Hop til indhold
Sentinel

Hvis ikke sugardater.dk, hvor så?

Recommended Posts

Snadremanden skrev, 1 time siden:

Hvordan det?! Mit vellignende profilbillede kan vel ses af dem som selv har billede på deres profil?!

Du skal bare nøjes med at uploade dit foto i det private album, så er det kun dem, som du giver adgang, der kan se det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 55 minutter siden:

Men har jeg kun private billeder og intet profilbillede, kan jeg ikke se SB profilbilleder, medmindre jeg er premium medlem!?

Korrekt. Men så er det jo ikke SD, der er problemet, men din manglende vilje til at betale for din diskretion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 17 timer siden:

Korrekt. Men så er det jo ikke SD, der er problemet, men din manglende vilje til at betale for din diskretion.

Det kan du have delvis ret i. Men der er bare nogle ting jeg gerne vil have vished omkring, inden jeg kaster et forholdsvis større beløb efter et medlemskab. Det hører jo absolut ikke til i den billige ende af skalaen! :blink: Deres support er edderrøveme også længe om at behandle en validering af profilfoto, for slet ikke tale om et spørgsmål omkring hvorfor de har afvist det, selv om det opfylder alle de krav de selv har listet op ... :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 1 time siden:

Det kan du have delvis ret i. Men der er bare nogle ting jeg gerne vil have vished omkring, inden jeg kaster et forholdsvis større beløb efter et medlemskab. Det hører jo absolut ikke til i den billige ende af skalaen! :blink: Deres support er edderrøveme også længe om at behandle en validering af profilfoto, for slet ikke tale om et spørgsmål omkring hvorfor de har afvist det, selv om det opfylder alle de krav de selv har listet op ... :unsure:

Hvis du ellers har lidt tålmodighed, og ikke har brugt den mail du er oprettet med fornyligt, så går der ca. 1 uge før du bliver tilbudt et 3 dages medlemsskab for 39kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 13 timer siden:

Det kan du have delvis ret i. Men der er bare nogle ting jeg gerne vil have vished omkring, inden jeg kaster et forholdsvis større beløb efter et medlemskab. Det hører jo absolut ikke til i den billige ende af skalaen! :blink: Deres support er edderrøveme også længe om at behandle en validering af profilfoto, for slet ikke tale om et spørgsmål omkring hvorfor de har afvist det, selv om det opfylder alle de krav de selv har listet op ... :unsure:

Man skal nok heller ikke komme ind på hvordan det kan være at kvinderne kan vise bryst vorter, bryster igennem hullet tøj og halvdelen af fissen, tænker at der ligger lidt markedsføring skjult i SD billede godkendelses process ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det endte med at jeg fik tilbudt det der prøvemedlemsskab for 39 kr. Det prøvede jeg så. Potentialet lod til at være rigtig godt, så nu har jeg købt endnu en måneds medlemskab. Jeg har allerede kontakt med nogle stykker, hvor det er ren og skær prostitution det drejer sig om. Jeg har en aftale med en 22-årig i morgen og er spændt på hvordan det vil forløbe.

Men jeg skal da lige love for, at nogle af pigerne derinde har nogle fuldstændig vanvittige fantasier om hvor meget sukker man skal kaste efter dem, for at få en aftale i hus! :shock::blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, den 13/12/2019 at 01:40:

Det endte med at jeg fik tilbudt det der prøvemedlemsskab for 39 kr. Det prøvede jeg så. Potentialet lod til at være rigtig godt, så nu har jeg købt endnu en måneds medlemskab. Jeg har allerede kontakt med nogle stykker, hvor det er ren og skær prostitution det drejer sig om. Jeg har en aftale med en 22-årig i morgen og er spændt på hvordan det vil forløbe.

