Hop til indhold
Guest Milf GFE

Hvad gør man lige....?..

Recommended Posts

Guest Milf GFE
TheVoice skrev, 1 time siden:

Er det tilladt at manipulere filmen på et enkelt område inden den sendes i distribution ? :D

Øh, hvad. griner 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
underdog40 skrev, for 51 minutter siden:

Hvis din PB ikke lyser op som et amerikansk juletræ lige nu, må der være noget galt med mændene i Århus og omegn :) 

Har da modtaget nogle beskeder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Vil gerne sige mange tak til de skønne mænd, som har sendt mig en PB ift. Dette projekt.

Jeg har fundet en, som jeg går videre med.

knus

Mila

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 5 timer siden:

Vil gerne sige mange tak til de skønne mænd, som har sendt mig en PB ift. Dette projekt.

Jeg har fundet en, som jeg går videre med.

knus

Mila

Tillykke til den heldige mand 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
TheVoice skrev, den 15/8/2019 at 21:58:

Det er bare min erfaring, at det nogen gange kniber lidt med betalingslysten, når diverse fantasier bliver prissat. :) 

Kære The Voice.

Det kneb så også gevaldigt i denne sammenhæng. Jeg havde det super sjovt med at få fabrikeret de små film. Derfor har jeg mentalt trykket på den helt store PYT-knap.

Jeg kunne ha pustet mig op og valgt at svine ham til i en ny tråd - endnu een - om uærlige mænd eller gæster, som udebliver, selvom man har reserveret tid og gjort sig lækker for at se lige præcis dem. Det orker jeg simpelthen ikke at svinge mig op til. Han var et fjols, og jeg måske bare naiv. Man får nogle gange "tæsk" for at tro på det gode i folk i denne "kugleskøre" verden.

Derfor vælger jeg at lukke lidt ned for mine skriv herinde og bare leve livet ude i den virkelige verden et stykke tid. 

Mila

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 5 timer siden:

Kære The Voice.

Det kneb så også gevaldigt i denne sammenhæng. Jeg havde det super sjovt med at få fabrikeret de små film. Derfor har jeg mentalt trykket på den helt store PYT-knap.

Jeg kunne ha pustet mig op og valgt at svine ham til i en ny tråd - endnu een - om uærlige mænd eller gæster, som udebliver, selvom man har reserveret tid og gjort sig lækker for at se lige præcis dem. Det orker jeg simpelthen ikke at svinge mig op til. Han var et fjols, og jeg måske bare naiv. Man får nogle gange "tæsk" for at tro på det gode i folk i denne "kugleskøre" verden.

Derfor vælger jeg at lukke lidt ned for mine skriv herinde og bare leve livet ude i den virkelige verden et stykke tid. 

Mila

Det er faktisk trist at læse.  En ting er så, at fantasien ikke blev vellykket, men at det har fået dig til at lukke ned for dine skriv, synes er meget trist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Milf GFE skrev, for 6 timer siden:

Kære The Voice.

Mila

Jeg  kan  godt  følge  dig  100 %. 

Når  jeg  bliver  udsat  for  det  samme  får  jeg  en  ufattelig  trang  til  at  offentliggøre den  dialog  jeg  har  haft  med  manden  herinde,  for  at  vise  andre  hvad  vi  engang  imellem  "slås" med.... men  så  bliver  jeg  jo  lige  så  usympatisk  og  respektløs  som  den  person  som  har  kørt  mig  rundt  i  manegen. 

Godt  at  høre  du hyggede  dig  med  at  lave  de  små  klip,  hold  fast  i  de  gode  elementer  som  trods  alt  var  ved  det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
Milf GFE skrev, for 8 timer siden:

Kære The Voice.

Mila

Der er altid en risiko i den virkelige verden,når penge er den afgørende faktor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
norisk skrev, for 8 minutter siden:

Der er altid en risiko i den virkelige verden,når penge er den afgørende faktor.

Virker  ikke  som  om  at  @Milf GFE er  en  kold  kynisk  forretningskvinde hvor  penge  er  den afgørende  faktum.  

Men  ja, vi  er  i et  forum  med  betalingssex,  så  der  indgår  penge  i de  lege  vi  tilbyder  jer  mænd.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 9 timer siden:

Fik han filmene, men betalte ikke? Eller mistede han interessen for både film og betaling?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Virker  ikke  som  om  at  @Milf GFE er  en  kold  kynisk  forretningskvinde hvor  penge  er  den afgørende  faktum.  

Men  ja, vi  er  i et  forum  med  betalingssex,  så  der  indgår  penge  i de  lege  vi  tilbyder  jer  mænd.  

Nemlig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...