Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har oplysninger om hvornår den berømte Bee forventes at være tilbage i Fredericia (eller andre steder i Danmark)? Har ikke tal på hvor mange gange jeg har nydt godt af hendes unikke kompetencer, og begynder at savne hende meget :wub:

Og hvis der er nogen, der har lyst til at dele kontakt oplysninger til Bee i form af eksempelvis FB profil eller WhatsApp, så send mig gerne dette i en PB. Hendes normale nummer i Fredericia har jeg, men har desværre aldrig fået spurgt hende, om andre måder at holde kontakten på.

Mvh

Troldmanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er forhåbentlig ikke nogen der, hvis de har de efterspurgte fb og whatsapp oplysninger, vælger at dele dem med dig som tredjemand. Det vil godt nok være ligeså dårlig stil som at efterspørge dem. 

Min ringe mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 19 minutter siden:

Der er forhåbentlig ikke nogen der, hvis de har de efterspurgte fb og whatsapp oplysninger, vælger at dele dem med dig som tredjemand. Det vil godt nok være ligeså dårlig stil som at efterspørge dem. 

Min ringe mening. 

Din mening er vist ikke så ringe endda. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nok en grund til hun har "slettet" hendes fb. profil - eller valgt ikke at bruge den mere. Så selvfølgelig deler man ikke. Det skal nok rygtes når hun lander.

Men hun skal også følge de f...visum regler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...