Hop til indhold

Fuld dansker i Thailand

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan berolige de herrer med, at jeg er på fri fod og har det ganske udemærket hernede.

Snakken går højt blandt de mere eller mindre fstboende danskere hernede - det er jo en af de lokale der lavede stuntet med at stikke af fra Politiet. På det lokale TV er han fremstillet uden sløring, med navn og for ingen skulle være i tvivl stod hans pas på skærmen i et halvt minut mens de fortalte historien :shock::shock::shock:

Jeg får kigget på mange af livets forunderligheder hernede og har da også et par oplevelser på kladde jeg prøver at finde tid til at lave færdig - men jeg har jo så travlt - der gik jo en del tid igår men min hyggesnak med Tigerpigen :P:P

Klokken er over midnat her og jeg skal lige ud og finde en barpige til noget LongTime i nat, det mangler jeg stadig på min to-do liste :D

Skrevet

FKK....kan du høre ordet misundelig helt fra DK ? Jeg er med i koret :D:D:D

Lad os endelig få glæde af dine kladder når du engang har tid ;)

Fortsat god tur !

Skrevet

Misunderlig JA, kommer snart, og hold gryden i kog på soi 6 :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.