Hop til indhold
Miller's Crossing

Hunting for Beaver

Recommended Posts

Miller's Crossing skrev, for 5 timer siden:

Hvor er min ven: @Hunting for beaver blevet af?

Skrev han ikke for noget noget tid siden at han skulle ud og rejse ?? Er ikke sikker men synes han skrev noget fra en lufthavn et sted.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Skrev han ikke for noget noget tid siden at han skulle ud og rejse ?? Er ikke sikker men synes han skrev noget fra en lufthavn et sted.....

Correct.

He will be under the radar for a while. 

Brgds

Buddha

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddha skrev, for 6 timer siden:

Correct.

He will be under the radar for a while. 

Brgds

Buddha

 

Jepp. He's doing good, but will be less active here. Unfortunately for us.

:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 16 minutter siden:

Jepp. He's doing good, but will be less active here. Unfortunately for us.

:mellow:

Well we might be fortunate..... he might have a story or two to tell us when he’s back:D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja vi mangler nogle i Tyskland forum, for os faldne gamle :)

Der er stor spørge lyst, når nye vil på egne ture, men det ser ikke ud til at villigheden til at give tilbage, i kraft af egne beretninger fra egne ture, er særlig udpræget.

Her var Hunting en ny stjerne på himlen, og tak for det som han nåede at skrive af beretninger - det er guld i forum :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere udover HFB jeg savner. 

@KindKiddo og @XXXfootlover . De to gutter savner jeg sq. Faktisk troede jeg at HFB var XXXfootlover. De skriver meget på samme måde :) 

Man kommer heller ikke uden om Agetha. Jeg savner hende helt vildt. Jeg ved godt hun har sit at tumle med. Men hun var altid god for en skøn omgang ordkluddermor. Og så fik hun virklig sat ild i skørterne hos de andre lyserøde. EG blev et fattigere sted, den dag hun forsvandt. God underholdning :) 

Særligt savner jeg ham som skrev uden kommaer og punktummer. En lang forvirrende smøre. Forærede arvesølv og guld væk til pigerne. Hans mors vielsesring, mormors halskæde, tantes armbånd mm. Det var vanvittigt morsomt at læse hans anmeldelser. Han blev forelsket i samtlige de piger han besøgte. Hvad fanden hed han? Nogen der kan huske ham? Fandt ham :) @Luilei12. Damn, der ligger nogle guldkorn fra ham i gemmerne på siden her :lol:

Så var der naturligvis Eron. Det var under lavmål, det han gjorde. Han skuffede mig der. Men derfor savner jeg stadig hans anmeldelser. 

@Loppan og @kattjakt. Vores to svenske riddere. Loppan var ganske så aktiv lige indtil han røg i totterne på de Tjekkiske søstre. Hold da kæft en ballade der var der. Ikke desto mindre var der altid bulls eye, når jeg besøgte en pige de to havde anbefalet. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 18.8.2019 at 17:12:

Man kommer heller ikke uden om Agetha. Jeg savner hende helt vildt. Jeg ved godt hun har sit at tumle med. Men hun var altid god for en skøn omgang ordkluddermor. Og så fik hun virklig sat ild i skørterne hos de andre lyserøde. EG blev et fattigere sted, den dag hun forsvandt. God underholdning :) 

@underdog40 jeg elsker dig virkelig for din rummelighed <3:D Jeg tror ikke Agetha har skrevet et eneste indlæg som jeg fattede så meget som en bjælde af. Jeg syntes det var lidt anstrengende, men lærte hurtigt bare at springe over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 10 timer siden:

@underdog40 jeg elsker dig virkelig for din rummelighed <3:D Jeg tror ikke Agetha har skrevet et eneste indlæg som jeg fattede så meget som en bjælde af. Jeg syntes det var lidt anstrengende, men lærte hurtigt bare at springe over.

Det ved jeg naturligvis godt. Men jeg så hende for mig, gasblå i hovedet, mens hun ganske random hamrede på tastaturet. Man kunne næsten fornemme at der råbes  mens der skrives. Og det er ofte nok til at jeg føler mig underholdt. 

Jeg kedede mig aldrig når hun var på krigsstien. Vi har brug for “Agethaer”. Nu svømmer vi i ligegyldigheder og politisk korrekthed. Jeg tror ganske få skriver hvad de virkelig mener. Og den overdrevne leflen jeg ser overfor de lyserøde er ofte kvalmende og se på. Der var Agetha en dejlig bølgebryder. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Jeg kedede mig aldrig når hun var på krigsstien. Vi har brug for “Agethaer”. Nu svømmer vi i ligegyldigheder og politisk korrekthed. Jeg tror ganske få skriver hvad de virkelig mener. Og den overdrevne leflen jeg ser overfor de lyserøde er ofte kvalmende og se på. Der var Agetha en dejlig bølgebryder. 

Jeg er sådan set enig i, at man nogen gange kan savne nogle af fortidens profiller.  Jeg tænker på dem som evnede, at skabe nogle debatter hvor der blev  gået lidt mere til stålet, eller hvor man stak lidt til folk illusioner osv.   Jeg kommer så ikke umiddelbart til at tænke på Agetha.  Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men det er nu indtryk, at hun boksede med nogle rimelige alvorlige issues, og nogle alvorlige påvirkninger fra hendes tid som aktiv GP.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Enig i at @Agetha nok var en lidt sørgelig skæbne på mange områder, men når hun ikke havde drukket af potten, eller kikket på for mange svampe, :-)  ja så havde hun nogle gode pointer, og når så hendes ordekvilibrisme, eller mangel på samme flød over, ja så kunne det godt  ende ud i at være morsom læsning, når man eller havde dechifreret teksten.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 44 minutter siden:

Enig i at @Agetha nok var en lidt sørgelig skæbne på mange områder, men når hun ikke havde drukket af potten, eller kikket på for mange svampe, :-)  ja så havde hun nogle gode pointer, og når så hendes ordekvilibrisme, eller mangel på samme flød over, ja så kunne det godt  ende ud i at være morsom læsning, når man eller havde dechifreret teksten.

 

 

Even though the thread has gone a bit of topic. 

I can agree that he/she Agetha was a healthy breeze that sparked the debate and the forum in general. His/her agenda, (God only knows what is was) aside..... I do miss him/her too

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 9 timer siden:

Jeg kedede mig aldrig når hun var på krigsstien. Vi har brug for “Agethaer”. Nu svømmer vi i ligegyldigheder og politisk korrekthed

Jeg har åbenbart opgivet for hurtigt! Jeg husker kun uforståeligt sort skriv, som jeg hverken kunne uddrage nogen stemning eller nogen grad af politisk ukorrekthed af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry. Min fejl at tråden kom til at handle om Agetha. Jeg kastede første sten, jeg afsporingens mester :). Men det vidner også om hvor meget hun fyldte.......på uforståeligt godt og uforståeligt ondt. 

Det var bestemt ikke meningen at den skulle tage fokus fra vores allesammens savnede HFB. Må han returnere i en fart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Sorry. Min fejl at tråden kom til at handle om Agetha. Jeg kastede første sten, jeg afsporingens mester :). Men det vidner også om hvor meget hun fyldte.......på uforståeligt godt og uforståeligt ondt. 

Det var bestemt ikke meningen at den skulle tage fokus fra vores allesammens savnede HFB. Må han returnere i en fart :)

Would expect anything else from you @underdog40 ;)

You put up a entertaining intermission during our wait for Mr HFB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan huske, sidste gang HFB havde været “på ferie”. 

Pludselig vendte han tilbage med et indlæg om, hvem blandt GP’erne, der var bedst til en jomfru. Vi troede alle, han havde drukket af natpotten. Men så var det bare en nevø eller bekendt, han fablede om. 

Men savner sgu hans gudeindlæg og ligefremhed (hedder det det?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hunting er i højeste grad i live.

Vi sidder nu i Candy Club i Istedgade, efter at vi har spist på Thai Corner, og drukket cola i baren.

Vi tager lige nu en tur mere på Thai Corner, og så slutter vi af.

Håber at se Hunting, snart igen på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Miller's Crossing skrev, den 20.8.2019 at 21:27:

Jeg kan huske, sidste gang HFB havde været “på ferie”. 

Pludselig vendte han tilbage med et indlæg om, hvem blandt GP’erne, der var bedst til en jomfru. Vi troede alle, han havde drukket af natpotten. Men så var det bare en nevø eller bekendt, han fablede om. 

Men savner sgu hans gudeindlæg og ligefremhed (hedder det det?)

Hvad endte den jomfrurejse egentlig med? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Hunting for beaver skrev, for 44 minutter siden:

lige her min ven ,,,

Kom til Køge fest uge i aften så gir vi den max gaaaassss ,, bla. til tonerne af The Minds of 99,,,:)

wuhuuu party :D

Her gik jeg og troede jeg var noget særligt siden du inviterede mig til festuge, og så inviterer du alle? Jeg er skuffet. :( Eller også glæder jeg mig, hvis det kun er @Miller's Crossing og mig du har inviteret. ;):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...