Hop til indhold
Randers_Borger

En stor købmand!!

Recommended Posts

Jeg undrer mig... Alle herinde tænker på, at komme i kanen med en GP / hinanden, men ikke én har kommenteret tabet af Danmarks "Dyne Larsen" .

Jeg vil gerne sige, at jeg mindes en stor mand, en som Danmark kan være stolt af.

Hvil i fred Lars Larsen, du har gjort det fantastisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Måske hænger det lidt sammen med, at i “Generel debat” skriver og debatterer vi om prostitution. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, 1 time siden:

Måske hænger det lidt sammen med, at i “Generel debat” skriver og debatterer vi om prostitution. 

Så er det vel IKKE General debat !

Synes tværtimod indlægget er yderst relevant.

Larsen var en herlig mønsterbryder som formåede at leve på næsen normal vis, uden til stadighed at sole sig i det utålelige medielys, i modsætning til andre opkomlinge som teer sig som om de ejer verden og samtidig er dens centrum.

Som det måske er bekendt har/havde Larsen et fristed i Sydafrika. Jeg var på vej til Johannesburg og skulle videre til kongres i Cape Town fra København. På turen til Johannesburg sad Larsen med familie på monkey class som alle os andre - tag ikke fejl af det.

Med dyb respekt for hans forretningsimperium vil jeg takke ham mest entusiasme om udviklingen i Gatten det er vi mange som vil sætte stor pris på i forhåbentlig mange år. Min dybe medfølelse med familien  . RIP Larsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

@powerpoint Læs EG’s beskrivelse af “Generel debat” OM PROSTITUTION OG RELATEREDE EMNER inden du galper op!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 35 minutter siden:

@powerpoint Læs EG’s beskrivelse af “Generel debat” OM PROSTITUTION OG RELATEREDE EMNER inden du galper op!

Galpe er nok noget overdrevent , men ellers har du sikkert ret,  om end der ikke er beskrevet noget om  General debat, i de egentlige retningslinjer.

Men  fred nu være med det - synes det var fint at få nævnt manden og det ville være absurd at nævne ham under Politik eller Hyggesnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han lavede sit mærke også i Sverige. Jysk findes over hele landet. Bare det.... Jysk!!! Et ord som ikke findes på svensk.  Så noget (meget) lavede han jo godt. Ved ikke hvad slags fyr han var, men åbenbart en stor entrepreneur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

Ved ikke hvad slags fyr han var, men åbenbart en stor entrepreneur.

Larsen kan tage Kamprad i hånden hvor de nu end er havnet og lyfte hænderne som de største iværksættere Norden har set (ved ikke om der er større i EU/Verden) - med virksomheder med +23000 ansatte.... Indenfor samme tidsrammen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 11 timer siden:

@powerpoint Læs EG’s beskrivelse af “Generel debat” OM PROSTITUTION OG RELATEREDE EMNER inden du galper op!

Det kan vel godt gå under "Relaterede emner" da vi vel alle har knaldet i nogle af hans dyner (to soon...)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
AalborgLook skrev, for 16 minutter siden:

Det kan vel godt gå under "Relaterede emner" da vi vel alle har knaldet i nogle af hans dyner (to soon...)?

Alle? Tæller onani under dynen med? :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
AalborgLook skrev, for 8 minutter siden:

Jeps, det hele :P

Tak!! Så kan jeg også være med ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 21 timer siden:

Som det måske er bekendt har/havde Larsen et fristed i Sydafrika. Jeg var på vej til Johannesburg og skulle videre til kongres i Cape Town fra København. På turen til Johannesburg sad Larsen med familie på monkey class som alle os andre - tag ikke fejl af det.

Sorry. Men hvis man som milliardær ikke kan unde sig selv en bedre flybillet end monkey class, skulle man have nøjedes med at blive millionær. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 minutter siden:

Sorry. Men hvis man som milliardær ikke kan unde sig selv en bedre flybillet end monkey class, skulle man have nøjedes med at blive millionær. 

Joh.....  Men han var jo et stort familie menneske og ville gerne tilbringe så meget tid sammen med dem som muligt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jay Gatsby

Jeg syntes da nok dyne Lars er værdig til at blive omtalt her. Der er stor sandsynlighed for at vi alle har knaldet i en seng fra Jysk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...