Men jeg skal da lige love for, at nogle af pigerne derinde har nogle fuldstændig vanvittige fantasier om hvor meget sukker man skal kaste efter dem, for at få en aftale i hus! :shock::blink:

Ja der er en del som tror de er med i en film, Ala pretty woman og synes selv at 4000,- er en ok pris :? Get real ;) 

Eller 2000,- for et blow :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, den 6.12.2019 at 21:38:

Hvordan det?! Mit vellignende profilbillede kan vel ses af dem som selv har billede på deres profil?!

Well, Hvorfor er de derinde, og hvorfor skulle de afsløre dig?

Men praktisk behøver du jo ikke profilbillede - du kan nøjes med private, som du åbner med det samme for dem du skriver til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Well, Hvorfor er de derinde, og hvorfor skulle de afsløre dig?

Men praktisk behøver du jo ikke profilbillede - du kan nøjes med private, som du åbner med det samme for dem du skriver til.

Well, det kunne jo tænkes at bekendte også havde en profil derinde og kunne se mit billede sådan uden videre ...

Det er lige præcis hvad jeg har gjort. Med brug af sitet bliver man hele tiden klogere mht. mulighederne ... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 16 minutter siden:

Well, det kunne jo tænkes at bekendte også havde en profil derinde

Jeg var engang til et sexparty på et bordel. Der mødte jeg én som jeg havde været til børnefødselsdag med samme uge. Meget mærkeligt, men vi havde selvfølgelig en fælles interesse i ikke at fortælle andre om det ... Sådan er det vel også med folk med profiler på SD?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 minutter siden:

Jeg var engang til et sexparty på et bordel. Der mødte jeg én som jeg havde været til børnefødselsdag med samme uge. Meget mærkeligt, men vi havde selvfølgelig en fælles interesse i ikke at fortælle andre om det ... Sådan er det vel også med folk med profiler på SD?

Ja, det må have været ret så mærkeligt! :D Men I havde øjeblikkeligt den samme viden om hinanden og en fælles interesse ikke at dele den med nogen. Det jeg ikke er ret vild med, er tanken om, at nogen har en viden om mig, som jeg ikke har om dem. Jeg har det bedst med at “scoren” står lige i sådan et tilfælde! ;)

 

Redigeret af Snadremanden
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, den 7.12.2019 at 17:55:

Men der er bare nogle ting jeg gerne vil have vished omkring, inden jeg kaster et forholdsvis større beløb efter et medlemskab.

Jeg overså, at du havde forholdt dig til mulighederne. Løsningen på dit problem kan være at bruge et billede, der ikke forestiller dig selv, hvis du vil lure først uden at betale. Jeg har "hørt fra en ven", at han har prøvet det ... I så fald er det nok bedst at bruge et billede, der ikke forestiller en dansker, men godt kunne ligne en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt mit eget billede i mit private album. Billedet bliver låst op for dem jeg har kontakt med. Har også sendt et billede til sd som verifikation, hvilket giver det mest ærlige og seriøse indtryk, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, den 24.12.2019 at 12:45:

Well, det kunne jo tænkes at bekendte også havde en profil derinde og kunne se mit billede sådan uden videre ...

Oplevede at en praktikant fandt mig derinde for en sjat år siden. Tænker at der også i det tilfælde er en fælles interesse i at "holde kæft" :)

Det er det eneste jeg har oplevet på trods af et stort netværk. Jeg har haft profil billede på største delen af tiden uden uheld, da jeg oplevede at det var noget nemmere at få kontakt på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 2 timer siden:

Well, det kunne jo tænkes at bekendte også havde en profil derinde og kunne se mit billede sådan uden videre ...

SDere kan ikke se hinanden. Så dit profilfoto kan kun ses af babes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 24.12.2019 at 13:01:

Jeg var engang til et sexparty på et bordel. Der mødte jeg én som jeg havde været til børnefødselsdag med samme uge. Meget mærkeligt, men vi havde selvfølgelig en fælles interesse i ikke at fortælle andre om det ... Sådan er det vel også med folk med profiler på SD?

