Hop til indhold
Guest Nemtøs

Er jeg for følsom/forlanger jeg for meget?

Recommended Posts

Guest Nemtøs
SlemmeLine skrev, for 4 timer siden:

Kære @Nemtøs tror altså ikke du skal tænke så meget over det. 

Gp og mænd leger jo alle på kryds og tværs af hinanden. Og faktisk tror jeg nogle gange det er tilfældigheder der afgør  hvad, hvem, hvornår og hvordan oplevelser beskrives. 

Har du spurgt de pågældende mænd, hvorfor de ikke har anmeldt dig ? Nogle gange er det nemmere at gå til bonden for at få kornet jo:)

Tror faktisk ik der er nogen der undlader en anmeldelse for at være ondskabsfuld eller for den sags skyld laver en anmeldelse på en anden pige for at gøre andre kede af det.

Men fedt du sætter ord på. Gp'er har nemlig lov til at føle. Det er der ingen der kan tage fra dem. 

Til @TheVoice- dit input gav rigtig god mening.- men bare fordi jeg fremhæver ham, så synes jeg også rigtig godt om mange af de andre input;) 

Tror bare vi skal huske på, at vores reaktionsmønstre er påvirkede af mange faktorer i vores liv. Om en måned kan det være det slet ikke ville påvirke dig sødeste @Nemtøs<3

knus Line.

Tak  for  input  kæreste Line  - enig  i at  @TheVoice skrev  et  godt  indlæg  med  flere  elementer  som jeg  reflektere  over.  Han  skriver  stort  set  altid  velovervejet  indlæg  som  giver  god  mening  for  mig. 

Jeg  har  spurgt  en  enkelt  mand  og  hans  svar  var,  at  jeg  allerede  var  kendt  og  populær. 

Knus  fra  mig til dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
MizzAnne skrev, for 10 timer siden:

Ah - jeg har da tilbudt det til en specifik date et par gange :P

Kan man få en service aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende emne. Jeg syntes kun det er positivt, at du tænker på dine kunder efter I har været sammen. 
Mange gode anmeldelser er ikke nødvendigvis en fordel. På mig virker det ubevist, som en, der er super dygtig til at tilpasse sig alle og får rigtig mange henvendelser.

I starten troede jeg kvinderne glemte alt bagefter. Det er slet ikke den fornemmelse jeg har i dag. Der kan godt gå ½ eller 1 år mellem jeg besøger den samme. De kan huske en del om mig, ligesom jeg kan huske dem. 

Jeg forstår godt anerkendelse betyder noget for dig. Du ligger højt med positive tilbagemeldinger. 
Anmeldelser bruger jeg mest til at fornemme om kvinden er nærværende og indlevende eller helt fraværende.

Det er kun positivt, at en der har besøgt dig, vælger at skrive anmeldelse af en anden med få eller ingen anmeldelser.
Ellers bliver EG let et forum, hvor få har mange anmeldelser og resten ingen.
En ”Rigtig dejlig” eller ”Bedste” sexoplevelse, kan være et besøg næsten uden sex. Det afhænger af fornemmelsen bagefter.

Dine ”Selfie tråde” er fantastiske. Kæmpe respekt for du står frem, som moden kvinde med former. Kvinder bliver mere attraktive, interessante med livserfaring med alderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
barrøv skrev, for 13 timer siden:

Jeg får nok ikke flere chancer. Jeg kom i bad standing hos NemTøs da jeg skrev om en petit tøs som jeg syntes er spændende og mere spændende end de store typer. Hun gik bare ind og gav mig tørt på i en tråd der ikke overhovedet ikke vedrørte hende.

Jeg  troede  vi  havde  lavet  en aftale  om  ikke  at  genere  hinanden  længere. 

Det  står  dig  frit  for  hvem  du  tænder  på og  at  de  skal  være  unge  og  petit. 

Når  du  i dette  her  forum  giver  udtryk  for  din  væmmelse  for  tykke  modne  kvinder  - så  gælder  det  jo  også  mig. 

Jeg  er  ikke  i  den  målgruppe  af  kvinder  du  søger,  da  jeg  ikke  er  petit  eller  ung - så ingen  grund  til  at  bruge  din  energi  på  mig. 

Din  kommentar  i en tråd  finder  jeg  usmagelig, du  har  skrevet ;

"nej det er vist 500, men så ikke andre. Men dejlige piger der klart er bedre end halvfede danske kvinder ha ha."

Hver  sin  smag  og  lyster,  men  derfor  kan  vi  godt  omtale  andre  som  falder  udenfor  vores  lyster  ordenligt. 

Jeg  har  set  et  par  selfier  herinde,  som  jeg  ikke  finder  særlige  attraktive,  jeg  kunne  vælge  at  kommentere nedladende  eller  jeg  kan  smutte  videre.  Er  opdraget  til  det  sidste  også  selvom  det  er  så  nemt  at  svine  andre  til  på  sociale  medier  uden  det  har  konsekvenser, og  især  på  EG hvor  vi  jo  er  anonyme .

Selvom  jeg  ikke  er  i din  målgruppe  valgte  du  at  møde  op  til  et  arrangement  med  mig,  og  mit  indtryk  var  at  alle  var  godt  tilfredse. 

Ønsker  ikke  yderligere  diskutioner  med  dig, ønsker  dig  gode  frække  oplevelser  med  de  kvinder  du  tiltrækkes  af.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Gad vide om Pigerne er helt ærlige, når de bliver spurgt til, hvordan det var?

” det var du fandeme ikke særlig god til” :D bliver nok ikke så ofte sagt. Det vil formentlig blive pakket ind i du er sød eller lignende. Fremfor at nævne sexen ikke var så super endda.

Det er en helt almindelig måde,  socialt at omgåes hinanden. 

Når det er sagt, er der mange årsager til man skriver en anmeldelse eller ej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fede skrev, for 19 minutter siden:

” det var du fandeme ikke særlig god til” :D bliver nok ikke så ofte sagt. Det vil formentlig blive pakket ind i du er sød eller lignende. Fremfor at nævne sexen ikke var så super endda.

Ja eller hvad med den her - nøjjjj en stor pik du har :P.  

Sandheden er krigens første offer - og sikkert også købesexens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
fede skrev, for 36 minutter siden:

Vi  kan  godt  være  ordenlige  når vi  står  overfor  et  andet  menneske. 

Jeg  har  sagt  til  et  par  mænd face  to  face - pænt  tak  for  oplevelsen  og  vi  ikke  skal  mødes  igen.  Det  er  modtaget  ordenligt 

Jeg  forsøger  altid  at  fremhæve  det  positive,  så  vel  intet  galt  i  at  nævne  at  personen er  sød  hvis  man  oplever  at personen  er  sød?

Jeg  får  tit  at  vide  at  jeg  har  kæmpe  patter,  men  jeg  har  da  set  dem  der  er  større  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
oprørt skrev, for 13 timer siden:

Den eneste grund til at du ikke har fået en rosende anmeldelse fra mig, er at det var lidt pinligt jeg ikke selv kunne få den op at stå. Men hold kæft hvor var det frækt at give dig finger, og høre dig tigge om at få lov til at komme B)

Lidt Off Topic ... 
Uuh-ha, jeg kender det ...
Man bliver så optaget af pigen at rejsningen falder, eller i hvert fald bliver noget 'blød i kanten' ... 
L-o-v-e it .. 
Blev først lidt frustreret over det.
Men jeg har så valgt at sige, sådan er dét lige nu, og gøre det så lidt som muligt til et problem ...
På dén konto har jeg haft et par rigtig fine oplevelser hen over sommeren ... 
Sagde bare på forhånd til pigen, lidt rejsningsproblemer og problemer med udløsning, og ingen orgasmeræs til nogen af os ...
Og sådan siger jeg også fremover ... 

.. nå, det var lidt 'off topic' ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Hmmmm...der er noget jeg ikke lige kan forstå, der bliver tudet i hornet angående diskretion, annonymitet gensidig respekt osv i div tråde, så hvorfor i alverden bruges der tid, samt resurcer på livets gang efter at døren er lukket efter et besøg....i min verden starter oplevelsen når man går ind af døren, og den slutter når man går ud af døren....end off story, det er blevet sagt rigtig godt i tidligere indlæg "vi betaler for at kunne gå igen"  og hvis der bliver kogt mere suppe af den høne...så bliver køkkenet ikke benyttet igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 17 minutter siden:

Hmmmm...der er noget jeg ikke lige kan forstå, der bliver tudet i hornet angående diskretion, annonymitet gensidig respekt osv i div tråde, så hvorfor i alverden bruges der tid, samt resurcer på livets gang efter at døren er lukket efter et besøg....i min verden starter oplevelsen når man går ind af døren, og den slutter når man går ud af døren....end off story, det er blevet sagt rigtig godt i tidligere indlæg "vi betaler for at kunne gå igen"  og hvis der bliver kogt mere suppe af den høne...så bliver køkkenet ikke benyttet igen.

