Guest Nemtøs Skrevet 17. September, 2019 kamilla K skrev, for 1 time siden: Så længe du står fast ved dine meninger, og så længe det er noget , som du rent faktisk savner et svar på, så synes jeg at du skal være bedøvende ligeglad med, om vi andre synes om du er for følsom eller ej Når det er sådan du føler det, så er det sådan, at det er for dig . Den måde som du driver forretning på, skal vi andre under ingen omstændigheder blande os i . Vi andre ville jo også gå helt i flint , hvis nogen kom og fortalte os , hvordan vi skulle begå os i branchen - jeg ville i hvert fald Eftersom det ikke er dine måder at drive forretning på, som du søger svar på, så synes jeg at du skal sætte spot på blandt andet @Aros og de andre kommentar i samme jeg er ikke af samme opfattelse som du, men vi alle forskellige ! Og jeg synes det er noget vrøvl (! ! ) at der ikke kan være plads til forskellighed , uden at man absolut behøver at være uenig . Jeg synes det er stort af dig, at du spørger og at du er så ærlig omkring dig selv. Den ærlighed , kræver en del mod , hvilket du har min dybeste respekt for . Tak for din respons og anerkendelse af mit indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 17. September, 2019 Borende X skrev, for 1 time siden: Nu tog jeg i mit indlæg kun stilling til PB – altså åbenlyse brugere herinde – og ikke til sms. Jeg har selv mødt/lavet en del aftaler via PB. Åh okay men sådan er det jo så forskelligt et fravalg , er blot et tilvalg af noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 17. September, 2019 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Tak for din respons og anerkendelse af mit indlæg Åh la vær nu gør du mig sgu helt forlegen med dit takkeri (men det var så lidt ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 17. September, 2019 kamilla K skrev, for 4 timer siden: Seriøst ? jeg kender stort set INGEN herinde Eller jo gør jeg , men kun en håndfuld , tror jeg . Det kan selvfølgelig være fordi , at jeg ikke laver aftaler på pb eller sms men jeg har godt nok aldrig nogensinde modtaget hverken sms eller opkald fra nogen , der fortæller hvem de er herinde Ja, seriøst. Hos mig skal man også ringe, men derfor kan man jo godt starte samtalen med PB eller SMS 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 17. September, 2019 Liv skrev, for 37 minutter siden: Ja, seriøst. Hos mig skal man også ringe, men derfor kan man jo godt starte samtalen med PB eller SMS Det har du ret i Nogle samtaler starter også herinde på pb men folk siger aldrig at de har skrevet med mig herinde når de ringer . Og der kommer så mit problem med, at jeg ved ikke aner hvem folk er ,når de ringer og kalder sig eksempelvis søren , selvom deres alias måske er Torleif og når folk ikke siger noget om, at de har skrevet med mig, og så er jeg altså lige vidt med, at kunne skille fårene fra bukkene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 18. September, 2019 BadGuy skrev, den 17/8/2019 at 16:43: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 233 Skrevet 18. September, 2019 Nemtøs: Du har rigtig mange positive omtaler herinde. Måske nogle af de gæster som ikke har lagt en anmeldelse op har tænkt ”der er nok ikke nogen, der synes det er relevant. Vi ved jo allesammen, at Nemtøsen er fantastisk” Jeg har stort set ikke skrevet anmeldelser, fordi de fleste af dem jeg besøgte i forvejen var særdeles velbeskrevne. Så har tænkt, at det er der ingen, der vil finde interessant. Så jeg tror ikke, at du skal tage det så nær Ved ikke om andre har skrevet noget tilsvarende. Jeg har ikke pløjet hele tråden igennem. ps.: Jeg har aldrig besøgt dig. L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 9. Oktober, 2019 @Nemtøs Det er godt at have høje tanker om sig selv i den her branche. Set ud fra kundens perspektiv er det også godt hvis pigen har følelserne med i det hun laver og kunden betyder noget for hende. Så jeg kan godt lide din indstilling. Som Leglover også skriver så er der nok mange der ikke finder det "relevant" at lave endnu en god anmeldelse af en pige der allerede har 20 gode anmeldelser. Så hvorvidt du skal føle dig ramt af at mænd anmelder en anden og ikke dig, afhænger nok af om den anden pige er en pige uden ret mange anmeldelser. Skriver folk decideret at oplevelsen med den anden pige var deres bedste nogensinde, ja så var den bedre end den de havde med dig og så synes jeg det er helt fair, hvis du ikke har lyst til at være sammen med dem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg