Hop til indhold
ibrenecairo

Alder og status på os brugere

Recommended Posts

Alder 55, har købt sex siden mit 22. år.

Har ingen tal på mængden af piger men det er mange, over tusinde.

Piger fra Danmark, Sverige, Norge, Belgien, Polen, Ukraine, Iran, Egypten, Colombia, Chile, Mexico, Panama, Korea,Taiwan, Vietnam, Indien og flere andre dette var lige dem jeg kunne komme på. Har kun nogle enkelte gange haft udenlandske piger i DK, de udenlandske er fanget i ders hjemlande.

Har så absolut haft de bedste oplevelser med danske piger, dog kommer en pige, Eva fra Brussel i Belgien også ind på en af de første pladser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

48 år, gift på niende år, og aktiv siden 1988. Første oplevelse var med Kisser på Vesterbro, og damerne på Ndr. Fasanvej 239, kld - det var tider...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg nærmer mig de 70 år

Har købt sex 3 gange: 2 gange i 1964 og en gang i 1966, betalte 30 kr. pr. gang, priserne steg kraftigt dengang men jeg blev bedre til at forhandle.

Er gift, jeg fandt min kone i 1967, har stadig sex et par gange om ugen, så jeg har ikke behov for købesex, har aldrig haft sidespring, har forøvrigt heller ikke økonomi til det, desuden er jeg vist også nærig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

35 år.

Første gang var jeg i starten af tyverne. Er single. Jeg har ca. 3-4 besøg pr måned men der har været pauser ind imellem.

Min første gang var også min første gang i det hele taget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ung-Bruger

Er 25 år

Har købt sex siden jeg var 19 år køber ca 1 gang om måneden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gokke72

41år, gift i 16år......haft en laaaang pause fra dette univers på ca. 14 år og "nåede" da kun besøge ca.5 godt blandede bolsjer. Er igang med at overtale mig selv til at genoptage teten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er ved at nærme mig pensionsalderen på flere måder, dels grundet alderen på dåbsattesten og dels pga hvad er sket rent fysisk, diabetes kan være/blive et problem, måske især når man har lagt ungdommen bag sig.  :-|

Pensionen fra damebesøg var på det nærmeste planlagt til at komme i den nærmeste fremtid, nok omkring Nytår,

Men forskellige omstændigheder har så gjort, at den kom lidt tidligere end jeg havde planlagt og håbet på.

Selvfølgelig lidt ærgerligt, ikke mindst på grund af de omstændigheder, der førte til det; men på den positive side er så udviklingen på bankkontoen, så der er lidt ekstra til julegaver til børn, svigerbørn og barnebarn, :-P og det er vel egentlig heller ikke så ringe endda.   :-P

Mvh

smo

Redigeret af smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej gamle, lige en hilsen fra en lidelsesfælle.

Diab2 kan lægge en endog overordentlig stor dæmper på evner til at deltage i løjerne, men hvis du ikke allerede har været der, så kig i de tråde, der bahandler emnet, bla. a. under "efterlysninger".

Far her blev ramt af det lort i 2006 med totalt svigt til følge, og som jeg har skrevet, så virker de små piller ikke.

Men f. eks. knibeøvelser (som når du holder på vandet) har givet en omend ikke imponerende så dog mærkbar fremgang fra tid til anden.

Og så er der jo thai'erne, at ligge på ryggen og nyde en hånder eller munder, mens pigen med den ene hånd klemmer om kalorius ved roden, kan faktisk være en helt vidunderlig oplevelse, og så er prisen jo også i den ende, hvor det er til at have med at gøre. :)

Jeg har eksperimenteret med elastik ved roden også, og det giver også en mærkbar forbedring.

Held og lykke!

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er 52 år, har haft sølvbryllup og købt sex små 30 år.

Første gang ved en pige på Oluf Samsons Gang i Flensborg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nr21

21 år - fast forhold på 2 år. 

Kigger mig lidt omkring på fyn og overvejer nænsomt at prøve den første snart!

Del dette indlæg

Link til indlæg

24 år, aktiv siden jeg var 15 år...

Antal købepiger snart 30...

Første pige Charlotte fra Amorpigerne i Nordvest, desværre kan jeg ikke finde pigen længere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

41 år - 9 år i forhold...

6 mdr i dette glædespige game, med en håndfuld piger i rygsækken...når økonomien er til det...

Favoritten er stadig Sofie fra Kolding Pigerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

29 år...

single..

ny i branchen men nyder at være her og er rigtig glad for mit valg...

Hvorfor er piger altid 29år?? :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor er piger altid 29år?? :):)

fordi vi er født i 1984 ?? :) for mit vedkommende 10 dec... 

jeg har til dato ikke løjet om min alder og i får allesammen lov til at sige tillykke til mig til december *gg* når jeg runder de 30... og er stolt af det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest littledick

Jeg er 44 år og er gift på 22. år. 

Jeg har vel en små 100 piger på samvittigheden, men er efterhånden mindre aktiv på lagenerne.

Det skyldtes bl.a. økonomi, men i højere grad at udbudet af kvalitetspiger er alarmerende beskedent i Århus området - i hvert tilfælde mht. de piger der opfylder mine behov.

Det er blevet til rigtig mange gode knald, men der har også været piger i mellem, der tilsyneladende har været ualmindelig træt af at møde mig, og derfor ikke har ydet den bedste service. 

Jeg har været aktiv i de sidste 18 år, og aldrig benyttet andet end bordeller, lige med undtagelse af solcenter to gange med teenbaben Bella fra Århus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sidst i 30'erne single. Det er 3-4 år siden jeg gjorde min entré i denne verden. Det er vel blevet til 20 oplevelser i ind og udland siden da (4 lande på 2 kontinenter).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så må jeg også hellere komme med et indlæg.

Er 48 og er startet for 6-7 år siden. Startede langsomt med thaimassage + HJ, men har senere besøgt ca. 15 piger.

Er i et forhold på 25. år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

38, gift på 13. år med den førstw pige i mit liv. Pga. mange års sextørke har jeg fået adgang til købe sex efter aftale med konen.

Er dog helt ny på området har haft 2 oplevelser begge i Prag for ca 1 år siden.

Den ene ekstrem dårlig med en pige som virkede uinteresseret og da jeg samtidig var nervøs med præstationsangst kunne jeg iikke få den op at stå for første gang i mit liv. Med bj lykkedes det dog at komme til sidst.

Anden gang i samme by nu desperat efter en gid oplevelse tog jeg chancen og købe potens piller uden recept i et større apotek og tog nu et sted hen som var anmeldt som et bedre sted. Her fik jeg så mit livs bedste oplevelse med en petit blondine som var gf agtig og pillen kompenserede rigeligt for min præstationsangst, så jeg fik for første gang bollet en pige i flere positioner men også fik en nr. 2 runde (efter udløsning - ikke anal) hvor den fik alt hvad den kunne tage men uden at jeg dog kunne komme og stoppede veltilfreds begge svedende og forpustet og grinende.

Den sidste oplevelse har virkelig givet mig blod på tanden og glæder mig ttil at prøve danske glædelsespiger. Jeg har pga. Manglende sex erfaring og præstationsangst altid været tilbageholdende m at prøve dem men nu ved jeg det kan lade sig gøre. Og hvem ved måske når jeg har prøvet mere og føæer mig tryg så behøver jeg heller ikke piller for har som sagt aldrig haft behov for det i ægtesengen..

Redigeret af Nysgerrig_M38

Del dette indlæg

Link til indlæg

53 og startede med købe for ca 12 år siden

Lige nu single men 3 ægteskaber og et antal mere eller mindre faste kærester i bagagen

Har besøgt et par hundrede , nogle en gang og en del mange gange så det samlede antal besøg tør jeg slet ikke regne på

Har prøvet piger fra stort set fra hele verdenen, Kina, Korea , Thailand , Filipinerne, Laos, Afrika et par stykker , Mexico, USA , Spanien , Italien , Tyskland, Ungarn , Frankrig, Polen, Letland, Rusland, Sverige og Dk selvfølgelig

Lige nu prøver jeg at begrænse mig da der skal spares sammen til en Kinarejse meen det er svært

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er født mid i halvtredserne.

Købesex i 10 år, har mine favoritter så det er ikke blevet til så mange; men mange gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er oppe i årene - faktisk 62- men jeg er stadig yderst viril,ikke altid i praksis, men i tankerne. Den bedste købesex jeg har fået har været sammen med min kone, i BERLIN. Nu i de sidste år har jeg frekventeret flere bordeller som single i det østjyske. Ren fornøjelse. Det er ikke slut bordeller endnu. Forhåbentlig.

Redigeret af blogbuster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...