Guest Nemtøs Skrevet 18. August, 2019 SlemmeLine skrev, for 4 timer siden: Kære @Nemtøs tror altså ikke du skal tænke så meget over det. Gp og mænd leger jo alle på kryds og tværs af hinanden. Og faktisk tror jeg nogle gange det er tilfældigheder der afgør hvad, hvem, hvornår og hvordan oplevelser beskrives. Har du spurgt de pågældende mænd, hvorfor de ikke har anmeldt dig ? Nogle gange er det nemmere at gå til bonden for at få kornet jo Tror faktisk ik der er nogen der undlader en anmeldelse for at være ondskabsfuld eller for den sags skyld laver en anmeldelse på en anden pige for at gøre andre kede af det. Men fedt du sætter ord på. Gp'er har nemlig lov til at føle. Det er der ingen der kan tage fra dem. Til @TheVoice- dit input gav rigtig god mening.- men bare fordi jeg fremhæver ham, så synes jeg også rigtig godt om mange af de andre input Tror bare vi skal huske på, at vores reaktionsmønstre er påvirkede af mange faktorer i vores liv. Om en måned kan det være det slet ikke ville påvirke dig sødeste @Nemtøs knus Line. Tak for input kæreste Line - enig i at @TheVoice skrev et godt indlæg med flere elementer som jeg reflektere over. Han skriver stort set altid velovervejet indlæg som giver god mening for mig. Jeg har spurgt en enkelt mand og hans svar var, at jeg allerede var kendt og populær. Knus fra mig til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 18. August, 2019 MizzAnne skrev, for 10 timer siden: Ah - jeg har da tilbudt det til en specifik date et par gange Kan man få en service aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik N 24 Skrevet 18. August, 2019 Spændende emne. Jeg syntes kun det er positivt, at du tænker på dine kunder efter I har været sammen. Mange gode anmeldelser er ikke nødvendigvis en fordel. På mig virker det ubevist, som en, der er super dygtig til at tilpasse sig alle og får rigtig mange henvendelser. I starten troede jeg kvinderne glemte alt bagefter. Det er slet ikke den fornemmelse jeg har i dag. Der kan godt gå ½ eller 1 år mellem jeg besøger den samme. De kan huske en del om mig, ligesom jeg kan huske dem. Jeg forstår godt anerkendelse betyder noget for dig. Du ligger højt med positive tilbagemeldinger. Anmeldelser bruger jeg mest til at fornemme om kvinden er nærværende og indlevende eller helt fraværende. Det er kun positivt, at en der har besøgt dig, vælger at skrive anmeldelse af en anden med få eller ingen anmeldelser. Ellers bliver EG let et forum, hvor få har mange anmeldelser og resten ingen. En ”Rigtig dejlig” eller ”Bedste” sexoplevelse, kan være et besøg næsten uden sex. Det afhænger af fornemmelsen bagefter. Dine ”Selfie tråde” er fantastiske. Kæmpe respekt for du står frem, som moden kvinde med former. Kvinder bliver mere attraktive, interessante med livserfaring med alderen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. August, 2019 barrøv skrev, for 13 timer siden: Jeg får nok ikke flere chancer. Jeg kom i bad standing hos NemTøs da jeg skrev om en petit tøs som jeg syntes er spændende og mere spændende end de store typer. Hun gik bare ind og gav mig tørt på i en tråd der ikke overhovedet ikke vedrørte hende. Jeg troede vi havde lavet en aftale om ikke at genere hinanden længere. Det står dig frit for hvem du tænder på og at de skal være unge og petit. Når du i dette her forum giver udtryk for din væmmelse for tykke modne kvinder - så gælder det jo også mig. Jeg er ikke i den målgruppe af kvinder du søger, da jeg ikke er petit eller ung - så ingen grund til at bruge din energi på mig. Din kommentar i en tråd finder jeg usmagelig, du har skrevet ; "nej det er vist 500, men så ikke andre. Men dejlige piger der klart er bedre end halvfede danske kvinder ha ha." Hver sin smag og lyster, men derfor kan vi godt omtale andre som falder udenfor vores lyster ordenligt. Jeg har set et par selfier herinde, som jeg ikke finder særlige attraktive, jeg kunne vælge at kommentere nedladende eller jeg kan smutte videre. Er opdraget til det sidste også selvom det er så nemt at svine andre til på sociale medier uden det har konsekvenser, og især på EG hvor vi jo er anonyme . Selvom jeg ikke er i din målgruppe valgte du at møde op til et arrangement med mig, og mit indtryk var at alle var godt tilfredse. Ønsker ikke yderligere diskutioner med dig, ønsker dig gode frække oplevelser med de kvinder du tiltrækkes af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 18. August, 2019 Gad vide om Pigerne er helt ærlige, når de bliver spurgt til, hvordan det var? ” det var du fandeme ikke særlig god til” bliver nok ikke så ofte sagt. Det vil formentlig blive pakket ind i du er sød eller lignende. Fremfor at nævne sexen ikke var så super endda. Det er en helt almindelig måde, socialt at omgåes hinanden. Når det er sagt, er der mange årsager til man skriver en anmeldelse eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 18. August, 2019 fede skrev, for 19 minutter siden: Gad vide om Pigerne er helt ærlige, når de bliver spurgt til, hvordan det var? ” det var du fandeme ikke særlig god til” bliver nok ikke så ofte sagt. Det vil formentlig blive pakket ind i du er sød eller lignende. Fremfor at nævne sexen ikke var så super endda. Det er en helt almindelig måde, socialt at omgåes hinanden. Når det er sagt, er der mange årsager til man skriver en anmeldelse eller ej. Ja eller hvad med den her - nøjjjj en stor pik du har . Sandheden er krigens første offer - og sikkert også købesexens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. August, 2019 fede skrev, for 36 minutter siden: Gad vide om Pigerne er helt ærlige, når de bliver spurgt til, hvordan det var? ” det var du fandeme ikke særlig god til” bliver nok ikke så ofte sagt. Det vil formentlig blive pakket ind i du er sød eller lignende. Fremfor at nævne sexen ikke var så super endda. Det er en helt almindelig måde, socialt at omgåes hinanden. Når det er sagt, er der mange årsager til man skriver en anmeldelse eller ej. Vi kan godt være ordenlige når vi står overfor et andet menneske. Jeg har sagt til et par mænd face to face - pænt tak for oplevelsen og vi ikke skal mødes igen. Det er modtaget ordenligt Jeg forsøger altid at fremhæve det positive, så vel intet galt i at nævne at personen er sød hvis man oplever at personen er sød? Jeg får tit at vide at jeg har kæmpe patter, men jeg har da set dem der er større Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2385 Skrevet 18. August, 2019 oprørt skrev, for 13 timer siden: Den eneste grund til at du ikke har fået en rosende anmeldelse fra mig, er at det var lidt pinligt jeg ikke selv kunne få den op at stå. Men hold kæft hvor var det frækt at give dig finger, og høre dig tigge om at få lov til at komme Lidt Off Topic ... Uuh-ha, jeg kender det ... Man bliver så optaget af pigen at rejsningen falder, eller i hvert fald bliver noget 'blød i kanten' ... L-o-v-e it .. Blev først lidt frustreret over det. Men jeg har så valgt at sige, sådan er dét lige nu, og gøre det så lidt som muligt til et problem ... På dén konto har jeg haft et par rigtig fine oplevelser hen over sommeren ... Sagde bare på forhånd til pigen, lidt rejsningsproblemer og problemer med udløsning, og ingen orgasmeræs til nogen af os ... Og sådan siger jeg også fremover ... .. nå, det var lidt 'off topic' ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 18. August, 2019 Hmmmm...der er noget jeg ikke lige kan forstå, der bliver tudet i hornet angående diskretion, annonymitet gensidig respekt osv i div tråde, så hvorfor i alverden bruges der tid, samt resurcer på livets gang efter at døren er lukket efter et besøg....i min verden starter oplevelsen når man går ind af døren, og den slutter når man går ud af døren....end off story, det er blevet sagt rigtig godt i tidligere indlæg "vi betaler for at kunne gå igen" og hvis der bliver kogt mere suppe af den høne...så bliver køkkenet ikke benyttet igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 18. August, 2019 Røvslikker skrev, for 17 minutter siden: Hmmmm...der er noget jeg ikke lige kan forstå, der bliver tudet i hornet angående diskretion, annonymitet gensidig respekt osv i div tråde, så hvorfor i alverden bruges der tid, samt resurcer på livets gang efter at døren er lukket efter et besøg....i min verden starter oplevelsen når man går ind af døren, og den slutter når man går ud af døren....end off story, det er blevet sagt rigtig godt i tidligere indlæg "vi betaler for at kunne gå igen" og hvis der bliver kogt mere suppe af den høne...så bliver køkkenet ikke benyttet igen. Som der også bliver nævnt mange gange handler det også om kemi og høflighed Jeg har da nydt meget at "lade" op til et besøg ved små sms'er eller ved at planlægge hvor vi skal spise. Efter hygge og stor glædelig tilfredsstillelse, så synes jeg det er ok at lige skrive en sms med tak, det var skønt. Det er om det kun et 1 time eller 24 timer. Så for mig handler det om mere end ind og ud Men vi er alle forskellige gæster og GP God aften til alle. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 18. August, 2019 KnudSan skrev, for 2 minutter siden: Så for mig handler det om mere end ind og ud Men vi er alle forskellige gæster og GP Ja, vi er forskellige, lige som vi har forskellige motiver, samt bevæggrunde ....for mig er det muligheden for at få afprøvet mine seksuelle grænser, sammen med en eller flere der er afklaret med situationen, hvor den ene part ligger en form for godtgørelse....hvis det kun er et spørgsmål om at få noget fremmed, så er muligheden at hoppe på nabo konen hun vil bare have vandrør, men hold da kaje et hyr der kan blive....en del som vi kunder nu engang betaler os fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 18. August, 2019 Røvslikker skrev, 1 time siden: Hmmmm...der er noget jeg ikke lige kan forstå, der bliver tudet i hornet angående diskretion, annonymitet gensidig respekt osv i div tråde, så hvorfor i alverden bruges der tid, samt resurcer på livets gang efter at døren er lukket efter et besøg....i min verden starter oplevelsen når man går ind af døren, og den slutter når man går ud af døren....end off story, det er blevet sagt rigtig godt i tidligere indlæg "vi betaler for at kunne gå igen" og hvis der bliver kogt mere suppe af den høne...så bliver køkkenet ikke benyttet igen. Jeg er ikke altid enig med dig men denne gang er jeg 100% enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 19. August, 2019 Hvem ville ikke elske positive omtale/anmeldelser Jeg forstår dine tanker omkring det og kan til en grænse sætte mig ind i det.... Dog er det sket 2 gange for mig- at en kunde, har tilkendegivet at de kommer fra EG og disse 2 lavede så fantastiske anmeldelser som jeg sætter SÅ meget pris på!! Men ud over det- så forventer jeg intet fra mine kunder- udover at de forhåbentligt går glade herfra igen.. Skulle jeg være så heldige, at de kommer igen- så ville det alligevel betyde en del mere for mig end omtale/anmeldelse på EG-også selvom de har anmeldt andre imellem tiden.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Yara 714 Skrevet 21. August, 2019 (edited) Hej @Nemtøs:-* Jeg kan godt relatere til hvad du mener i dit skriv.. For at gøre det kort, så synes jeg du skal tage imod dine gæster igen når de spørger endnu en gang.. Vi er forskellige gp’er med hver sine evner, lyster, fantasier og udseende mm. De der køber sig til os har også forskellige lyster.. At de vælger dig igen er også udfra deres lyst her og nu eller næste gang, og de ved hvad DU kan give dem og hvad du også er til.. Giver det mening ? Jeg selv kan 100% relatere til det du skriver og helt sikkert alle andre.. Vi (gp’er) er de eneste med måske samme tanker, forventninger af os selv eller andre, samt bliver ellevilde af vores gæsters respons og derfor ‘forventer’ at de kommer igen næste gang de har lyst eller mulighed . Og med næste gang kan være næste vagt... og så ser man de går til en anden og anmelder.. men hvem anmelder de ? For det meste østeuropæer eller ikke danske for den sags skyld.. Eller i den by de nu måske er/var på forretningsrejse el. lign.. Og det gør ikke noget.. Købere advarer og fortæller hinanden.. Det samme gør vi under vores forum hvis der skulle være en vi skal være opmærksomme på.. Det er hvad der tænder dem eller hvad de tænder på.. Så tag dem til dig igen, for det er endnu bedre end første gang For uanset hvad, så vil de altid huske dig og ikke mindst vende tilbage.. For du er der ‘altid’.. Det er de andre i ny og næ ikke.. Yara Redigeret 21. August, 2019 af Yara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. August, 2019 Yara skrev, for 4 timer siden: Så tag dem til dig igen, for det er endnu bedre end første gang For uanset hvad, så vil de altid huske dig og ikke mindst vende tilbage.. For du er der ‘altid’.. Det er de andre i ny og næ ikke.. Yara Kære Yara Mange tak for dit input. Jeg har intet imod, at de mænd som jeg har mødt, mødes med andre gp'er - om det er danske eller ikke er underordnet for mig. Jeg ejer jo ikke de mænd som vælger at betale for mit selskab. Jeg har mødtes med en mand et par gange, og han gav udtryk for at han var 100 % tilfreds med mig. Jeg har haft en on/off dialog med ham (fræk skriveri), lige pludselig bliver han tavs. Han vælger så at besøge dig, og laver en ammeldelse af dig - beskriver dig som den bedste og mest lækkerste oplevelse han har haft indenfor købesex.. Han bekræfter det et par gange at du er det bedste <3. Det er dejligt for ham at han har fundet et godt ultimativ matchs, og jeg tænker at ham hører/ser jeg intet til. Indtil han efter en lang pause retter henvendelse og spørger efter et blowjob. Jeg vælger at sige pænt nej tak til at mødes med ham igen, idet han fortsat på EG beskriver du er den bedste. Det er ikke fordi jeg er jaloux, men det handler om min egen selvrespekt, hvor forsvinder den hen, hvis jeg havde valgt at mødes med ham igen, når han helt klart har en anden som top favorit. De mænd som jeg laver en aftale med, der har jeg et ønske om, at jeg er det de foretrækker og jeg ikke er det 5. bedste valg. Du skrev selv i din tråd, at de mænd som du gerne vil mødes med, skal respektere dig og opføre sig ordenligt. Jeg vil have en god fornemmelse i min mave når jeg engang imellem laver en aftale Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 27. August, 2019 Nemtøs skrev, den 17.8.2019 at 16:21: Spørger både mænd og kvinder herinde Synes det er et svært emne at få beskrevet ordenligt, så jeg ikke bliver misforstået. Men jeg gør et forsøg. Jeg har flere gange oplevet at jeg har været sammen med forskellige mænd, de har under vores møde givet udtryk for at de nød mit selskab og gerne ville mødes igen. Det næste jeg så ser er, at de har lavet en anmeldelse af en anden kvinde som de roser til skyerne og beskriver som deres bedste sexoplevelse. Jeg sidder tilbage med, om jeg var så dårlig at jeg ikke skulle nævnes følelse. (Overdrivelse fremmer forståelsen - jeg undre mig over hvordan de mænd kunne rose mig face to face) Jeg er udmærket klar over at det er købe sex og jeg ikke kan forvente noget. Jeg er ikke jaloux - men jeg fravælger de mænd og takker nej tak til at mødes med dem igen. Hvis jeg ikke er god nok til at kunne nævnes på EG som de andre de har mødt, så er de ikke gode nok til mig. Kom med jeres feedback - Takker (Jeg ved godt jeg kan være en strid kælling, men står fast ved mine meninger). Jeg kan egentlig godt følge dig, men det gør også at jeg ikke længere tager ordene til mig på samme måde mere. Eller at jeg måske bedre er kunne begyndt at skelne mellem hvem jeg ser igen - og ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. August, 2019 smukke Sara skrev, for 6 minutter siden: Jeg kan egentlig godt følge dig, men det gør også at jeg ikke længere tager ordene til mig på samme måde mere. Eller at jeg måske bedre er kunne begyndt at skelne mellem hvem jeg ser igen - og ikke. Jeg er blevet meget mere selektiv i mine tilvalg.. og måske for selektiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅbyhøjMand 193 Skrevet 7. September, 2019 Kære dejligste @Nemtøs Jeg kommer lige ind her på bagkanten; det er af forskellige kedelige grunde ganske længe siden jeg har været på EG. Jeg anmeldte en anden pige inden jeg anmeldte dig, selvom jeg havde mødt dig før. Det var bestemt ikke fordi oplevelsen med dig var ligegyldig eller fordi oplevelsen med den anden GP var så meget bedre. Tværtimod. For mit vedkommende, og jeg tror måske nok det kan gælde flere mænd, så er det så meget nemmere at lave en hurtig anmeldelse af en god 'standardoplevelse' - af mangel på bedre ord. En oplevelse med en sød pige, med glimrende sex. På mange måder er det det man havde forventet, eller i hvert fald håbet på, og anmeldelsen skriver nærmest sig selv. Men så er der dig. Og jeg tror nok jeg sagde det dengang også. Det er så vildt fantastisk at have sex med dig. Uforglemmeligt. Enestående. Du er simpelthen 'one of a kind' (og dertil toplækker) og har utvivlsomt for mange af os skabt helt unikke oplevelser. Det er sgu svært at skrive om. Det tager lidt tid at få udtrykt, så det lyder dig og det vi oplevede sammen lidt retfærdighed. Jeg kan sagtens forstå at du kan undre dig. Men for mit vedkommende var det så utroligt skønt og lækkert at være sammen med dig, at det tog ganske lang tid at lande igen. Og her, adskillige måneder siden, tænker jeg stadig meget på det og smelter fuldstændig indeni ved tanken om vores møde. Nå, jeg ville bare sige at du fortjener al den ros og al den omtale du kan få. Du er en unik stjerne på GP-himlen. Og jeg håber at jeg kan se dig igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. September, 2019 ÅbyhøjMand skrev, for 13 minutter siden: Kære dejligste @Nemtøs Jeg kommer lige ind her på bagkanten; det er af forskellige kedelige grunde ganske længe siden jeg har været på EG. Jeg anmeldte en anden pige inden jeg anmeldte dig, selvom jeg havde mødt dig før. Det var bestemt ikke fordi oplevelsen med dig var ligegyldig eller fordi oplevelsen med den anden GP var så meget bedre. Tværtimod. For mit vedkommende, og jeg tror måske nok det kan gælde flere mænd, så er det så meget nemmere at lave en hurtig anmeldelse af en god 'standardoplevelse' - af mangel på bedre ord. En oplevelse med en sød pige, med glimrende sex. På mange måder er det det man havde forventet, eller i hvert fald håbet på, og anmeldelsen skriver nærmest sig selv. Men så er der dig. Og jeg tror nok jeg sagde det dengang også. Det er så vildt fantastisk at have sex med dig. Uforglemmeligt. Enestående. Du er simpelthen 'one of a kind' (og dertil toplækker) og har utvivlsomt for mange af os skabt helt unikke oplevelser. Det er sgu svært at skrive om. Det tager lidt tid at få udtrykt, så det lyder dig og det vi oplevede sammen lidt retfærdighed. Jeg kan sagtens forstå at du kan undre dig. Men for mit vedkommende var det så utroligt skønt og lækkert at være sammen med dig, at det tog ganske lang tid at lande igen. Og her, adskillige måneder siden, tænker jeg stadig meget på det og smelter fuldstændig indeni ved tanken om vores møde. Nå, jeg ville bare sige at du fortjener al den ros og al den omtale du kan få. Du er en unik stjerne på GP-himlen. Og jeg håber at jeg kan se dig igen. Søde kære @ÅbyhøjMand Tusind tak for dit skriv - jeg er glad for at du har taget dig tid til at skrive det du har gjort. Dine ord gør mig helt varm indeni og dybt taknemmelig. Jeg er glad for, at jeg ved at være mig selv kan give dig en unik og god oplevelse. Jeg husker dig som en velformuleret og intelligent mand som jeg havde hed intens og fræk sex med. Tak for det og dig Jeg håber de kedelige grunde er på afstand nu. Kys til dig Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 17. September, 2019 Liv skrev, den 17.8.2019 at 17:14: Mange aftaler kommer i stand herinde, så ved man jo hvad alias er. Nogle sender også bare en SMS, hvor de skriver hvem de er på EG. Egentlig meget rart, synes jeg. Seriøst ? jeg kender stort set INGEN herinde Eller jo gør jeg , men kun en håndfuld , tror jeg . Det kan selvfølgelig være fordi , at jeg ikke laver aftaler på pb eller sms men jeg har godt nok aldrig nogensinde modtaget hverken sms eller opkald fra nogen , der fortæller hvem de er herinde Men måske er nogle brugere , bare lidt mere generte , end andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. September, 2019 kamilla K skrev, for 6 minutter siden: Seriøst ? jeg kender stort set INGEN herinde Eller jo gør jeg , men kun en håndfuld , tror jeg . Det kan selvfølgelig være fordi , at jeg ikke laver aftaler på pb...... Derfor går du også glip af en hel del. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 17. September, 2019 Nemtøs skrev, den 17.8.2019 at 16:21: Spørger både mænd og kvinder herinde Synes det er et svært emne at få beskrevet ordenligt, så jeg ikke bliver misforstået. Men jeg gør et forsøg. Jeg har flere gange oplevet at jeg har været sammen med forskellige mænd, de har under vores møde givet udtryk for at de nød mit selskab og gerne ville mødes igen. Det næste jeg så ser er, at de har lavet en anmeldelse af en anden kvinde som de roser til skyerne og beskriver som deres bedste sexoplevelse. Jeg sidder tilbage med, om jeg var så dårlig at jeg ikke skulle nævnes følelse. (Overdrivelse fremmer forståelsen - jeg undre mig over hvordan de mænd kunne rose mig face to face) Jeg er udmærket klar over at det er købe sex og jeg ikke kan forvente noget. Jeg er ikke jaloux - men jeg fravælger de mænd og takker nej tak til at mødes med dem igen. Hvis jeg ikke er god nok til at kunne nævnes på EG som de andre de har mødt, så er de ikke gode nok til mig. Kom med jeres feedback - Takker (Jeg ved godt jeg kan være en strid kælling, men står fast ved mine meninger). Så længe du står fast ved dine meninger, og så længe det er noget , som du rent faktisk savner et svar på, så synes jeg at du skal være bedøvende ligeglad med, om vi andre synes om du er for følsom eller ej Når det er sådan du føler det, så er det sådan, at det er for dig . Den måde som du driver forretning på, skal vi andre under ingen omstændigheder blande os i . Vi andre ville jo også gå helt i flint , hvis nogen kom og fortalte os , hvordan vi skulle begå os i branchen - jeg ville i hvert fald Eftersom det ikke er dine måder at drive forretning på, som du søger svar på, så synes jeg at du skal sætte spot på blandt andet @Aros og de andre kommentar i samme jeg er ikke af samme opfattelse som du, men vi alle forskellige ! Og jeg synes det er noget vrøvl (! ! ) at der ikke kan være plads til forskellighed , uden at man absolut behøver at være uenig . Jeg synes det er stort af dig, at du spørger og at du er så ærlig omkring dig selv. Den ærlighed , kræver en del mod , hvilket du har min dybeste respekt for . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 17. September, 2019 kamilla K skrev, for 37 minutter siden: Men måske er nogle brugere , bare lidt mere generte , end andre Eller også er man anonym her af en grund 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 17. September, 2019 Borende X skrev, for 22 minutter siden: Derfor går du også glip af en hel del. næh , gør jeg ikke Jeg har været til rådighed på sms og PM førhen, med at lave aftaler men det var et 24 timers job i sig selv og jeg har derfor valgt at bruge mit liv på andet, end sms og pm Iøvrigt, så kan man have sværere ved at passe på sig selv, fordi man ingen fornemmelse har af den anden på en sms , modsat et opkald Så nej, @Borende X tværtimod 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. September, 2019 kamilla K skrev, 1 time siden: næh , gør jeg ikke Jeg har været til rådighed på sms og PM førhen, med at lave aftaler men det var et 24 timers job i sig selv og jeg har derfor valgt at bruge mit liv på andet, end sms og pm Iøvrigt, så kan man have sværere ved at passe på sig selv, fordi man ingen fornemmelse har af den anden på en sms , modsat et opkald Så nej, @Borende X tværtimod Nu tog jeg i mit indlæg kun stilling til PB – altså åbenlyse brugere herinde – og ikke til sms. Jeg har selv mødt/lavet en del aftaler via PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg