freakonaleash 0 Skrevet 1. Februar, 2013 Går primært efter de 25-50 årige danske/dansk talende piger som tilbyder GFE oplevelser. Føler jeg der er god kontakt under legen kommer jeg tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 2. Februar, 2013 Unge lækre og frække thai-piger :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 14. December, 2013 (edited) skal vi lige høre alle de nye om de har noget at tilføje i denne gamle tråd. og hvad med alder i forhold til jeres egen alder mvh Redigeret 14. December, 2013 af knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. December, 2013 (edited) Hvad går jeg efter ?? Det kommer vel helt an på hvad det er jeg søger den pågældende dag / besøg, og hvad jeg har af fantasier som skal prøves af. Hvis det er en thai pige, så skal det helst være en tynd / petite kvinde Jeg har besøgt en moden erotisk buttet kvinde, hun var åbenbart i 50'erne så vidt jeg husker. Nu har jeg dog tænkt mig at besøge nogle danske veletablerede piger, kan man vel kalde det.....Jeg har fulgt med herinde siden foråret, så lidt underligt at jeg ikke har fået besøgt dem endnu, men det skulle gerne snart ske .....ingen nævnt, ingen glemt. Jeg tror at jeg mere er til specielle oplevelser end GFE. ang. alder.....Det er vist lige så flydende som spændet af typen af piger jeg har besøgt. Edit...nå, der var engang at vores alder var vist under profilen, men jeg er 34 lige p.t. Det er muligt at jeg senere hen vil holde mig til en type, og en bestemt alder, men ikke endnu.' ..............måske lidt vrøvlet skrevet Redigeret 14. December, 2013 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 15. December, 2013 Jeg går efter en god gensidig GFE med en feminin sød . glad og varm dansk pige (eller en kultiveret vest europæisk ditto),. Selvom jeg er 50 foretrækker jeg en pige omkring de 30 (plus/minus 5 år) , voksen men stadigvæk ung. De findes heldigvis ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 15. December, 2013 Helst danske piger. Gerne med former. Men da budgettet sommetider er begrænset også nogen der ligner, fx. polske eller tyske. Alder ikke så afgørende, også gerne modne husmortyper hvis de er naturlige og ikke hærgede. Tatoos, piercinger (særligt fisse og bryster) er et turn off. Pikant lingeri er en fordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg