Hop til indhold

Recommended Posts

<3ara er bare super dejlig

jeg er lige kommet hjem fra en quinde som nu sidder på indersiden af mine øjenlåg hvilket er greeeaaat. 

jeg dufter af safter og olie og længe siden min tunge har danset med en så orgasme venlig klit:P her var kun nydelse og det kunne høres....i Trige - et par gange haha:D

Kan kun tilslutte mig koret der synger sangen om at akten på madrassen er mlm Yara og moi, da det er intenst(er en sucker for nærvær)og at hun er uden sammenligning er en underdrivelse i beskrivelser og at hun har lige vippet al mulig konkurrence af pinden.. 

Yara - dine kys hænger stadig fast, og du har lige fået dit eget kapitel i min godnat bøn.. 

till next time

Godzilla

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men nu har hun hævet priserne betragteligt og så god er hun slet ikke efter min mening sådan meget jævnt nede på jorden så jeg betalte 750 for en halv time og det var ok. men hvis du ikke har andet at bruge dine penge til så kast dem bare efter yara med 1000,- for en halv time 

Del dette indlæg

Link til indlæg

barrøv skrev, for 6 minutter siden:

Ja men nu har hun hævet priserne betragteligt og så god er hun slet ikke efter min mening sådan meget jævnt nede på jorden så jeg betalte 750 for en halv time og det var ok. men hvis du ikke har andet at bruge dine penge til så kast dem bare efter yara med 1000,- for en halv time 

Det ok at være uenig - og jeg er meget uenig med dig! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
barrøv skrev, for 14 minutter siden:

Kunne da aldrig nøjes med en halv time hos den skønne kvinde, og desuden er den kvalitet hun lancerer skisme da noget mere nærværende samvær end en ikke kommunikerbar Russer med et kropssprog som en utilnærmelig robot....til 1300 

så prøv du bare at finde kvalitet til 750 - held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
barrøv skrev, for 56 minutter siden:

Jeg er selvstændig, hvilket vil sige at JEG bestemmer mine priser.... hvilket også vil sige, at så ved jeg også hvilke mennesker som jeg ønsker kommer til mig:rolleyes: Dem sætter jeg pris på ligesom de selv gør. Og jeg vil ikke sidde her bag skærmen og nævne hvorfor DU fik den pris, hvad du er til og hvad der gør du bliver fornærmet osv osv... Og så du ved det, så er det respektable mennesker som kommer hos mig som IKKE kaster pengene efter mig.. 

Hver sin smag, hver sin mening... Det skal der være plads til. 

Yara 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Godzilla :wub: .... Uhm, selv tak for en fantastisk stund som jeg værdsætter stort!   Tak for fantastisk besøg, dejlige ord og alt andet mellem fire vægge ;);) Jeg glæder mig til næste gang... Det bliver endnu mere saftigt;p Det kan vi li :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
barrøv skrev, for 11 timer siden:

Og så er der jo egentlig ingen grund til at være uenig, men blot konstatere, at vi er forskellige steder - og har forskellige behov på forskellige tidspunkter af vores liv. Prioriterer vores penge på forskellige måder på forskellige tidspunkter.

Jeg har smidt 500 kr ud af vinduet på en dårlig oplevelse. Jeg har fået en god oplevelse i Vejle til 600 kr - langt mere end jeg kunne forvente, af en lille sød halv tyk pige , som for øvrigt kommer tilbage om en uges tid. Jeg har smidt 1200 ud af vinduet til en super flot, men kold og ligegyldig dame .  Bare for at sige, at det kan være en jungle at finde rundt - både i markedet - men så sandelig også i sig selv og ens egne behov og ønsker.

På et tidspunkt har jeg sikkert synes det var fint at høre musik på en lille transistorradio - senere blev det en god solid radio med gode højtalere. Så blev et fint B&O stereoanlæg .

I dag vil jeg gerne i koncerthuset og høre en koncert live. Jeg får en sublim lydoplevelse, som er langt større, end derhjemme. Den visuelle oplevelse får jeg med. Musikken rammer mig på en helt anden voldsom og følelsesmæssig måde. Jeg får alle nuancer af koncerten med og går derfra med en dejlig totaloplevelse.

Og det er netop den slags oplevelser jeg søger i dag ! TOTALOPLEVELSER !! Og så jeg er til kvalitet :)

Derfor besøger jeg med glæde YARA<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...