Doctor Jekyll 50 Skrevet 28. August, 2019 Pia (og John) har haft denne annonce på et stykke tid: https://annoncelight.dk/showad/255352 - lidt ubehjælpeligt skrevet, men derfor kan de jo være rigtige nok.... Ud fra fotos ser hun jo ret sprød ud - Er der nogen, der har taget chancen, og kan berette om en oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 28. August, 2019 Desværre ikke, har været fristet til det en del gange. Jeg er også lidt tilbageholden nu når de skriver de kommer i klub. Konen og jeg er af og til i klub så det ville være uheldigt at støde sammen der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 28. August, 2019 MrLovaLova skrev, for 1 time siden: Desværre ikke, har været fristet til det en del gange. Jeg er også lidt tilbageholden nu når de skriver de kommer i klub. Konen og jeg er af og til i klub så det ville være uheldigt at støde sammen der Hmm.. Hvorfor??? Det ku da gøre et møde mellem jer frækkere.. I ku jo aftale at i holder de to ting adskilt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1275gt 1 Skrevet 26. September, 2019 Ingen der har prøvet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 25. Maj, 2020 Slet ingen der har erfaring med dem? Eller har de skiftet navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg