Guest Nemtøs Skrevet 17. August, 2019 aarhus62 skrev, for 7 minutter siden: Hvad med at se det fra denne vinkel, Du er jo en stjerne herinde, så måske nogle fyre tænker, jeg anmelder hende ikke, for hun er for lækker og sex var dejlig, så jeg holder lav profil, så jeg har en chance for at møde dig igen Personligt ville jeg håbe at jeg kunne komme gennem dit nålehul - men du vil desværre ikke ses Med andre ord, du mangler jo ikke "bejlere" ...tværtimod Du tager fejl, der er stor forskel på de brugere der roser mine fotos og så de hrnvekdrlser jeg får hvor folk ønsker at mødes. Så måske populær herinde men ikke irl. Tror ikke vi har haft kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 17. August, 2019 (edited) Borende X skrev, for 20 minutter siden: Piger har faktisk forskellig holdning til oplevelsesberetninger. Jeg har således mødt piger, hvor jeg har fået superoplevelser, men som har frabedt sig omtale, hvilket jeg har respekteret. En pudsig oplevelse for nogle år siden var en tantrapige, der meget mod sin vilje blev omtalt herinde, men, som hun betroede mig, det gav hende for en tid hænderne så fulde, at hun alligevel fik råd til en ny bil Omvendt har jeg også mødt piger, der ligefrem spurgte efter en oplevelsesberetning, og i de tilfælde har jeg ikke efterkommet ønsket. Jeg vil helst ikke anmeldes. Det er fordi jeg bliver så nervøs når jeg skal bedømmes (uanset i hvad), at jeg ikke fungerer. Jeg har engang fået næseblod, fordi jeg skulle op til en vigtig test. Så jeg vil ikke vide det hvis en kunde besøger mig og han har en profil herinde. Ikke før bagefter. Og vil han anmelde mig og spørger, så skal han ikke spørge inden, for så afviser jeg ham helt. De 2 anmeldelser jeg har, der blev jeg spurgt bagefter. Og selvom jeg vidste at det havde været rigtig godt, så var jeg så nervøs at jeg havde ondt i maven fra de spurgte til jeg kunne læse den herinde. Jeg vil hellere have færre kunder at kunne give mig helt hen til, end have så travlt at det måske ender med at blive overfladisk sex. Men jeg er vist heller ikke helt normal Redigeret 17. August, 2019 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. August, 2019 Thomas N. skrev, for 46 minutter siden: Min helt ærlige mening, så synes jeg det er noget fis, at du fravælger et gensyn med en kunde fordi han har lavet en anmeldelse senere af en anden kvinde end dig. Du lægger alt, alt, alt for meget i det. Sådan noget irriterer mig faktisk og særligt fordi jeg har prøvet det på min egen krop. Jeg mødte en helt fantastisk GP og besøgte hende to gange uden at anmelde hende. Jeg var vild med hende og synes det var noget af det bedste sex jeg kunne ønske mig. En ting ved købesex er også, at prøve nogle forskellige piger. Det giver et særligt kick ikke rigtig at vide, hvem man møder og så er det pirreligt og spændende at se hvad hun nu kan og hvordan det hele nu bliver mellem os. Jeg valgte derfor ikke at besøge pigen jeg var total vild med i nogle måneder. Dels for at møde andre piger og dels fordi jeg måske havde lidt for mange følelser for hende. Jeg valgte så at lave en rigtig god rosende anmeldelse om en anden pige jeg mødte. Pigen som jeg var total vild med læste anmeldelsen af den anden pige og blev så fornærmet over, at jeg ikke havde anmeldt hende i stedet for, at hun under ingen omstændigheder vil ses med mig igen. Undskyld, men hva fanden sker der? Må vi nu pludselig ikke se andre piger end hende/dig? Har I fået ejerfornemmelse af os? Hvad havde I/Du forestillet jer? Når vi siger til en GP, at hun er lækker og vi er vilde med hende, så faker vi ikke. Jeg tror nærmere, at der er GP’en der faker, når der ikke skal mere til, at blive afvist. Nu har jeg sikkert ødelagt min mulighed for nogensinde at møde dig Nemtøs, men jeg står også ved mine holdninger og din holdning her, den er jeg ikke vild med Det kommer ikke mig ved hvem og hvor mange de mænd jeg mødes med ser... men jeg gider ikke at få detaljer om andre kvinder i pb... mit valg om jeg læser anmeldelserne. Vi ejer jer ikke. Jeg kræver heller ikke en anmeldelser, men undre mig blot , som jeg skriver i mit indlæg. Fint du står ved din holdninger/mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 17. August, 2019 norisk skrev, for 10 minutter siden: Tror du måske er inde på noget af det rigtige,men det er forretning for pigerne,så en god anmeldelse er jo lig med flere kunder,måske tager jeg fejl Ja, men har svært ved at se formålet når førstegangskunder der ønsker at ses igen bliver afvist. Det er da ikke en god forretning! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 17. August, 2019 Julle26 skrev, for 17 minutter siden: Personligt er jeg ligeglad/ egentlig glad for jeg ikke har nogen anmeldelser, får altid søde ord med på vejen og ser ofte mine gæster igen, det er jo nok den største bekræftigelse muligivs har pigen bedt dem skrive en anmeldelse? Det du skrev der er helt rigtigt. At de kommer igen, er den største bekræftelse. Tænk på det på den måde @Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. August, 2019 norisk skrev, for 17 minutter siden: Tror du måske er inde på noget af det rigtige,men det er forretning for pigerne,så en god anmeldelse er jo lig med flere kunder,måske tager jeg fejl Du kender mig vist godt nok til at vide at jeg ikke driver kold forretning med masseproduktion af mænd... men få individuelle aftaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Det kommer ikke mig ved hvem og hvor mange de mænd jeg mødes med ser... men jeg gider ikke at få detaljer om andre kvinder i pb... mit valg om jeg læser anmeldelserne. Vi ejer jer ikke. Jeg kræver heller ikke en anmeldelser, men undre mig blot , som jeg skriver i mit indlæg. Fint du står ved din holdninger/mening. Måske jeg tager fejl, men noget siger mig, at du søger de evige likes og anerkendelse hele tiden. Du smider masser af billeder op hele tiden for at få likes og smigrende kommentarer. Og nu vil du også have anmeldelser eller i hvert fald ikke anmeldelser af andre piger fra “dine” mænd, hvis de altså ikke også har anmeldt dig. Jeg synes det er synd. Du behøves sgu ikke alle de likes, kommentarer og anmeldelser for at være klar over, at du er en super eftertragtet kvinde i sin bedste alder. Op på hesten igen Nemtøs og må du få en god weekend! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 17. August, 2019 Thomas N. skrev, for 5 minutter siden: Ja, men har svært ved at se formålet når førstegangskunder der ønsker at ses igen bliver afvist. Det er da ikke en god forretning! Sådan er livet,alle bliver afvist en gang imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. August, 2019 Thomas N. skrev, for 6 minutter siden: Måske jeg tager fejl, men noget siger mig, at du søger de evige likes og anerkendelse hele tiden. Du smider masser af billeder op hele tiden for at få likes og smigrende kommentarer. Og nu vil du også have anmeldelser eller i hvert fald ikke anmeldelser af andre piger fra “dine” mænd, hvis de altså ikke også har anmeldt dig. Jeg synes det er synd. Du behøves sgu ikke alle de likes, kommentarer og anmeldelser for at være klar over, at du er en super eftertragtet kvinde i sin bedste alder. Op på hesten igen Nemtøs og må du få en god weekend! Prøv at læse mit opslag en gang til - du mistolker det fuldstændigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Prøv at læse mit opslag en gang til - du mistolker det fuldstændigt. Så har jeg også misforstået det kære nemtøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. August, 2019 (edited) Christina ssbbw skrev, for 34 minutter siden: Jeg vil helst ikke anmeldes. Det er fordi jeg bliver så nervøs når jeg skal bedømmes (uanset i hvad), at jeg ikke fungerer. Jeg har engang fået næseblod, fordi jeg skulle op til en vigtig test. Så jeg vil ikke vide det hvis en kunde besøger mig og han har en profil herinde. Ikke før bagefter. Og vil han anmelde mig og spørger, så skal han ikke spørge inden, for så afviser jeg ham helt. De 2 anmeldelser jeg har, der blev jeg spurgt bagefter. Og selvom jeg vidste at det havde været rigtig godt, så var jeg så nervøs at jeg havde ondt i maven fra de spurgte til jeg kunne læse den herinde. Jeg vil hellere have færre kunder at kunne give mig helt hen til, end have så travlt at det måske ender med at blive overfladisk sex. Men jeg er vist heller ikke helt normal Jeg har fuld forståelse for synspunktet. Det virker jo begge veje, og det er jo ikke meningen, at pigen skal gå helt i baglås og spasme ved udsigten til omtale – positiv som negativ. Her er det helt i orden og helt legitimt at frabede sig. Har jeg haft en dårlig oplevelse, har jeg som oftest undladt at skrive om den, for det kan jo være, at pigen har haft en dårlig dag, så det ikke ville være fair. Læser jeg derimod, at andre efterfølgende har haft samme dårlige oplevelse, giver jeg gerne mit besyv med. Omvendt har jeg da også været hos piger, hvor jeg fandt ud af, at jeg ikke helt nåede vanlig dagsform, så det virker jo, som sagt, begge veje. Redigeret 17. August, 2019 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 17. August, 2019 Nu har jeg ikke læst alle svarene men kan det tænkes at: 1. Du er ikke den almindelige' GP med det du tilbyder ( blow og sex i naturen), og måske synes de der anmelder andre piger, at det er mere relvant at skrive om mere gængse oplevelser? 2. Måske har de det som jeg, for jeg har besøgt nogle ekstremt dejlige piger, som gav så gode oplevelserm at jeg simpelthen ikke nænner at dele dem med andre (egoistisk ? JA) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 17. August, 2019 Man skal nok tænke over, hvor meget man lægger i købesex i det hele taget. Det er alt for nemt at forveksle det med gensidige følelsesmæssige relationer. Når det er sagt - jeg ville aldrig anmelde uden, at have spurgt gp'en først - og ville slet ikke spørge uden jeg kunne sige noget positivt under alle omstændigheder. Jeg ville anmelde, hvis jeg blev spurgt af gp'en om jeg ville - men igen - hvis det skulle være en dårlig anmeldelse ville jeg holde mig fra det. Men må også indrømme - ligesom @DK fyr 34, at jeg ikke ville sige det lige op i fjæset på gp'en. Gør det mig til en kylling? Måske - jeg foretrækker velopdragen og respektfuld overfor en anden persons følelser. @Nemtøs lad være med at tænke for meget over det - i alle livets forhold støder vi på mennesker vi omgående klikker med - og det modsatte. Vær lidt mere kynisk/robust i købesex universet - det bliver aldrig en ligeværdig mellemmenneskelig relation før pengene ikke er en del af Aftalen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 17. August, 2019 Liv skrev, for 56 minutter siden: Mange aftaler kommer i stand herinde, så ved man jo hvad alias er. Nogle sender også bare en SMS, hvor de skriver hvem de er på EG. Egentlig meget rart, synes jeg. Ja, det er de, og jeg er enig med i, at er en god ting. En ting er de beskrivelser man kan se på deres/jeres profiler. Når man skriver lidt sammen herinde får man en bedre fornemmelse af jeres personlighed, og den person, der ligger bag profilen. Jeg indrømmer blankt jeg selv er blevet indspireret til et besøg efter at have skrevet lidt frem og tilbage her på EG (senest i dag ). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Truntefisen 5 Skrevet 17. August, 2019 Jeg har set i kommentarerne til nogle anmeldelser, at visse mænd undlader at lave en anmeldelse selvom det var kanon, udelukkende for at have GP for sig selv og altid kunne få en aftale Kunne det mon være tilfældet ?? Intet nyt er godt nyt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 17. August, 2019 Det kan også tænkes, at nogle er "bange" for at anmelde dig, da du er meget populær her på EG, grundet dine frække og smukke billeder. Du har gode indlæg og kommentarer. Her er det med at nogle af dine gæster måske er " bange" for at fortælle de har haft en oplevelse ud over det sædvanlige sammen med dig og hvorfor det, min egen erfaring er at jeg for nogle år siden var sammen med er meget rost person her på EG, det gjorde at en fast GP jeg havde hun flippede helt ud over jeg lige havde været sammen med den populære. Jeg har ikke nydt dit selskab @nemtøs men du ser skøn ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. August, 2019 (edited) Truntefisen skrev, for 7 minutter siden: Jeg har set i kommentarerne til nogle anmeldelser, at visse mænd undlader at lave en anmeldelse selvom det var kanon, udelukkende for at have GP for sig selv og altid kunne få en aftale .... Holdningen er efter min mening dybt asocial. Den slags folk vil gerne suge andres oplevelser til sig herinde og undgå kostbare fælder, men at reservere en pige for sig selv ved tavshed? Fy for Helvede. Redigeret 17. August, 2019 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 17. August, 2019 Borende X skrev, for 11 minutter siden: Holdningen er efter min mening dybt asocial. Den slags folk vil gerne suge andres oplevelser til sig herinde og undgå kostbare fælder, men at reservere en pige for sig selv? Fy for Helvede. Ja, hvis det er tilfældet. Jeg har ikke selv anmeldt nogen i længere tid af flere grunde. For det første fordi en jeg besøgte direkte sagde, at hun helst var fri, og dels fordi den sidste anmeldelse jeg lavede gik helt op i hat og blå briller. Moderator måtte skride ind og irettesætte kombattanterne og låse tråden. Det har nok frataget mig lysten til at skrive anmeldelser. Ikke for at beholde dem for mig selv, men af de grunde jeg nævner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2840 Skrevet 17. August, 2019 har mødt et par danske piger, der også er aktive herinde. det var gode oplevelser, men har ikke lavet anmeldelser af dem. i det her forum, hvor man dagligt lige checker op , hvad der lige er sket siden sidst,kommer man til at føle at man kender en del af profilerne ved at læse diverse tråde, og være med i debatter. så syntes jeg personligt, det grænseoverskridende for mig at anmelde en person jeg faktisk " kender " så det undlader jeg. så det nemmere med en udenlandsk pige man ved rejser igen. så til jer danske piger/kvinder i gør det super, med eller uden anmeldelser. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2385 Skrevet 17. August, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg er udmærket klar over at det er købe sex og jeg ikke kan forvente noget. Jeg er ikke jaloux - men jeg fravælger de mænd og takker nej tak til at mødes med dem igen. Jeg tænker, det er også en måde at reagere på - vi er allesammen mennesker, og kan på een eller anden måde føle os lidt trådt på .. Og dén her er følsom, nogle gange også for os gæster. Det får mig til at tænke på en snak jeg havde i sommers med en pige jeg besøgte .. Jeg spurgte hende hvordan hun havde det med at en evt. fast gæst også besøgte andre piger ... Jeg kunne mærke på hendes svar, at det havde hun det ikke helt godt med .. Hun ville gerne være unik (og det var hun, skal siges) Men erkendte også, at hun jo ikke kunne bestemme over os ... Lidt svær at navigere i, fordi vi mænd jo helst heller ikke skal blive afhængige af een bestemt pige - det er der ingen af parterne der har interesse i ... ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 17. August, 2019 (edited) Thomas N. skrev, for 2 timer siden: Pigen som jeg var total vild med læste anmeldelsen af den anden pige og blev så fornærmet over, at jeg ikke havde anmeldt hende i stedet for, at hun under ingen omstændigheder vil ses med mig igen. Jeg husker for mange år siden at min den gang 6 årige datter forklarede en veninde, at de bestemt ikke kunne lege sammen, hvis veninden skulle lege med en anden navngiven pige. Det er vel lidt det sammen, det er i hvert fald lidt tosset, særligt i en sælger/kunde relation. Datteren er for øvrigt 19 år nu og tiltales "Dronningen" af venner og familie - så det er hvad det ender med Redigeret 17. August, 2019 af EksilKøbenhavner 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2385 Skrevet 17. August, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 2 minutter siden: Jeg husker for mange år siden at min den gang 6 årige datter forklarede en veninde, at de bestemt ikke kunne lege sammen, hvis veninden skulle lege med en anden navngiven pige. Det er vel lidt det sammen, det er i hvert fald lidt tosset, særligt i en sælger/kunde relation. Ja, da jeg var dreng boede vi på landet. Der var en købmand og en brugs. Hvis man var kunde hos købmanden, så var man dét ... Og hvis man så en enkelt gang handlede i Brugsen - og oven i købet roste forretningen - ja, så var det ikke sikkert købmanden ville lege med een mere .. Og så ku' man få problemer hvis man løb tør for pengene, og der skulle gives kredit ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. August, 2019 niels6663 skrev, for 24 minutter siden: Ja, hvis det er tilfældet. Jeg har ikke selv anmeldt nogen i længere tid af flere grunde. For det første fordi en jeg besøgte direkte sagde, at hun helst var fri, og dels fordi den sidste anmeldelse jeg lavede gik helt op i hat og blå briller. Moderator måtte skride ind og irettesætte kombattanterne og låse tråden. Det har nok frataget mig lysten til at skrive anmeldelser. Ikke for at beholde dem for mig selv, men af de grunde jeg nævner. Det er helt legitimt, men jeg har intet til overs for dem, der f.eks skriver noget i retning af: "Jeg har fulgt med herinde i længere tid uden selv at skrive noget. Jeg fik inspiration til at opsøge en bestemt glædespige, og det var så godt, at jeg ikke vil fortælle mere. Jeg beholder hende for mig selv". Så er det, man siger: Fy for Helvede en nasserøv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. August, 2019 sweetstone skrev, for 12 minutter siden: .... så syntes jeg personligt, det grænseoverskridende for mig at anmelde en person jeg faktisk " kender " så det undlader jeg. så det nemmere med en udenlandsk pige man ved rejser igen. Jeg forstår ganske enkelt ikke synspunktet. Har jeg haft en god oplevelse med en, jeg "kender", bobler jeg ligefrem af lyst til at viderebringe min oplevelse. Forhåbentlig til glæde og inspiration for andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 17. August, 2019 sneræven skrev, for 5 minutter siden: Ja, da jeg var dreng boede vi på landet. Der var en købmand og en brugs. Hvis man var kunde hos købmanden, så var man dét ... Og hvis man så en enkelt gang handlede i Brugsen - og oven i købet roste forretningen - ja, så var det ikke sikkert købmanden ville lege med een mere .. Og så ku' man få problemer hvis man løb tør for pengene, og der skulle gives kredit ... Tror ikke gp,r giver kredit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg