Guest SWP1 Skrevet 26. August, 2019 Jeg har ikke besøgt klinikker eller piger de sidste 3 år og jeg er 33 Faktisk er det ved at være længe siden jeg har mærket en kælen mis. Men efter en exceptionel hård dag overvejer jeg, at falde i og tage min fornøjelsen. Men jeg er lidt i tvivl, det var hårdt at stoppe sidst. Der havde jeg besøgt klinikker i 15 år. Så jeg er virkelig i tvivl. Jeg skriver nok her for at lige at få det ned på skrift i mine overvejelser. Jeg bor på Østerbro, og normalt ville jeg passerer 2 klinikker, men jeg har virkelig gjort mig umage de sidste 3 år for at køre uden om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 26. August, 2019 Hvorfor er det så vigtigt for dig at stoppe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 26. August, 2019 SWP1 skrev, for 12 minutter siden: Jeg har ikke besøgt klinikker eller piger de sidste 3 år og jeg er 33 Faktisk er det ved at være længe siden jeg har mærket en kælen mis. Men efter en exceptionel hård dag overvejer jeg, at falde i og tage min fornøjelsen. Men jeg er lidt i tvivl, det var hårdt at stoppe sidst. Der havde jeg besøgt klinikker i 15 år. Så jeg er virkelig i tvivl. Jeg skriver nok her for at lige at få det ned på skrift i mine overvejelser. Jeg bor på Østerbro, og normalt ville jeg passerer 2 klinikker, men jeg har virkelig gjort mig umage de sidste 3 år for at køre uden om. Kære ven Jeg forstår dig godt, købesex er lige så vanedannende som narkotika , jeg sidder i saksen på 20 år, bruger hvad der er muligt på sex, tjekker diverse sider dagligt osv, så jeg forstår dine overvejelser kh servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 26. August, 2019 Først og fremmest skal du gøre dig tanker om hvorfor du stoppede? Grunden til du stoppede, kan også være grunden til ikke at starte igen. Personligt holder jeg selv pausen i ny og næ fra pigerne. Jeg ønsker ikke at blive afhængig, for min økonomiske frihed er ikke til at have den slags misbrug. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. August, 2019 SWP1 skrev, for 47 minutter siden: Jeg har ikke besøgt klinikker eller piger de sidste 3 år og jeg er 33 Faktisk er det ved at være længe siden jeg har mærket en kælen mis. Men efter en exceptionel hård dag overvejer jeg, at falde i og tage min fornøjelsen. Men jeg er lidt i tvivl, det var hårdt at stoppe sidst. Der havde jeg besøgt klinikker i 15 år. Så jeg er virkelig i tvivl. Jeg skriver nok her for at lige at få det ned på skrift i mine overvejelser. Jeg bor på Østerbro, og normalt ville jeg passerer 2 klinikker, men jeg har virkelig gjort mig umage de sidste 3 år for at køre uden om. Godt nok noget af et dilemma. Men får du ikke noget vd siden af? Og kan du nøjes med det? Hvad er det der er spændende ved at besøge klinikker? Spændingen? Det forbudte? Noget ud over hvad du ellers kan få? Der kan jo være mange sider af din "afhængighed" Nu skriver du at du er 33 og og har været stoppet i 3. Så er vi nede på 30 år og så fratrukket 15 års besøg? Vil det sige du var 15 år første gang ??? Det troede jeg ikke nogen piger/steder accepterede ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 300 Skrevet 26. August, 2019 Uha, kender det alt for godt. Jeg ved ikke om jeg vil kalde det et misbrug, hver sin glæde/hobby. Jeg ser dog to udfordringer, dels det økonomiske og dels det at man binder sig til en form for avanceret onani i stedet for at opbygge virkelige relationer til en kvinde/kvinder. Og når man så møder en kvinde irl, hvis man da ikke allerede har en, så er det noget gange lidt for naturligt at snuppe en tur hos en gp i ny og næ uden moralske skrupler. Jeg må nok indrømme, at hvis jeg havde ualmindeligt godt råd, så havde jeg et stort hus med 10-15 kvinder i forskellige udgaver til at muntre mig med, samt et par smukke shemales til at peppe det lidt op i ny og næ - og, at jeg nok ville være ganske godt tilfreds med dette arrangement. Alligevel ville jeg nok engang imellem få den tanke, at jeg var blevet lidt afstumpet. Nummer et, i hvert fald for mig, er et sundt forhold med en kvinde man forguder og som er ens makker og bedste ven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 27. August, 2019 Jeg synes mest det er et problem, hvis man stifter gæld for at finansiere sine besøg. F.eks. optager dyre kviklån. Jeg besøger selv GPs fordi jeg har fint råd til det, og fordi jeg foretrækker at være single. Dating er ret tidskrævende, og man skal lede længe før man finder en kæreste. Jeg synes det er rart selv at kunne bestemme alt og være uafhængig. Og det er lidt et turn off for kvinder, når man fortæller at man ikke er interesseret i at bo sammen, ægteskab og børn. Hvis jeg alligevel en dag kaster mig ud i et forhold, så vil jeg stoppe med at besøge GP. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2840 Skrevet 27. August, 2019 Val Venis skrev, for 6 timer siden: Jeg synes mest det er et problem, hvis man stifter gæld for at finansiere sine besøg. F.eks. optager dyre kviklån. Jeg besøger selv GPs fordi jeg har fint råd til det, og fordi jeg foretrækker at være single. Dating er ret tidskrævende, og man skal lede længe før man finder en kæreste. Jeg synes det er rart selv at kunne bestemme alt og være uafhængig. Og det er lidt et turn off for kvinder, når man fortæller at man ikke er interesseret i at bo sammen, ægteskab og børn. Hvis jeg alligevel en dag kaster mig ud i et forhold, så vil jeg stoppe med at besøge GP. spot on. helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 27. August, 2019 Val Venis skrev, for 9 timer siden: Og det er lidt et turn off for kvinder, når man fortæller at man ikke er interesseret i at bo sammen, ægteskab og børn. I min erfaring det modsatte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg