Guest fede Skrevet 21. August, 2019 https://www.bt.dk/krimi/teenager-skriver-med-peter-madsen-har-faaet-hans-navn-tatoveret Synes altid psykopaterne bliver jagtet af ret lækre piger. Husker specielt Lundins ex som værende temmelig lækker. Madsens “ penneven” er da heller ikke et dumt bud. Så nu har jeg besluttet mig for, at jeg er psykopat!! Indbakken venter på Jeres beskeder piger nøgenbilleder trækker ikke ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 21. August, 2019 Så mangler du bare lidt ansigtsmaling og en ubåd. Så har du snart et harem 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 21. August, 2019 Hvis det er det der skal til, for at have held med kvinder, er jeg nu helt glad for at jeg har, og altid har haft fiasko med kvinder. Det er helt beroligende, at man selv er sådan helt ufarlig, og derfor måske også uspændende Nå men trods alt kan de fleste 99,9 % ikke psykopater, godt finde sig en kvinde der er normal oven i hovedet, hvilket de kvinder ikke kan være som falder for de der typer Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 21. August, 2019 Problemet ligger nok i at folk med psykopatiske træk også har et enormt højt selvværd, og på den måde udstråler selvsikkerhed, og handlekraft. Begge karaktertræk, som er tiltrækkende. Oven i, ligger der så frelser komplekset, hvor en person tror at de kan hjælpe en livsændring på vej ved at være der for den anden person. Når du arbejder på den øverste vil du opleve at andre ting går meget nemmere. Det er meget individuelt hvad der skal trænes, så jeg kan kun anbefale at bruge de mange penge på en psykolog - de er givet godt ud. (husk: psykolog, ikke psykoterapeut eller psykiater) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 21. August, 2019 Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: Nå men trods alt kan de fleste 99,9 % ikke psykopater, Forekomsten af DP er cirka 2-3 procent i befolkningen. (DP = Dyssocial personlighedsstruktur (Psykopati)) Altså i området 1 ud af 50 til 1 ud af 30. Kilde: https://netdoktor.dk/artikel/dyssocial_personlighedsstruktur.htm 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 22. August, 2019 (edited) oprørt skrev, for 19 timer siden: Problemet ligger nok i at folk med psykopatiske træk også har et enormt højt selvværd, og på den måde udstråler selvsikkerhed, og handlekraft. Begge karaktertræk, som er tiltrækkende. Uha, kender problematikken alt for godt - har haft den på meget tæt hold. Peter Lundin og Peter Madsen er helt ekstreme eksempler - men der er mange 'hverdags-psykopater' derude ... Een ting er, at de har stor karisma, som kvinder tiltrækkes af ... Noget helt andet er den uhyggelige magt, de har over kvinder, hvis forholdet først er etableret. Det er hypnose - hjernevask - af værste skuffe ... Tro mig, jeg har oplevet det .. kvinden véd med sin fornuft helt klart, at den er helt, helt gal. Men den følelsesmæssige binding til psykopaten er meget, meget svær at bryde ... De professionelle, der véd noget om det, siger at det tager flere år at komme ud af et forhold med en mand af dén type. Det er præcis også min erfaring. Et almindeligt r*vhul er glemt et par måneder efter forholdet er slut - den lidt tankeløse drenger*v er ikke psykopat. Når det handler om en psykopat, får man tit et billede af, at kvinden er spærret inde i et bur, hvor døren står vidt åben. Men det er som om et usynligt kraftfelt gør det umuligt for kvinden at gå gennem den åbne dør ... Det er især usikre kvinder, eller kvinder i en sårbar situation, der lokkes ind i et forhold. Men jeg tror også mange stærke og selvstændige kvinder har været der - de fleste af dem når bare at smutte i tide, men alligevel med ar på sjælen ... Psykopatiske mænd er djævelsk dygtige til at 'fiske' i nattelivet, og så har en del af dem stor succes især i forretningsverdenen ... Så de er 'trofæ-kærester' ... Redigeret 22. August, 2019 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 23. August, 2019 Ikke for at bringe politik ind i tråden, men Trump har i lighed med andre højtprofilerede erhvervsfolk visse træk i den retning. Og det er et utvisteligt faktum, at kvinder er tiltrukne af sådanne individer, like it or not. Én af mine ungdomskammerater er stadig single, ikke af fri vilje, men fordi pigerne ikke fandt ham spændende nok, for han skulle jo op og passe sit arbejde om morgenen. Et par af mine tidligere ansatte har lidt den samme skæbne, på trods af at de alle så ganske almindeligt ud og havde deres faste arbejde. De sødeste og smukkeste piger hænger alle på de største idioter, sagde vi dengang, og det har vist ikke ændret sig nævneværdigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 23. August, 2019 hvis dine ansatte ikke var i vellønnede lederstillinger så er det svært - mænd i "ubetydelige job" har svært ved at score - penge magt og frihed i jobbet det trækker kvinder til, uanset udseende - tjek eksempelvis Kurt Thorsen en flot mand er han ikke men han har vælte sig i damer - Også Anna Thygesen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 23. August, 2019 Alkoholikeren skrev, for 12 minutter siden: hvis dine ansatte ikke var i vellønnede lederstillinger så er det svært - mænd i "ubetydelige job" har svært ved at score - penge magt og frihed i jobbet det trækker kvinder til, uanset udseende - tjek eksempelvis Kurt Thorsen en flot mand er han ikke men han har vælte sig i damer - Også Anna Thygesen... Ja, og når trump sagde.: If you'r famous, rich and powerfull, you can grab them by the pussy, they will allow you everything. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 23. August, 2019 Nu skal man nok ikke presse diverse teorier til mere end de rent faktisk kan bære. De er nu mit indtryk, at flertallet af mænd og kvinder, sagtens kan finde hinanden uden at den ene part (manden) er velhavende og/eller psykopat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 23. August, 2019 underdog40 skrev, den 21/8/2019 at 19:34: Så mangler du bare lidt ansigtsmaling og en ubåd. Så har du snart et harem Lyder skønt! Hader når andre får mere fisse end mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 23. August, 2019 TheVoice skrev, for 51 minutter siden: De er nu mit indtryk, at flertallet af mænd og kvinder, sagtens kan finde hinanden uden at den ene part (manden) er velhavende og/eller psykopat Øv, troede sku lige jeg havde en fordel der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 24. August, 2019 TheVoice skrev, for 11 timer siden: Nu skal man nok ikke presse diverse teorier til mere end de rent faktisk kan bære. De er nu mit indtryk, at flertallet af mænd og kvinder, sagtens kan finde hinanden uden at den ene part (manden) er velhavende og/eller psykopat Ja, men jeg tror det er et stort problem, faktisk ... Tror det er een af grundene til, at mange kvinder er meget på vagt over for mænd - også deres partnere. Hvis kvinden har været i nærkontakt med en mand med psykopatiske træk, kan der være nultolerence i hendes forhold fremover - og forståeligt nok ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 24. August, 2019 Onslow skrev, for 16 timer siden: Ikke for at bringe politik ind i tråden, men Trump har i lighed med andre højtprofilerede erhvervsfolk visse træk i den retning. Helt enig .. Og n-e-j, jeg tror heller ikke det er s-å klogt at drage politik ind i det ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 25. August, 2019 "Alpha male"+Red pill+4chan=psykopat Synes selv jeg er grænsende til den psykopatisk - men at det bekymrer mig er åbenbart tegn på at jeg ikke er full-on psyko. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg