Hop til indhold
hankypanky888

STUNNING BEAUTY ALICE JUST 20 YEARS

Recommended Posts

Har lige opdaget at tattoos på lårene er sexet, men på ryggen - især lige ovenfor numsen - er usexet. Hvorfor er det sådan? Og dem på brysterne skal vi altså ikke snakke om....forfærderligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 21 timer siden:

Har lige opdaget at tattoos på lårene er sexet, men på ryggen - især lige ovenfor numsen - er usexet. Hvorfor er det sådan? 

Kulturel konvention. Lige over numsen er forbundet med lav social status. I København kalder vi det "Amager-nummerplade" ("nummer" er et andet for numse, røv). Kaldes generelt også for "røvgevir".

Der er også et element af mode, ligesom med tøj. Røvgevir var populært for 10-20 år siden, nu er det upopulært. Sur røv, bogstavelig talt, for dem der sprang på. Det samme vil nok ske med meget af det vi i dag synes er sexet.

Personligt synes jeg fx dem bag på låret med sløjfer og bånd er i samme liga som røvgevir, men hende i annoncen ser godt ud på alle måder, også hendes tusser.

Eksempel på de lår-tusser der slukker mig:

 

 

e5496f31e7b2dd0f6f5ecf49231cde9d--garter-tattoos-ribbon-tattoos.jpg

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 20.8.2019 at 20:24:

. I København kalder vi det "Amager-nummerplade" ("nummer" er et andet for numse, røv).

Forkert. 

Det kommer af at MC pigerne fra Amager ( som er en trachhy ø) alle viste røvgeviret når de sad bag på stodderens bike, og den stramme trøje (alt tøj er stramt på de madammer) krøb op, og man kunne se tatoveringen. ( Nummerpladen på en MC sidder som bekendt bagpå). 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Forkert. 

Det kommer af at MC pigerne fra Amager ( som er en trachhy ø) alle viste røvgeviret når de sad bag på stodderens bike, og den stramme trøje (alt tøj er stramt på de madammer) krøb op, og man kunne se tatoveringen. ( Nummerpladen på en MC sidder som bekendt bagpå). 

 

 

Jeg køber det gerne som en supplerende forklaring, men det gør ikke den jeg gav forkert. De kan sameksistere i fred og fordragelighed, da det ene ikke udelukker det andet. Det er åbenlyst at den lange, liggende rektangulære kontur minder om en nummerplade. Den sidder også bagpå ligesom nummerplader gør på alle køretøjer (ikke kun en MC). Og ovenikøbet sidder den lige over "nummeren".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...