Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa gutter.

 

jeg var forbi hende her i går formiddags. 

https://annoncelight.dk/showad/281068

jeg aftalte nemt en tid på sms (hun taler fint engelsk) 

da hun åbent døren tænkte jeg juhuu det her bliver godt, hun er nok den kønneste thai jeg længe har set, hendes ansigt er virkelig kønt, og så er hun et meget lille nips, vil tro hun er 150 cm med den rigtige størrelse bryster og en fast lille røv (bliver helt liderlig bare ved tanken om hende)

bestilte en times hård massage, efterfulgt af fp og det skal jeg love for jeg fik.

normalt kommer jeg ved Tisha for hun giver en god og nærværende gfe, men her blev hun sgu overgået med flere længder,  jeg følte virkelig at det var bedre og mere intens end jeg har fået både ved tidligere kærester og gældespiger. Og jeg har aldrig prøvet at få god massage OG god sex samme sted.

jeg er fuldstændig solgt i hendes lille petit krop. Hun sagde hun ville være her en uge eller to.

Pas på hende drenge, hun er virkelig en ener.

massage 9/10

sex 9/10

stedet 8/10

pigen 10/10

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Koreaneren skrev, for 14 minutter siden:

Hvordan er størrelsen på hendes bryster set i forhold til Tishas? 

De er mindre men hun er også kun halv størrelse af Tisha, men en stor håndfuld. Uden af være sikker vil jeg gætte på en C skål 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 1 time siden:

Hvor ca i aarhus.

Og hvad var pris for fp syntes ik jeg kan læse det i hendes annonce.

Ikke langt fra den gamle by, jeg gav 1400 Og en 100 i drikkepenge.

bare måden hun kysser og kærtegner ens krop på....... for satan jeg er nok nød til at tage forbi i aften igen idag hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 39 minutter siden:

Lyder til hun skal besøges.

Ved du om hun tilbyder anal.

Jeg ved ik om hun tilbyder anal, det er ikke noget jeg spurgte om, men ved hun tager 200 for superfransk (dog skal man så gå ud og vaske sig) og megafransk 300

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Keld-drengen skrev, for 11 minutter siden:

Jeg ved ik om hun tilbyder anal, det er ikke noget jeg spurgte om, men ved hun tager 200 for superfransk (dog skal man så gå ud og vaske sig) og megafransk 300

Så hvis man vil have fuld pakke incl et økoblow så vil hun have 1600? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tbech skrev, for 2 minutter siden:

Århus er en dyr by at have det sjovt i, haha

Næ, det er den ikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Næ, det er den ikke :D

Jeg var i Vejle forleden, der fik jeg massage, superfransk,anal,kys,cim 

1200 for en time med en ung dejlig fræk thai, det er da billigere end Århus må man sige, men kommer jo an på hvad man mener med sjov, hehe 

Redigeret af Tbech

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tbech skrev, for 3 minutter siden:

Jeg var i Vejle forleden, der fik jeg massage, superfransk,anal,kys,cim 

1200 for en time med en ung dejlig fræk thai, det er da billigere end Århus må man sige 

Du kan også få noget billigere i Århus, men så er det sgu ikke værd at skrive hjem om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keld-drengen skrev, Lige nu:

Du kan også få noget billigere i Århus, men så er det sgu ikke værd at skrive hjem om

Men jeg tager da gerne til Vejle og prøver hende du snakker om.

må man spørge om hvem og hvor ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Tbech skrev, for 52 minutter siden:

Århus er en dyr by at have det sjovt i, haha

Ja åbenbart :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tbech skrev, for 8 timer siden:

Det er ikke Rida, hende har jeg også været sammen med ;-)

Ok

Din heldig kartoffel :) 

Skal lige fodre min sparre grisen først ;);)  før jeg kan fodre den lille mand med de to lækre Thai.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kunne vi ikke holde denne tråd til Nina, og så diskutere Vejle pigerne i egen tråd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

var ved nina idag aftalte tid på sms , da jeg ankommer til aftalte tid , svarer hin ikke på 4 sms og 2 opkald rigtig dårlig oplevelse . efter 30 min svarer hun først , vil give hende en chance efter at have kørt over 100 km for at mødes med hende. bestiller 1 times massage efterfulgt fp fik ingen af delene , efter 10 min dårlig massage , på med kondom , ingen fransk hverken med eller uden kondom , efter 25 min står jeg på gaden 1500 kr fattigere og en rigtig dårlig oplevelse ved nina  kommer der aldrig mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Kunne vi ikke holde denne tråd til Nina, og så diskutere Vejle pigerne i egen tråd?

Jo, alt for mange bliver ved med at skrive på en tråd, der er i gang.

Det er bedre at man bare selv laver en ny tråd.

De lange tråde ender alle med at blive afsporet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reno skrev, for 3 timer siden:

var ved nina idag aftalte tid på sms , da jeg ankommer til aftalte tid , svarer hin ikke på 4 sms og 2 opkald rigtig dårlig oplevelse . efter 30 min svarer hun først , vil give hende en chance efter at have kørt over 100 km for at mødes med hende. bestiller 1 times massage efterfulgt fp fik ingen af delene , efter 10 min dårlig massage , på med kondom , ingen fransk hverken med eller uden kondom , efter 25 min står jeg på gaden 1500 kr fattigere og en rigtig dårlig oplevelse ved nina  kommer der aldrig mere 

Forstår jeg ikke en fløjtende fis af, var det Nina du var ved ?

Det er meget længe sinde jeg bare har været i nærheden af den service jeg fik..........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...