Jeg har været vidt omkring. Det er kun gået helt galt een gang mht. genkendelse. Da gik det så til gengæld også helt galt. Det er omtrent 20 år siden.

Jeg havde en hmm... "oplevelse" i Looky Looky på Østerbro til par-aften en lørdag. 
Jeg havde ovenikøbet pjækket om fredagen (een af kun 4 gange i hele mit arbejdsliv).
Jeg var på etablissementet med min daværende kæreste (vi kan kalde ham Caspar) , vores husveninde (fup-navn; Louise) og en medbragt date (ham kalder vi Jens) til hende i dagens anledning. 
Jeg ligger på knæ foran den medbragte date Jens, som sidder i sofaen, og vi er godt igang med et gedigent blowjob. Min kæreste Caspar knalder vores husveninde i sofaen ved siden af. Og han gør det godt! Der er ret mange par der står i døråbningen og kigger på i mørk skummel belysning, med en eller anden tysk stønner-film som lydspor i baggrunden. 
Jeg får ud af øjenkrogen øje på en skikkelse jeg synes at genkende, kigger op, og der står min afdelingschef! 
Altså ham som jeg sidder tættest på når vi leger kontor mandag-fredag fra 9 til 16, og som jeg er under træning med til at overtage hans stilling 3 måneder senere.
Tilbage i den sorte lædersofa i Looky Looky... Jeg strækker mig stille og roligt op til Jens, og hvisker "Min chef står og kigger på os, så lad os lige tage en pause". Han tror jeg er ude i noget med en fantasi og dirty talk, så han bliver helt vild i varmen og siger højt "du er er fandme så pervers!"... jeg forklarer "ja, men det passer altså", og langsomt dæmrer det for ham. Han vender ansigtet rundt og siger "HEJ!" og min chef - og heldigvis hans kone!!! - siger "øh hej", og situationen er ret spændt. Jens synes det er skidesjovt og klasker min kæreste i røven, som så med et utilfreds grynt og et blik der siger "hvad fanden laver du din klovn?" til Jens. Caspar ser mit ansigtsudtryk, stopper sin baghyler med patgreb på vores husveninde Louise (som i forvejen kronisk har fået situationsfornemmelsen skyllet lidt ud med badevandet når hun bleger sit hår) og kigger på mig med store øjne og spørger mig "Hvad sker der?"
Jens -  som i øvrigt er ualmindeligt veludrustet, rejser sig op, kigger direkte på chefens kone og laver "velkommen til, tag plads"-bevægelse med udslåede arme og dolken kækt stående i 90 graders vinkel i hendes retning. 
Alle par i hele klubben er nu henne for at se hvad der foregår, og de presser på døråbningen som en flok kronhjorte i brunst og kvinderne enten brokker sig lidt eller forsøger at konkurrere med opmærksomheden. Der opstår hvad man kan kalde tumult og kaos. Alle vil være med uden at vide hvad det er der foregår. Så min chef og hans kone bliver presset HELT ind i det lille rum og vi står allesammen meget tæt og det er lidt klaustrofobisk. Den tyske dame på tv-skærmen i baggrunden går virkelig til den, og der brøles et eller andet som jeg formoder betyder "nu kommer jeg" på tysk.
Min chefs kone svarer da hun kan få ørenlyd efter den tyske dames udbrud "Øh tak, men vi er her mest for at kigge. Det er vores første gang" og efter et par sekunders meget pinlig tavshed, så rækker min chef hånden frem mod Jens og siger:
"Jeg hedder Peter, og du må så være Caspar?" 
Jeg afbryder lynhurtigt; "Nej det er Jens", peger på min kæreste og vores husveninde, som nu også står op og tilføjer "Det her er Caspar... og Louise". Alle giver hånd, og ingen siger noget. 
Det var en god aften - især for Jens! 

Min chef og jeg talte aldrig om det siden i de 3 måneder vi arbejdede sammen efter det. Jeg lagde en gul post-it på hans skrivebord om fredagen i frokostpausen de fredage hvor Caspar, jeg og Co. skulle i Looky om lørdagen hvorpå der stod "God weekend. Jeg håber vi først ses på mandag".

Godt nytår! 

/Sirenen

Redigeret af Sukkersød Sirene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kristian_k
Casten skrev, den 17.11.2019 at 20:22:

Nej. Og det sker nok heller ikke. At lancere en copy-datingsite er så meget op ad bakke, at det ikke er umagen og pengene værd. 

Dating.dk, scor.dk og sugardaters.dk har alle været først i hver deres niche, og alle kopier har været fiaskoer.

Hej

Jeg er ikke enig.

Sugardaters er et ringe site og meget outdatet. Der er ikke kommet en eneste opdatering siden, at jeg lavede min profil derinde for 2 år siden. 

Der mangler et ordentligt rating system, fora a la det her, mulighed for chat osv. 

Derudover mener jeg ikke, at de er specielt gode til at håndtere de fake profiler derinde, som forsøger at lokke os over på betalingssites.

Desuden er et medlemskab dyrt. Så jeg tænker, at man ku lave et opdateret produkt og lancerede det billigere og få en god succes ud af det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kristian_k skrev, for 3 timer siden:

Så jeg tænker, at man ku lave et opdateret produkt og lancerede det billigere og få en god succes ud af det. 

 

Jeg er ikke uenig i, at man kan lave et teknisk set bedre produkt end SDs. Men SD er et guldæg, der i sidste regnskabsår gav et udbetalt overskud til ejerne på 7 mio. kr. For et selskab, der har personaleomkostninger på beskedne 1,8 mio. kr., er det et ganske pænt overskud. Så mon ikke en seriøs konkurrent vil få en varm velkomst på markedet ? Men hvis nogen vil gøre forsøget, vil jeg da støtte det. Konkurrence er jo sundt for alle.

Link til Datechs regnskab m.v.:

https://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=36545135&soeg=datech&type=undefined&language=da

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, den 18.8.2019 at 18:24:

Jeg har tit tænkt på hvad der findes af alternativer til sugardater.dk og om folk har erfaringer andre steder på enten nettet eller ude i det virkelige liv, med at opstøve en sugarbabe? :)

Jeg har selv skrevet med et par stykker fra Facebook, men de har virket så professionelle og afklaret med hvad de ville, og hvor stor en gave de ville have, at jeg slukkede lidt på dem til sidst... Den naturlige del af det forsvandt med deres krav og afklaringer.

Udover det har jeg mødt en enkelt pige der aldrig havde gjort sådan noget, men med lidt skriveri, kunne hun da godt bruge lidt penge og de ting hun gjorde til at starte med, var bare at hente take away, for så derfor at blive og hygge. Senere udviklede det sig til massage og mere seksuelle ting :)

Men ja, findes der andre alternativer til sugardater.dk??

Jeg bruger personligt selv https://todayters.dk som er en forholdsvis ny sugardating side. Den har nogen gode funktioner og ud fra deres reklamer er der mere på vej bl.a. hvor man nemt kan købe brugt undertøj. 
Jeg har skrevet med en del piger derinde og mødt 3, nogen af dem flere gange. Alt i alt er jeg meget tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens46 skrev, for 16 timer siden:

Jeg bruger personligt selv https://todayters.dk som er en forholdsvis ny sugardating side. Den har nogen gode funktioner og ud fra deres reklamer er der mere på vej bl.a. hvor man nemt kan købe brugt undertøj. 
Jeg har skrevet med en del piger derinde og mødt 3, nogen af dem flere gange. Alt i alt er jeg meget tilfreds.

Ny profil og lavet to reklameindlæg for todayters, hmm ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...