Som der også bliver nævnt mange gange handler det også om kemi og høflighed :)

Jeg har da nydt meget at "lade" op til et besøg ved små sms'er eller ved at planlægge hvor vi skal spise.

Efter hygge og stor glædelig tilfredsstillelse,  så synes jeg det er ok at lige skrive en sms med tak, det var skønt.

Det er om det kun et 1 time eller 24 timer.

Så for mig handler det om mere end ind og ud:P:D

Men vi er alle forskellige gæster og GP

God aften til alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
KnudSan skrev, for 2 minutter siden:

Så for mig handler det om mere end ind og ud:P:D

Men vi er alle forskellige gæster og GP

Ja, vi er forskellige, lige som vi har forskellige motiver, samt bevæggrunde ....for mig er det muligheden for at få afprøvet mine seksuelle grænser, sammen med en eller flere der er afklaret med situationen, hvor den ene part ligger en form for godtgørelse....hvis det kun er et spørgsmål om at få noget fremmed, så er muligheden at hoppe på nabo konen hun vil bare have vandrør, men hold da kaje et hyr der kan blive....en del som vi kunder nu engang betaler os fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

Jeg er ikke altid enig med dig men denne gang er jeg 100% enig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem ville ikke elske positive omtale/anmeldelser:wub: 

Jeg forstår dine tanker omkring det og kan til en grænse sætte mig ind i det....  

Dog er det sket 2 gange for mig- at en kunde, har tilkendegivet at de kommer fra EG og disse 2 lavede så fantastiske anmeldelser som jeg sætter SÅ meget pris på!! 

Men ud over det- så forventer jeg intet fra mine kunder- udover at de forhåbentligt går glade herfra igen.. 

Skulle jeg være så heldige, at de kommer igen- så ville det alligevel betyde en del mere for mig end omtale/anmeldelse på EG-også selvom de har anmeldt andre imellem tiden..<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Nemtøs:-* <3 

Jeg kan godt relatere til hvad du mener i dit skriv.. 

For at gøre det kort, så synes jeg du skal tage imod dine gæster igen når de spørger endnu en gang.. Vi er forskellige gp’er med hver sine evner, lyster, fantasier og udseende mm. De der køber sig til os har også forskellige lyster.. At de vælger dig igen er også udfra deres lyst her og nu eller næste gang, og de ved hvad DU kan give dem og hvad du også er til.. Giver det mening ? 

Jeg selv kan 100% relatere til det du skriver og helt sikkert alle andre.. 

Vi (gp’er) er de eneste med måske samme tanker, forventninger af os selv eller andre, samt bliver ellevilde af vores gæsters respons og derfor ‘forventer’ at de kommer igen næste gang de har lyst eller mulighed . Og med næste gang kan være næste vagt... og så ser man de går til en anden og anmelder.. men hvem anmelder de ? For det meste østeuropæer eller ikke danske for den sags skyld.. Eller i den by de nu måske er/var på forretningsrejse el. lign.. Og det gør ikke noget.. Købere advarer og fortæller hinanden.. Det samme gør vi under vores forum hvis der skulle være en vi skal være opmærksomme på..  Det er hvad der tænder dem eller hvad de tænder på.. 

Så tag dem til dig igen, for det er endnu bedre end første gang ;)  For uanset hvad, så vil de altid huske dig og ikke mindst vende tilbage.. For du er der ‘altid’.. Det er de andre i ny og næ ikke.. :) 

Yara <3

Redigeret af Yara

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Yara skrev, for 4 timer siden:

Så tag dem til dig igen, for det er endnu bedre end første gang ;)  For uanset hvad, så vil de altid huske dig og ikke mindst vende tilbage.. For du er der ‘altid’.. Det er de andre i ny og næ ikke.. :) 

Yara <3

Kære  Yara

Mange  tak  for  dit  input.

Jeg  har  intet imod, at  de  mænd  som  jeg  har  mødt, mødes  med  andre  gp'er  - om  det  er  danske  eller  ikke  er  underordnet  for  mig.  Jeg  ejer  jo  ikke  de  mænd  som  vælger  at  betale  for  mit  selskab. 

Jeg  har  mødtes  med  en  mand  et  par  gange,  og  han  gav  udtryk  for at  han  var  100 % tilfreds  med  mig. Jeg  har  haft  en  on/off dialog  med  ham (fræk  skriveri), lige pludselig bliver  han  tavs.  Han  vælger  så  at  besøge  dig,  og  laver  en  ammeldelse af  dig   - beskriver  dig  som  den  bedste  og  mest  lækkerste  oplevelse  han  har  haft  indenfor  købesex.. Han  bekræfter  det  et  par gange at  du  er  det  bedste <3.  

Det  er  dejligt  for  ham  at  han  har  fundet  et godt  ultimativ  matchs,  og  jeg  tænker  at  ham  hører/ser  jeg  intet  til.  Indtil  han  efter en lang pause retter  henvendelse  og  spørger  efter  et  blowjob. Jeg  vælger  at  sige  pænt  nej tak til at mødes med ham  igen,  idet  han  fortsat på  EG  beskriver  du  er  den  bedste.  

Det  er  ikke  fordi  jeg  er  jaloux, men  det  handler  om  min  egen  selvrespekt, hvor  forsvinder  den  hen, hvis  jeg  havde  valgt  at  mødes  med  ham  igen,  når  han  helt  klart  har  en  anden  som  top  favorit. 

De mænd  som  jeg  laver  en  aftale  med,  der  har  jeg  et  ønske  om,  at  jeg  er  det  de  foretrækker  og  jeg  ikke  er  det  5. bedste  valg. 

Du  skrev  selv  i din  tråd, at  de  mænd  som  du  gerne  vil  mødes  med, skal respektere  dig  og  opføre  sig  ordenligt.  Jeg  vil  have  en  god  fornemmelse  i  min  mave  når  jeg  engang  imellem  laver  en  aftale <3

Nemtøs 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara
Nemtøs skrev, den 17.8.2019 at 16:21:

Spørger  både  mænd  og kvinder  herinde 

Synes  det  er  et  svært  emne  at  få  beskrevet  ordenligt,  så  jeg  ikke  bliver  misforstået. Men  jeg  gør  et  forsøg. 

Jeg  har  flere  gange  oplevet  at  jeg  har  været  sammen med  forskellige  mænd,  de  har  under  vores  møde  givet  udtryk  for  at  de  nød  mit  selskab  og  gerne  ville  mødes  igen. 

Det  næste  jeg  så  ser  er, at  de  har  lavet  en  anmeldelse  af  en  anden kvinde  som  de  roser til  skyerne  og  beskriver  som  deres  bedste  sexoplevelse.  Jeg  sidder  tilbage  med,  om  jeg  var  så  dårlig  at  jeg  ikke  skulle  nævnes følelse.  (Overdrivelse  fremmer  forståelsen - jeg  undre  mig  over  hvordan  de  mænd  kunne  rose  mig face  to  face)

Jeg  er  udmærket klar  over at  det  er  købe sex  og  jeg  ikke  kan  forvente  noget.  Jeg  er  ikke  jaloux  - men  jeg  fravælger  de  mænd  og takker  nej  tak  til  at mødes med dem  igen.  Hvis  jeg  ikke  er  god  nok  til  at  kunne  nævnes  på  EG  som  de  andre  de  har  mødt, så  er  de  ikke  gode  nok  til  mig. 

Kom  med  jeres  feedback  - Takker

(Jeg  ved  godt  jeg  kan  være en  strid  kælling, men  står  fast  ved  mine  meninger).

Jeg kan egentlig godt følge dig, men det gør også at jeg ikke længere tager ordene til mig på samme måde mere. Eller at jeg måske bedre er kunne begyndt at skelne mellem hvem jeg ser igen - og ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
smukke Sara skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kan egentlig godt følge dig, men det gør også at jeg ikke længere tager ordene til mig på samme måde mere. Eller at jeg måske bedre er kunne begyndt at skelne mellem hvem jeg ser igen - og ikke.

Jeg  er blevet  meget  mere  selektiv  i mine  tilvalg.. og  måske  for  selektiv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære dejligste @Nemtøs

Jeg kommer lige ind her på bagkanten; det er af forskellige kedelige grunde ganske længe siden jeg har været på EG. 

Jeg anmeldte en anden pige inden jeg anmeldte dig, selvom jeg havde mødt dig før. Det var bestemt ikke fordi oplevelsen med dig var ligegyldig eller fordi oplevelsen med den anden GP var så meget bedre. Tværtimod. 

For mit vedkommende, og jeg tror måske nok det kan gælde flere mænd, så er det så meget nemmere at lave en hurtig anmeldelse af en god 'standardoplevelse' - af mangel på bedre ord. En oplevelse med en sød pige, med glimrende sex. På mange måder er det det man havde forventet, eller i hvert fald håbet på, og anmeldelsen skriver nærmest sig selv.

Men så er der dig. Og jeg tror nok jeg sagde det dengang også. Det er så vildt fantastisk at have sex med dig. Uforglemmeligt. Enestående. Du er simpelthen 'one of a kind' (og dertil toplækker) og har utvivlsomt for mange af os skabt helt unikke oplevelser. 

Det er sgu svært at skrive om. Det tager lidt tid at få udtrykt, så det lyder dig og det vi oplevede sammen lidt retfærdighed. Jeg kan sagtens forstå at du kan undre dig. Men for mit vedkommende var det så utroligt skønt og lækkert at være sammen med dig, at det tog ganske lang tid at lande igen. Og her, adskillige måneder siden, tænker jeg stadig meget på det og smelter fuldstændig indeni ved tanken om vores møde. 

Nå, jeg ville bare sige at du fortjener al den ros og al den omtale du kan få. Du er en unik stjerne på GP-himlen. Og jeg håber at jeg kan se dig igen.

<3<3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
ÅbyhøjMand skrev, for 13 minutter siden:

Kære dejligste @Nemtøs

Jeg kommer lige ind her på bagkanten; det er af forskellige kedelige grunde ganske længe siden jeg har været på EG. 

Jeg anmeldte en anden pige inden jeg anmeldte dig, selvom jeg havde mødt dig før. Det var bestemt ikke fordi oplevelsen med dig var ligegyldig eller fordi oplevelsen med den anden GP var så meget bedre. Tværtimod. 

For mit vedkommende, og jeg tror måske nok det kan gælde flere mænd, så er det så meget nemmere at lave en hurtig anmeldelse af en god 'standardoplevelse' - af mangel på bedre ord. En oplevelse med en sød pige, med glimrende sex. På mange måder er det det man havde forventet, eller i hvert fald håbet på, og anmeldelsen skriver nærmest sig selv.

Men så er der dig. Og jeg tror nok jeg sagde det dengang også. Det er så vildt fantastisk at have sex med dig. Uforglemmeligt. Enestående. Du er simpelthen 'one of a kind' (og dertil toplækker) og har utvivlsomt for mange af os skabt helt unikke oplevelser. 

Det er sgu svært at skrive om. Det tager lidt tid at få udtrykt, så det lyder dig og det vi oplevede sammen lidt retfærdighed. Jeg kan sagtens forstå at du kan undre dig. Men for mit vedkommende var det så utroligt skønt og lækkert at være sammen med dig, at det tog ganske lang tid at lande igen. Og her, adskillige måneder siden, tænker jeg stadig meget på det og smelter fuldstændig indeni ved tanken om vores møde. 

Nå, jeg ville bare sige at du fortjener al den ros og al den omtale du kan få. Du er en unik stjerne på GP-himlen. Og jeg håber at jeg kan se dig igen.

<3<3<3

Søde  kære @ÅbyhøjMand

Tusind  tak  for  dit  skriv  - jeg  er  glad  for  at  du  har  taget  dig  tid  til  at  skrive  det  du  har  gjort.  Dine  ord  gør  mig  helt  varm  indeni og  dybt  taknemmelig.  

Jeg  er  glad for, at  jeg  ved  at være  mig  selv  kan  give  dig  en  unik  og  god  oplevelse.  Jeg  husker  dig  som  en  velformuleret og  intelligent  mand  som  jeg  havde  hed  intens  og  fræk  sex  med. Tak  for  det og dig <3

Jeg håber  de  kedelige  grunde er på  afstand  nu. 

Kys til dig 

Nemtøs 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 17.8.2019 at 17:14:

Mange aftaler kommer i stand herinde, så ved man jo hvad alias er. Nogle sender også bare en SMS, hvor de skriver hvem de er på EG. Egentlig meget rart, synes jeg.

Seriøst ?

jeg kender stort set INGEN herinde  :lol: 

Eller jo gør jeg , men kun en håndfuld , tror jeg . 

Det kan selvfølgelig være fordi , at jeg ikke laver aftaler på pb eller sms 

men jeg har godt nok aldrig nogensinde modtaget hverken sms eller opkald fra nogen ,

der fortæller hvem de er herinde :) 

Men måske er nogle brugere , bare lidt mere generte , end andre :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kamilla K skrev, for 6 minutter siden:

Seriøst ?

jeg kender stort set INGEN herinde  :lol: 

Eller jo gør jeg , men kun en håndfuld , tror jeg . 

Det kan selvfølgelig være fordi , at jeg ikke laver aftaler på pb......

Derfor går du også glip af en hel del.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 17.8.2019 at 16:21:

Spørger  både  mænd  og kvinder  herinde 

Synes  det  er  et  svært  emne  at  få  beskrevet  ordenligt,  så  jeg  ikke  bliver  misforstået. Men  jeg  gør  et  forsøg. 

Jeg  har  flere  gange  oplevet  at  jeg  har  været  sammen med  forskellige  mænd,  de  har  under  vores  møde  givet  udtryk  for  at  de  nød  mit  selskab  og  gerne  ville  mødes  igen. 

Det  næste  jeg  så  ser  er, at  de  har  lavet  en  anmeldelse  af  en  anden kvinde  som  de  roser til  skyerne  og  beskriver  som  deres  bedste  sexoplevelse.  Jeg  sidder  tilbage  med,  om  jeg  var  så  dårlig  at  jeg  ikke  skulle  nævnes følelse.  (Overdrivelse  fremmer  forståelsen - jeg  undre  mig  over  hvordan  de  mænd  kunne  rose  mig face  to  face)

Jeg  er  udmærket klar  over at  det  er  købe sex  og  jeg  ikke  kan  forvente  noget.  Jeg  er  ikke  jaloux  - men  jeg  fravælger  de  mænd  og takker  nej  tak  til  at mødes med dem  igen.  Hvis  jeg  ikke  er  god  nok  til  at  kunne  nævnes  på  EG  som  de  andre  de  har  mødt, så  er  de  ikke  gode  nok  til  mig. 

Kom  med  jeres  feedback  - Takker

(Jeg  ved  godt  jeg  kan  være en  strid  kælling, men  står  fast  ved  mine  meninger).

Så længe du står fast ved dine meninger, og så længe det er noget , som du rent faktisk savner et svar på, så synes jeg at du skal være bedøvende ligeglad med, om vi andre synes om du er for følsom eller ej 

Når det er sådan du føler det,

så er det sådan, at  det er for dig . 

Den måde som du driver forretning på, skal vi andre under ingen omstændigheder blande os i . 

Vi andre ville jo også gå helt i flint , hvis nogen kom og fortalte os , hvordan vi skulle begå os i branchen

- jeg ville i hvert fald :D 

Eftersom det ikke  er dine måder at drive forretning på, som du søger svar på, så synes jeg at du skal sætte spot på blandt andet @Aros og de andre kommentar i samme ;) 

jeg er ikke af samme opfattelse som du,

men vi alle forskellige ! 

Og jeg synes det er noget vrøvl (! ! )

at der ikke kan være plads til forskellighed ,

uden at man absolut  behøver at være uenig . 

Jeg synes det er stort af dig, at du spørger og at du er så ærlig omkring dig selv. 

Den ærlighed , kræver en del mod , hvilket du har min dybeste respekt for . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kamilla K skrev, for 37 minutter siden:

Men måske er nogle brugere , bare lidt mere generte , end andre :D 

Eller også er man anonym her af en grund :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Derfor går du også glip af en hel del.

næh , gør jeg ikke :) 

Jeg har været til rådighed på sms og PM førhen,  med at lave aftaler

men det var et 24 timers job i sig selv

og jeg har derfor valgt at bruge mit liv på andet, end sms og pm 

Iøvrigt, så kan man have sværere ved at passe på sig selv, fordi man ingen fornemmelse har af den anden på en sms , modsat et opkald

Så nej, @Borende X

tværtimod :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kamilla K skrev, 1 time siden:

næh , gør jeg ikke :) 

Jeg har været til rådighed på sms og PM førhen,  med at lave aftaler

men det var et 24 timers job i sig selv

og jeg har derfor valgt at bruge mit liv på andet, end sms og pm 

Iøvrigt, så kan man have sværere ved at passe på sig selv, fordi man ingen fornemmelse har af den anden på en sms , modsat et opkald

Så nej, @Borende X

tværtimod :) 

Nu tog jeg i mit indlæg kun stilling til PB – altså åbenlyse brugere herinde – og ikke til sms. Jeg har selv mødt/lavet en del aftaler via PB.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...