Hop til indhold
Guest Anders jensen

sletning af aktivitetslog på facebook ?

Recommended Posts

Guest Anders jensen

Kære brødre

jeg er blevet inviteret til at se noget ganske lækkert fra en “ex-sd” på facebook i et lukket forum fra en tur hun har været på.

problet er at min kone opdagede denne ganske skønne pige var i mit liv og vi havde være på flere rejser osv. Så jeg er sat delvist under administration og konen har nu koden til min telefon.

så mit spørgsmål er: 

hvordan slettet jeg begivenheder fra min aktivitetslog på facebook ? 

Hjælp mig kære brødre - ellers finder jeg aldrig ud af hvad der er på dette lækre ferielink jeg har fået :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder ikke rart at være under administration og vel egentlig ikke særligt holdbart i længden. For nogen af jer......:huh:

Kender desværre ikke et trick på Facebook (er der ikke selv).

Men stort held og lyde med det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders jensen
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Lyder ikke rart at være under administration og vel egentlig ikke særligt holdbart i længden. For nogen af jer......:huh:

Kender desværre ikke et trick på Facebook (er der ikke selv).

Men stort held og lyde med det :D

Jo det skal nok gå fint. På en underlig måde have vi brug for et opråb for at komme hinanden tæt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders jensen
EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden:

Mere spændende er, hvordan fanden reddede du den? Det lyder da som en skilsmisse;)

Ja - den var ikke nem :)) men det gik godt. 

Jeg kunne måske sælge coaching timer til andre uheldige :)))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Køb en ekstra telefon og lav en ekstra fb profil kun til sjov. Gem telefonen ved reservehjulet i bilen eller et andet sted. Thats how I hide my shit :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders jensen skrev, for 1 minut siden:

Jo det skal nok gå fint. På en underlig måde have vi brug for et opråb for at komme hinanden tæt 

Ok så det gik den vej.....det hører man somme tider.

Men alligevel så er helt eller delvist administration eller kontrol ikke vejen frem.  Heller ikke selvom I er kommet hinanden tættere (igen.

Men som sagt så held og lykke !! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders jensen
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Ok så det gik den vej.....det hører man somme tider.

Men alligevel så er helt eller delvist administration eller kontrol ikke vejen frem.  Heller ikke selvom I er kommet hinanden tættere (igen.

Men som sagt så held og lykke !! ;)

Jeg tror ikke hun tjekker - men jeg har givet hende thumb access til min telefon for at vise jeg ikke har mere at skjule 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders jensen
chewie skrev, for 1 minut siden:

Køb en ekstra telefon og lav en ekstra fb profil kun til sjov. Gem telefonen ved reservehjulet i bilen eller et andet sted. Thats how I hide my shit :)

Det er jo totalt Breaking bad strategien 

den gik jo ikke så godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Indstillinger, aktivitetslog, under kategori vælger du begivenhedsinvitationer. Og øverst kan du trykke ryd. Du kan kun vælge at rydde alle på en gang. 

Men fjern hende fra din normale Facebook, opret en kun til hende og sørg for at din mobil ikke gemmer log in til den. For du tror din kone ikke kigger, men en dag gør hun. Og så har du et forklaringsproblem. Så sørg for at være på forkant og undgå kommende problemer. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du ikke bare foreslå konen, at hun får sig en toyboy, og melder sig ind i en lukket facebook gruppe sammen med ham?

Så kan I have hver sin gruppe, sol og vind er lige fordelt :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders jensen skrev, for 45 minutter siden:

Ja - den var ikke nem :)) men det gik godt. 

Jeg kunne måske sælge coaching timer til andre uheldige :)))

Jeg er gået til bekendelse når jeg blev afslørret, lyver professionelt så orker det ikke når jeg er hjemme. 

Jeg ville nok være klar til at købe en time eller to hos dig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Indstillinger, aktivitetslog, under kategori vælger du begivenhedsinvitationer. Og øverst kan du trykke ryd. Du kan kun vælge at rydde alle på en gang. 

Men fjern hende fra din normale Facebook, opret en kun til hende og sørg for at din mobil ikke gemmer log in til den. For du tror din kone ikke kigger, men en dag gør hun. Og så har du et forklaringsproblem. Så sørg for at være på forkant og undgå kommende problemer. :)

Men hvis konen opdager de her røgslørstiltag, er jeg bange for at han har et alvorligt forklaringsproblem. Det lugter jo af at han har noget at skjule 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders jensen skrev, for 2 timer siden:

Kære brødre

jeg er blevet inviteret til at se noget ganske lækkert fra en “ex-sd” på facebook i et lukket forum fra en tur hun har været på.

problet er at min kone opdagede denne ganske skønne pige var i mit liv og vi havde være på flere rejser osv. Så jeg er sat delvist under administration og konen har nu koden til min telefon.

så mit spørgsmål er: 

Hjælp mig kære brødre - ellers finder jeg aldrig ud af hvad der er på dette lækre ferielink jeg har fået :)

Mon dog, der skulle dukke noget frem du ikke har set.  Det lyder til at du har hygget på alle leder og kanter med denne SD.  Er det ikke lidt "vattet" at udleve koder, lad sig overvåge m.v. hvis man stadig ønsker at leve på en løgn ?  Man kan måske så nok bedre forstå, behovet for noget sex ved siden af, men at løbe en unødvendig risiko for at se lidt patter og røv, det forstår jeg så ikke.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders jensen
Rejsenetværk skrev, for 17 timer siden:

Kan du ikke bare foreslå konen, at hun får sig en toyboy, og melder sig ind i en lukket facebook gruppe sammen med ham?

Så kan I have hver sin gruppe, sol og vind er lige fordelt :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jo det ville være let optimalt ;) tror desværre ikke den svinger 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders jensen
TheVoice skrev, for 15 timer siden:

Mon dog, der skulle dukke noget frem du ikke har set.  Det lyder til at du har hygget på alle leder og kanter med denne SD.  Er det ikke lidt "vattet" at udleve koder, lad sig overvåge m.v. hvis man stadig ønsker at leve på en løgn ?  Man kan måske så nok bedre forstå, behovet for noget sex ved siden af, men at løbe en unødvendig risiko for at se lidt patter og røv, det forstår jeg så ikke.  

Tja der er jo ikke rigtigt nogen riciko ved det når sporet er slettet 

sex er både biologi og psykolog 

flirt og lidt gammel nostalgi er vel blot psykologi - men hey : helt fair du ikke forstår det. Og om det er vattet eller bare det der skulle til er alle meninger jo også mulige. 

Verden er kompleks og det er mennesker vel også 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders jensen
Small skrev, for 16 timer siden:

Hej

håber ikke jeg fornærmer nogen. 

Men det her er den sjoveste tråd, jeg har set herinde :)

Hvordan skulle det dog fornærme nogen. Det er sgu da også en cool humor du har :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Glem det hele, din kone har en EG profil :mrgreen:

Sov hellere med et øje åben i lang tid frem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders jensen skrev, for 22 timer siden:

Kære brødre

så mit spørgsmål er: 

jeg tager med glæde din kone hvis du har brug for luft herre... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders jensen
fatimeee skrev, for 36 minutter siden:

jeg tager med glæde din kone hvis du har brug for luft herre... 

Tak :)) men hun er ikke løs på tråden - tror jeg - så var hun ikke blevet så vred :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...