blogbuster 100 Skrevet 19. Februar, 2014 Jeg er oppe i årene - faktisk 69 - men jeg er stadig yderst viril,ikke altid i praksis, men i tankerne. Den bedste købesex jeg har fået har været sammen med min kone, i BERLIN. Nu i de sidste år har jeg frekventeret flere bordellet i det østjyske. Ren fornøjelse. Det er ikke slut endnu. Forhåbentlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 19. Februar, 2014 Jeg er oppe i årene - faktisk 69 - men jeg er stadig yderst viril,ikke altid i praksis, men i tankerne. Den bedste købesex jeg har fået har været sammen med min kone, i BERLIN. Nu i de sidste år har jeg frekventeret flere bordellet i det østjyske. Ren fornøjelse. Det er ikke slut endnu. Forhåbentlig.Hvordan skal det forstås? Betalte du din kone for at have sex med hende, eller betalte I en tredje partfor at have sex med jer begge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 19. Februar, 2014 Hvordan skal det forstås? Betalte du din kone for at have sex med hende, eller betalte I en tredje part for at have sex med jer begge? ved du hvad. vi - jeg og min kone - nyder det at være sammen med andre, i sær kvinder og som regel betaler vi kun en enkeltbillet! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 21. Februar, 2014 Nærmer mig de 43 år her til Marts .... Er single og bruger sådan set kun denne branche af nød Havde jeg en dejlig kæreste (eller rettere) havde jeg mulighed for en kæreste, ville jeg langt fortrække det. Men livet er ikke altid lige til, og kan være hårdt og ubarmhjertelig ved én. Mit motto skulle egentlig være "Fuck livet !" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 21. Februar, 2014 (edited) Angath Det er fand'me surt - og meget depremerende at læse. Det er rigtigt, rigtigt surt for dig. Og jeg mener det! Redigeret 21. Februar, 2014 af blogbuster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 22. Februar, 2014 27 - Single Det er vel en 5 år siden jeg besøgte min første glædespige. Ikke nogen synderlig succes, men dog nok til at jeg fik blod på tanden. I hvert fald nok til, at jeg sidenhen har besøgt de piger, som jeg nu havde råd til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 22. Februar, 2014 Det er okey Blogbuster .. Vi alle må ta' livet, det sure med det søde ikke!? Sådan er det! Men for fanden hvor ville det være rart med en rigtig kæreste, ægte nærhed, ægte forelskelse, ægte ømhed og en ægte interesse for én. Og ikke kun en 30 minutters interesse fordi jeg banker 1000 kr på bordet LOL. Og når man så er ude af døren, er man glemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FORTE 437 Skrevet 22. Februar, 2014 Bare sådan for sjov, sæt alder og status på jer. Jeg lægger selv ud med at sige jeg er 50 og på vej ud af et ægteskab, separeret.. Det vil være smarter med en "quickpoll" funktion på siden for denne tråd, så man kunne se et hurtig resultat (min kommentar er egentligt ment som feedback til siden ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Februar, 2014 Det er okey Blogbuster .. Vi alle må ta' livet, det sure med det søde ikke!? Sådan er det! Men for fanden hvor ville det være rart med en rigtig kæreste, ægte nærhed, ægte forelskelse, ægte ømhed og en ægte interesse for én. Og ikke kun en 30 minutters interesse fordi jeg banker 1000 kr på bordet LOL. Og når man så er ude af døren, er man glemt. Jamen så skal du invitere piger ud på date hvis du vil have en kæreste prøv at lade være med at være desperat når du er ude med pigen, det kræver mange forsøg men absolut mulig hvis du vil og gøre en indsats Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 22. Februar, 2014 Alder: 40 Status: Liderlig... stadig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Februar, 2014 Alder: 40 Status: Liderlig... stadig Haha, ja man bliver mere liderlig og bedre med alderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 22. Februar, 2014 Haha, ja man bliver mere liderlig og bedre med alderen Mere liderlig med alderen ? Måske Bedre ? Guess not ! The older I get the better I was Ville sgu gerne være 27 igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg