Hop til indhold

Recommended Posts

Too some the wrong address trick is an issue. I think more important is she had no idea what was arranged for her! Why do so many here write that you easily made an agreement with the GP. You made it with her pimp!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Scarlett i dag, og jeg siger med det samme, at jeg for en gangs skyld må erklære mig enig med dongding;)

Pigen er meget petit og egentlig lækker nok. Men hun kommunikerer ikke, og det hele synes bare at skulle overstås. 

Jeg tror også, hun må være blevet lidt træt, siden de første anmeldelser. 

Sexen var ikke som annonceret. Hun giver et rigtig godt SF, og hun tungekysser også - endda dybt. Men det er helt uden nærvær og GFE  Hun er simpelt hen ikke med. Og det gør det så ikke spor bedre, at hun ikke ville 69, selv om det er annonceret.  “Don`t like it.” sagde hun. Og da vi skulle have sex, ville hun kun “doggy”, da cowgirl ville gøre ondt på hende - og ja hun er meget snæver, men jeg er sgu meget almindelig  Godt @Ballsy ikke fik besøgt hende;)

Og til @Ubeskriveligt. Ja hun er ung og uerfaren, hvilket jeg også normalt tænder på, men hun var ikke i Dianas klasse - og 300 kr dyrere for 30 min. Men det er self min oplevelse. 

Konklusion. Sød og ung pige, men (for) dyr,  og så mangler der helt nærvær og intensitet:wacko:

Miller’s 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
LeoLummerkrog skrev, den 22.8.2019 at 02:53:

Fik ikke pillet så meget i anus men kørte lidt med gummi op og ned af anus, men blev altså stoppet meget sødt og pænt da jeg trykkede lidt til mod anus, så ikke BARE adgang uden i hvert fald lige at aftale det - ved ikke om det er på menuen.

Du aftaler ikke anal, ved ikke om hun tilbyder anal, og alligevel vælger du at prøve at luske dig over grænsen..... wtf!!!!!??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katfisk skrev, den 27.9.2019 at 11:50:

Du aftaler ikke anal, ved ikke om hun tilbyder anal, og alligevel vælger du at prøve at luske dig over grænsen..... wtf!!!!!??? 

Du ville blive overrasket over hvor tit "mænd" tror de bare lige kan prøve lidt.. Gå den så gå den jo og pigen kunne jo få lyst fordi det sker hele tiden:lol::rolleyes:.. Selvom det er dybt respektløst og langt over grænserne som ellers normalt er total klart optegnede da det hele i store træk vel er aftalt på forhånd.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Scarlett var en dårlig oplevelse. Gav forkert adresse. Det er så det. At man skulle køre 20 minutter til et andet sted. Ser slet ikke ud som billederne. Scarlett Johansen minus 100%. Ingen øjenkontakt. Hele mødet virkede hun mekanisk som en robot. Det var som at bestille pizza. For mange penge for en dårlig oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 30.9.2019 at 09:58:

Du ville blive overrasket over hvor tit "mænd" tror de bare lige kan prøve lidt.. Gå den så gå den jo og pigen kunne jo få lyst fordi det sker hele tiden:lol::rolleyes:.. Selvom det er dybt respektløst og langt over grænserne som ellers normalt er total klart optegnede da det hele i store træk vel er aftalt på forhånd.. 

Smukke Jennifer - Jeg er vild med at knalde dig - Og jeg er dybt respektløs, men hvis du vidste hvem der var bag tasterne, så ville du nok alligevel sige at jeg er det på en meget sød måde - Ikke at jeg har prøvet at luske den vej på dig, men man fornemmer jo hvordan kemien er og f.eks. om der er et hedt kys undervejs - Det tror jeg ikke der ville være hos dig (for mig) men der er måske nok en eller anden mand du har kunne lide godt nok til at give ham et kys. Det sker ind imellem når der er god kemi, og jeg synes såmænd ofte jeg har god kemi. Derfor er anus også noget der er til at lege med hvis der er kemi.... Det er mit røvhul også... Der er f.eks. thaipiger fantastiske, fordi de (fleste) har det helt fint med både mandens anus og deres egen tillige. Så det handler jo om at reagere på små signaler og drive liderligheden op. Jeg synes da i hvert fald at du også virker til at være en pige der gør det af lige dele lyst og penge. Det er jo de piger vi godt kan lide herinde. Piger der har lyst når kemien er der. Og når den er der, hvorfor så ikke prøve lidt af, fint at man får et pænt nej, jeg tvinger heller ikke eller prøver ikke på at gøre noget hurtigere eller hårdere end man kan nå at aftale det. PIgen kan sige nej eller sige 300,- og det er da et tilbud jeg vil tage imod. Man behøver vel ikke altid at aftale alle detaljer på forhånd, specielt ikke første gang når man endnu ikke ved om man har kemi i selve knaldet. Jeg ved ikke hvor mange historier der er herinde om mænd der forgæves har aftalt alt i mindste detalje, betalt og så får man slet ikke den forventede service. Så ja, jeg er dybt respektløs, men jeg kommer og knalder dig igen din dejlige tøs, du er fandme et historisk godt knald! http://romantica.dk/profil.php?id=24

PS: Og jeg ser frem til at Scarlett kommer igen, hun skal helt klart have en tur igen (eller er det mig der skal have en tur?) trods at nogle af jer desværre har delte meninger om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeoLummerkrog skrev, for 16 timer siden:

Smukke Jennifer - Jeg er vild med at knalde dig - Og jeg er dybt respektløs, men hvis du vidste hvem der var bag tasterne, så ville du nok alligevel sige at jeg er det på en meget sød måde - Ikke at jeg har prøvet at luske den vej på dig, men man fornemmer jo hvordan kemien er og f.eks. om der er et hedt kys undervejs - Det tror jeg ikke der ville være hos dig (for mig) men der er måske nok en eller anden mand du har kunne lide godt nok til at give ham et kys. Det sker ind imellem når der er god kemi, og jeg synes såmænd ofte jeg har god kemi. Derfor er anus også noget der er til at lege med hvis der er kemi.... Det er mit røvhul også... Der er f.eks. thaipiger fantastiske, fordi de (fleste) har det helt fint med både mandens anus og deres egen tillige. Så det handler jo om at reagere på små signaler og drive liderligheden op. Jeg synes da i hvert fald at du også virker til at være en pige der gør det af lige dele lyst og penge. Det er jo de piger vi godt kan lide herinde. Piger der har lyst når kemien er der. Og når den er der, hvorfor så ikke prøve lidt af, fint at man får et pænt nej, jeg tvinger heller ikke eller prøver ikke på at gøre noget hurtigere eller hårdere end man kan nå at aftale det. PIgen kan sige nej eller sige 300,- og det er da et tilbud jeg vil tage imod. Man behøver vel ikke altid at aftale alle detaljer på forhånd, specielt ikke første gang når man endnu ikke ved om man har kemi i selve knaldet. Jeg ved ikke hvor mange historier der er herinde om mænd der forgæves har aftalt alt i mindste detalje, betalt og så får man slet ikke den forventede service. Så ja, jeg er dybt respektløs, men jeg kommer og knalder dig igen din dejlige tøs, du er fandme et historisk godt knald! http://romantica.dk/profil.php?id=24

PS: Og jeg ser frem til at Scarlett kommer igen, hun skal helt klart have en tur igen (eller er det mig der skal have en tur?) trods at nogle af jer desværre har delte meninger om hende.

Der jo også stor forskel på at spørge om man må og så at bare prøve:P.. 

Jeg ved ikke med andre kvinder, men for mig, der er anus ikke bare til at man som fremmed mand kan prøve at stikke sin tissetrold ind, uden nogen foregående samtale omkring det:lol:.. Et kys sker da..

Men jeg synes der er stor forskel.. Generelt kysser jeg f.eks ikke med tungen fordi jeg synes rigtig mange er rigtig inkompatible med hvad jeg synes er et godt kys og generelt så kysser jeg heller ikke med tunge i mit privatliv af netop samme grund.. Men hvis jeg fornemmer at gæsten kunne være en god kysser eller som du siger at det er naturligt i situationen så gør jeg det.. 

Jeg kunne dog aldrig forestille mig en situation hvor jeg skulle have lyst til at en fremmed mand skulle putte sin tissemand noget som helst sted hen der minder om mit anus.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...