Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

ikke meget værd prettythai i Glostrup

Recommended Posts

Guest Smeden!
Thaiuser skrev, for 4 timer siden:

Hun åbnede faktisk på Valhøjs Alle 177 i en industribygning ganske kort efter at hun afhændede butikken på Hovedvejen, men det var næppe meget mere end 1 måneds tid hun var der. Jeg tror hun var lidt dobbelt ramt af ikke at have nogen piger (unge) til at arbejde sammen med hende og så gik der vist ged i den med udlejer pga. en anden lejer i samme bygning som hun delte indgangen med. Heller ikke det smarteste setup for en massagebutik, må man sige.

Hun var meget sød.. til en hvis grænse... Som du siger, udemærket massage, men jeg synes hun snakkede liiiige rigeligt om alle mulige personlige problemer og problemer med butikken. Ikke lige hvad man gider at ligge og høre på.

Du har ret, det var ikke specielt unge piger hun havde ansat, men som sagt - har jeg ihvertfald oplevet - et par gæsevisitter der virkelig kunne deres kram. Jeg stødte ind i en som hed Joy - Wow hun var dejlig. En lidt stille thai i løs t-shirt og jogging bukser, ikke noget der umiddelbart skulle give illusioner om en hed tur, men da aftalen var indgået, blot alm. massage til at starte med, og døren blev låse indefra ændrede hun sig fuldstændig. t-shirten og jogging bukserne røg hurtigt af, og massagen foregik kun iført trusser. Afslutningen var en af mine bedste oplevelser, og der må have været en eller anden form for kemi for jeg fik en lille lap med hendes privat telefonnummer. Desværre røg det ud af min lomme et eller andet sted på vej hjem, og da jeg ringede derned næste dag for at lave en ny aftale med hende, fik jeg en skideballe af Anya og fik af vide hun var fyret.

Så skulle der være nogen herinde, stik imod alt logisk sens der ved hvilken Joy jeg snakker om, og ved om hun arbejder et andet sted, hører jeg meget gerne fra dem :)

Jeg syns iøvrigt at Anya's ævlen bævlen rundt om hendes private situation var okay. Hun var en sød ældre thai, og man kunne mærke hun havde behov for at læsse af på nogen. Hun gav mig en god oplevelse, og hvis jeg kunne hjælpe hende lidt med at lytte så gik der ikke noget i stykker på mig :)

 

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser ofte med.. og tænker rigtig tit at det handler om 2 ting; - for det første at vi stik imod al logik tænker med et hoved uden hjerne. For det andet at den kemi, der skal være til stede for at få den helt fantastiske oplevelse, bare ikke altid er der.. Sådan løst gjort op tror jeg at i omkring 20% af mine besøg kommer jeg i himlen, i andre 20% er det helt ad helvede til - og i de 60% får jeg, hvad jeg betaler for - bestemt ikke mere, men heller ikke meget mindre. Når jeg læser anmeldelser herinde, ser det egentlig ud til at det også er sådan andre har det. Har i øvrigt den erfaring at man KAN blive genkendt i en anmeldelse... Ikke engang en god anmeldelse gør at niveauet holder, tværtimod... Måske forstår jeg det godt; gode anmeldelser - årh, så kan vi godt slappe lidt af.. Min konklusion er at hvor andre har fået en dårlig oplevelse kan jeg komme i himlen og hvor andre har rost til skyerne er det nogle gange middelmådigt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...