Sukkersnask 37 Skrevet 27. August, 2019 Jeg har set på Adriana's profil ret mange gange inde jeg besluttede mig for at det var hende jeg skulle duske i dag. Hun var præcis som jeg havde regnet med, en lille slank pige med lysebrun hud, jeg betalte for 1/2 time med deep throat og CIM. Hun har gode sutte læber, det omfavner pik hoved helt perfekt. Hun startede lidt blød og så gik hun over til at sluge pikken, når jeg siger sluge så mener jeg det, hele pikken var nede i halsen. Jeg kunne endda rør om hendes hals og føle min egen pik gå ned i hendes hals. Hun holdt den så langt ned i halsen som hun havde luft til, så måtte hun tage den ud og trække vejret. Hendes mascara var begyndt at løbe (et smukt syn). Jeg fik lov at holde hænderne om halsen og mærke min pik gå ind og ud. Hun meget variation og hun er god til at holde øjenkontakt. Efterhånden som hun kom i gang blev hun også mere liderlig, der var savl og mascara i hele hendes ansigt. Nu vel, jeg måtte hellere få dusket hende, så om på alle fire i doggie style, hendes røv er så lille og fin at jeg næste kunne holde en balle i hver hånd. Jeg bankede derud af, så vendte jeg hende om med et snuptag og så var det missionær, her kunne jeg holde om hendes lille krop og banke videre. Til slut så lagde jeg mig på ryggen og hun deep troathede indtil jeg kom i hendes mund og hals. Frisk dejlig pige som forøvrigt også har noget mellem ørene. Jeg vil sige at det er en af mine bedste blow/deepthroath oplevelser jeg har haft (kun overgået af Mina af hvad jeg lige kan komme i tanker om). 9 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 27. August, 2019 frækt Tak for at dele med os andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thescaniaguy 2 Skrevet 27. August, 2019 Tack för att du delar med dej av din upplevelse. Tyvärr hade jag inte det så bra när jag träffade henne i våras. Ingen inlevelse och plötsligt ingick inte CIM, vilket vi hade avtalat. Så jag var ute på gatan igen efter 20 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slush Skrevet 28. August, 2019 (edited) Jeg tog en tur med Adriana i går, i guder hvor kan den pige sutte og tage den dybt i halsen. Det blev til næsten 20 min deepthroat plus en smule sex. Jeg afleverede jeg en stor portion sæd i hendes mund. Jeg havde ingen problem med CIM, hun gjorde det perfekt. Ville egentlig gerne skrive en anmeldelse men så vidt jeg kan se er der allerede et par friske af slagsen. Redigeret 28. August, 2019 af Slush Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 271 Skrevet 28. August, 2019 Hun er qua disse anmeldelser røget på min to-do liste. Når man afslutter i hendes mund - sutter hun ordentligt færdig eller stikker hun af ved første skud? Hader det sidste... Mvh Dokteren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 28. August, 2019 Tak for en fin anmeldelse. Hun lyder til at være super dejlig, hun skal bestemt besøges. Men ifølge annoncen har hun last day, ved du om og hvornår hun kommer tilbage? Hvis hun kommer tilbage kan hun være helt sikker på et besøg af mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 29. August, 2019 Kim Petersen skrev, den 28.8.2019 at 18:20: Tak for en fin anmeldelse. Hun lyder til at være super dejlig, hun skal bestemt besøges. Men ifølge annoncen har hun last day, ved du om og hvornår hun kommer tilbage? Hvis hun kommer tilbage kan hun være helt sikker på et besøg af mig Tryk på linket, så står der at hun kommer tilbage den 17 september. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gulfeber Skrevet 8. September, 2019 Sukkersnask skrev, den 27.8.2019 at 18:13: Jeg har set på Adriana's profil ret mange gange inde jeg besluttede mig for at det var hende jeg skulle duske i dag. Hun var præcis som jeg havde regnet med, en lille slank pige med lysebrun hud, jeg betalte for 1/2 time med deep throat og CIM. Hun har gode sutte læber, det omfavner pik hoved helt perfekt. Hun startede lidt blød og så gik hun over til at sluge pikken, når jeg siger sluge så mener jeg det, hele pikken var nede i halsen. Jeg kunne endda rør om hendes hals og føle min egen pik gå ned i hendes hals. Hun holdt den så langt ned i halsen som hun havde luft til, så måtte hun tage den ud og trække vejret. Hendes mascara var begyndt at løbe (et smukt syn). Jeg fik lov at holde hænderne om halsen og mærke min pik gå ind og ud. Hun meget variation og hun er god til at holde øjenkontakt. Efterhånden som hun kom i gang blev hun også mere liderlig, der var savl og mascara i hele hendes ansigt. Nu vel, jeg måtte hellere få dusket hende, så om på alle fire i doggie style, hendes røv er så lille og fin at jeg næste kunne holde en balle i hver hånd. Jeg bankede derud af, så vendte jeg hende om med et snuptag og så var det missionær, her kunne jeg holde om hendes lille krop og banke videre. Til slut så lagde jeg mig på ryggen og hun deep troathede indtil jeg kom i hendes mund og hals. Frisk dejlig pige som forøvrigt også har noget mellem ørene. Jeg vil sige at det er en af mine bedste blow/deepthroath oplevelser jeg har haft (kun overgået af Mina af hvad jeg lige kan komme i tanker om). Kan du smide et link til Mina eller komme nærmere ind på hvor man finder hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 8. September, 2019 Gulfeber skrev, 1 time siden: Kan du smide et link til Mina eller komme nærmere ind på hvor man finder hende.. Se her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg