Hop til indhold
Guest Randy

Nye Candy Shemale i Odense. Erfaringer?

Recommended Posts

Guest Randy

Hej, Ero-brødre!

Er der nogen, der har mødt "hende" her?:

http://massage.side6.dk/candygirl

http://www.houseofpleasure.dk/candy-shemale/#more-2291

Jeg overvejer at besøge hende, da billederne ser rimelig frække ud. Altså det man kan se på de mørke fotos uden ansigt! :) Og så fordi Fyn VIRKELIG er i underskud af lækre shemales, så man må jo nogle gange nøjes..!

Så jeg ville bare høre, om der var nogen, der havde besøgt hende, og hvis ja, så har jeg de følgende spørgsmål:

1. Hvordan ser hendes ansigt ud?

2. Hvor udrustet er hun?

3. Tilbyder hun kys?

4. Er hun mest passiv eller aktiv?

5. Lever hun sig ind i det, eller er det bare business?

6. Hvordan er hendes personlighed?Sød? Nasty?

Jeg håber, at der er nogen herinde, der kan hjælpe mig med lidt info...

Tak på forhånd

Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Ero-brødre!

Er der nogen, der har mødt "hende" her?:

http://massage.side6.dk/candygirl

http://www.houseofpleasure.dk/candy-shemale/#more-2291

Jeg overvejer at besøge hende, da billederne ser rimelig frække ud. Altså det man kan se på de mørke fotos uden ansigt! :) Og så fordi Fyn VIRKELIG er i underskud af lækre shemales, så man må jo nogle gange nøjes..!

Så jeg ville bare høre, om der var nogen, der havde besøgt hende, og hvis ja, så har jeg de følgende spørgsmål:

1. Hvordan ser hendes ansigt ud?

2. Hvor udrustet er hun?

3. Tilbyder hun kys?

4. Er hun mest passiv eller aktiv?

5. Lever hun sig ind i det, eller er det bare business?

6. Hvordan er hendes personlighed?Sød? Nasty?

Jeg håber, at der er nogen herinde, der kan hjælpe mig med lidt info...

Tak på forhånd

Randy

Det var den shemale der checkede ind på Paradise Hotel i sidste omgang.

Google er din ven - søg på Shemale Candy Esbjerg, så får du billeder samt beskrivelse.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randy

Jeg kan ikke rigtigt finde noget på det med de søgeord du skrev!? Og hvordan ved du, at det er hende? Har du besøgt hende?

Og kunne du ikke eventuelt linke til det du taler om?

Jeg er nysgerrig, men kan bare ikke lige finde det selv....

Skriv ASAP!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke rigtigt finde noget på det med de søgeord du skrev!? Og hvordan ved du, at det er hende? Har du besøgt hende?

Og kunne du ikke eventuelt linke til det du taler om?

Jeg er nysgerrig, men kan bare ikke lige finde det selv....

Skriv ASAP!

Har set i Eb at hun var med i Paradise Hotel og der var billeder af hende, har efterfølgende lavet en søgning på google og der fundet hende. Men den mund kommer aldrig i nærheden af min kæp!!!! :x

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/a ... 725262.ece

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randy

Er der nogen andre, der kan be- eller afkræfte, at det virkelig er Hairon fra Paradise Hotel?

For der står jo på House of Pleasure's linket, at hun har blå øjne, men i virkeligheden har Hairon jo brune. Men selvfølgelig kan det ændres med kontaktlinser, så det er ikke noget bevis.

Jeg har også forsøgt at finde ud af, hvor høj Hairon er i virkeligheden, for "hende" på House of Pleasure er nemlig 176 cm. Det er sværere at fuske :)

Men jeg ville da sindssygt gerne vide, om det er hende, der er der....

For jeg HAR jo allerede knaldet hende Miriam fra "There's Something About Miriam", så hvorfor ikke også lige ordne Hairon:)....selvom jeg håber, at hun bliver en MEEEEEEEGET bedre oplevelse end Miriam! :)

Tak for hjælpen, på forhånd!

Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen, der kan bekræfte, at det er hende?

Ja, se det er hende fra Esbjerg, telefonnummeret er registreret på samme adresse som hendes privatnummer så den er god nok.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, så vidt jeg kan/kunne læse i ekstrabladet er Hairon Gomes Pretti telefonpige, og man kan ikke købe sex ved hende.

Jeg havde ellers bestemt mig for et besøg, med den mund Hairon har kan det kun sætte fantasien i gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gætter på, at du godt kan få en sutter af hende, men at hun ikke ønsker at det skal stå i en artikel i EB med masser af billeder af hende.

Hvis hun blot er telefonpige på en klinik, hvorfor er det så hendes personlige mobilnr. der indgår i annoncen? Og hvis man ser på side6 annoncen arbejder hun både i Odense, Århus og Sønderjylland, med samme mobilnr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal Hairon benægte at hun er Candy, og så blot sige hun er en telefonpige...

Men os der besøger hende kan jo ikke narres.. Det er så tydeligt at se det er Hairon.

Hmm... Måske ekstrabladet, skulle sende en undercover journalist ud, så de kan få øjnene op, istedet for en simpel telefonopringning..

Jeg ved ihvertfald hvem jeg så, og hvem der tilbød ydelsen...

Men anyways, det er jo ligegyldigt, kan da godt forstå hun ikke vil lade alle og enhver vide det, men er man kendt fra tv, er det jo ikke ret mange der skal besøge hende uden at opdage hvem hun er...

Go' Mandag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...