportsmassage, man ellers får rundt omkring på sportsklinikkerne. Det var sgu lidt sjovere det her:-) 

Synes også at massagen var mere eller mindre lige så god, som det jeg normalt prøver og prisen var ikke så meget højere. 

Hvor meget for ekstra? (kender slet ikke thai priserne)

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
freeman skrev, for 32 minutter siden:

Hvor meget for ekstra? (kender slet ikke thai priserne)

Er lidt i tvivl om det var 200 eller 300 ekstra. 

Normal massage for 45 min koster vist 300, men det var sportsmassage jeg fik, som vist nok koster 400, men er ikke sikker. Men jeg betalte 600 for 45 inklusiv et handjob. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgfyren90

Nogen der vil oplyse hvor i Aalborg det ca. er? På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgfyren90 skrev, den ‎05‎-‎10‎-‎2019 at 09:42:

Nogen der vil oplyse hvor i Aalborg det ca. er? På forhånd tak. 

Det er jo bare at google : Relax massage Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N. skrev, den 30.8.2019 at 13:51:

Så fik jeg besøgt Emmie i Aalborg

https://annoncelight.dk/showad/199238

og må sige, at det var en fornøjelse. 45 minutters sportsmassage med en sød og ganske pæn pige, som afsluttede med det bedste handjob jeg har prøvet. 

Det var mit første besøg med massage med en fræk afslutning og må sige, at jeg vil foretrække dette fremfor de almindelige former for sportsmassage, man ellers får rundt omkring på sportsklinikkerne. Det var sgu lidt sjovere det her:-) 

Synes også at massagen var mere eller mindre lige så god, som det jeg normalt prøver og prisen var ikke så meget højere. 

Jeg har også overvejet at prøve hende. Er hun til at kommunikere ordentligt med hvis man har specielle ønsker? Jeg har før oplevet det var ret umuligt andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, for 7 timer siden:

Da jeg var der var hun nem at snakke med, hun snakker meget :-)

Tak for det. Kunne i forstå hinanden ordenligt f.eks. med hensyn til hvad du gerne ville have hende til at gøre i detaljer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgfyren90
Kim Sørensen skrev, den 11/10/2019 at 19:11:

Tak for det. Kunne i forstå hinanden ordenligt f.eks. med hensyn til hvad du gerne ville have hende til at gøre i detaljer?

Jeg synes så ikke at det var så nemt at fortælle hende hvad det var jeg gerne ville have. Jeg fik det sagt, også i detaljer, og hun sagde yesyes, men enten forstod hun det ikke eller så valgte hun at overhøre det - hun gjorde det i hvert fald ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley5 skrev, den 18.10.2019 at 07:57:

Jeg har besøgt Emmie en del gange hun er en lækker pige men ud af alle de gange fik jeg hende kun overtalt 1 gang til FP, Hand job det gider jeg ikke det kan jeg jo selv gøre ;-)men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om hun er til FP eller ej, hun gjorde meget ud af at fortælle mig at det gjorde hun ikke i længere den gang, men igen det er længe siden jeg har været derinde og måske hun har ændre mening, i det tilfælde hun giver FP hvad vil hun så ha for det?

Det ved jeg desværre ikke, jeg har ikke spurgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...